Eve vardiklarinda kapiyi fuma acmisti. Nicholas euijoo'nun arkadaslariyla kendi arkadaslarini tanistirmisti." Fuma ile yudai evliler bu arada , maki ile harua da flortumsu bir iliski yasiyolar." Euijoo, taki ve yuma birbirlerine saskin bir sekilde bakmislardi.
Üçü bir agizdan "HARUA MII!!" Nicholas evet anlaminda basini salladi. Euijoo nerde olduklarini sordu.
Fuma odayi gosterdi ve odayi bastilar.
Yuma "HARUA , SENİN BİR İSLER CEVİRDİGİNİ ANLAMİSTİK ZATEN !!" diye lafa girdi. Harua agzi acik odayi basan ucluye bakiyordu. Harua aciklamaya baslamisti. "Ben size soyleyecektim ama iliskimizin biraz ilerlemesini bekledim." Digerleri trip atip odadan ciktilar.
Nicholas onlari iceriye davet etmisti. Hepsi yere oturmus sekikde birbirlerine bakmaya calisiyorlardi. Fuma ile Yudai arkada el ele tutusmuslardi. Bu kimsenin gozunden kacmamisti. Sonra Taki konusmayi baslatti."Maki ile harua sevgili mi?"
"Değiller, onlar sadece flortler"
"Bizden habersiz flort de yaparmiss"
Jo yine bir tabak beyaz pirinç yuklenmis geliyordu. Yuma Fuma'nin kulagina fisildadi.
"Bu hep pirinç mi yiyor?"
"Evet, o beyaz pirinç cok sever."
Yudai Yuma ile Fuma'nin fisildastigini gorunce suphelenmisti.
"Kocamdan uzak dur yuma , yoksa mezardasin!"
Yuma cevap verir.
"Ay yemedik kocani , hem benimde karim var ona bakilirsa.""Kim senin karin?"
Yuma taki'nin dudagini optukten sonra konusmaya basladi.
"Takayama Riki"
Euijoo konusmaya baslar.
"Milletin ortasinda da yapmayin amk"
Taki karsi cikti.
"Nolcak euijoo , sanki suc"
"Tamam kudurma hemen"Onlar konusurlen doger odadan maki ile harua geldi.
"Hep beraber dogruluk ve cesaretlilik mi oynasak acaba"
"Guzel fikir oynayalim bence de"
Fikri bulan fuma siseyi cevirdi. Soru kismi harua cevap kısmı da makiye gelmisti.
"Dogruluk mu cesaretlilik mi?"
"Dogruluk seciyorum"
"Hmm , daha once hic sevgilin oldumu"
"Olmadi."
"Tamam"
Harua siseyi cevirdiginde soru kismi Yuma'ya cevap kismi Fuma'ya gelmisti.
"Dogruluk mu cesa-"
"Cesaretlilik
"Yudai'nin poposuna vur o zaman"
"Tamam cok kolay"
Fuma ve Yudai ayaga kalkti. Fuma Yudai'nin poposuna vurmaya utanmiyordu , cunku evliydiler zaten. Bu yuzden cok sert vurdu.
"Oha cuss Fuma acittin amk , yuma sende baska sey mi bulamadin"
"Bulamadim"
Siseyi Yuma cevirmisti. Soru kismi
Taki'ye , cevap kismi Nicholas'a gelmisti."Dogruluk mu cesaretlilik mi?"
"Cesaretlilik"
"Hayir ben sana baska bisey yapcam.
Şöyle; senin gozunu baglicaz ve buradaki herkes bir siraya gecicek ve hangimizin Euijoo olduğunu bilmeye calisicaksin""Tamam yaparim"
Nicholas'in gozlerini bagladiktan sonra herkes siraya gecti. Nicholas bastan baslayarak Euijoo'yu aradi.
İlk sirada Taki vardi. Taki'nin yanaklarina dokundu ve euijoo olmadigini anladi.
İkinci sırada Harua vardi. Harua'nin sacina dokundu , saclari kisaydi , bu yuzden Euijoo olmadigini anladi.
Ucuncu sirada Euijoo vardi. Euijoo'nun yanaklarina dokundu ve euijoo olup olmadigindan suphelenmisti. Emin olmak icin ellerini tuttu , saclarinin yumusakligina bakti. Euijoo oldugunu anlamisti."Euijoo'yu buldum, 3. Sirada Euijoo var"
"Dogru bildin , ama nerden bildin, cocugu 2 gunde ezberledin herhalde"
" Bilmem , anladim iste bir sekilde"
Euijoo Nicholas'in gozlerini actiginda Nicholas dogrudan euijoo'ya bakti.Goz goze geldikleri an Euijoo gozlerini kacirmisti. Sonra Fuma konusmaya basladi.
" İsterseniz bugun bizde kalin , saat cok gec oldu. "
"Evet kalabilirsiniz ama bazi odalarda iki kisi kalmak zorundayiz , Euijoo sen Nicholas ile kal. Harua sen Maki ve Jo ile kal. Yuma sende sevgilinle kalirsin. Bende zaten Fuma ile kalicam"
Herkes onaylamisti ve odalarina gecmek icin yola koyulmuslardi. Ama yudai son birsey soylemisti.
" Herkes cift kisilik yataklarda kalicak , Jo sen kanepede yatarsin artik"
"Yatayim da nerde yatarsam yatayim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tonight | ANDTEAM - NİCHOJOO
Fanfiction" benim dondurmamin tadina bak istersen , ama biraz yaladim" "Olsun , tadi daha guzel olmustur" Diger shipler: yutaki , kuma