På værelset

382 7 0
                                    

Klokken ringer jeg har fri, jeg pakker mine ting og sætter musik på jeg tager mine høretelefoner ind i ørene og begynder at gå hjem. Jeg kommer hjem og låser op for døren, går ind og tager mit overtøj af går op på værelset og stiller min skoletaske, jeg tager min madpakke op og går ud i køkkenet med den. Jeg går op ad trapperne og går ind på mit værelse, jeg tænder min computer og skriver min adgangskode ''Christopher'' Som altid, min bagrund et et billede af Christopher jeg tænker ''Han er så fantastisk''. Jeg går ind på facebook og går ind på min side og skriver om min dag '' Så er man kommet hjem fra skole sidder nu ved min computer og skriver det sammen som jeg altid gør.''. Jeg går ind og Spotify og sætter noget musik på Christopher først det ene album og så det andet, jeg begynder at lave min lextier Matematik, Tysk, og så Dansk. (1 time efter) Min mor kommer ind på mit værelse hun er lige kommet hjem fra arbejde hun spørg om jeg har haft en god dag jeg svare som altid ''ja mor har du'' hun svare tilbage ''ja skat det er dejligt du spørg'' hun spørg også hvor min far er henne jeg svare tilbage ''han er nede i værkstedet og lave et eller andet, men hvad skal vi have til aftens mad'' mor svare tilbage ''din livret'' og går ud igen, Jeg tænker bare 'Yes'. Imorgen er det min fødselsdag jeg bliver 14, Jeg glæder mig bare sådan til at se hvad jeg får. Min mår råber nede fra køkkenet ''Cecilie kom og hent dit vaksetøj'' jeg går ned og henter det og går op på værelset igen jeg hænger mit Ynglings tøj op på tøjstativet og det jeg ikke bruger så meget ned i skufferne. (4 timer efter) Jeg går ned i køkkenet og begynder at spise (Svensk pølseret og til desert chokolade is) Min mor og far begynder at snakke sammen de spørg lige pludselig hvordan og hvornår min fødselsdags fest skal holdes jeg svare tilbage ''Ej prøv lige at styr jer fødselsdag som 14 årig?'' far svare tilbage '' vi tænkte bare det kunne være hyggeligt vi kunne evt bare tage NOGEN fra klassen med måske bare Amalie?'' Jeg får glimt i øjnene og siger ''Omg ja. Men kan vi snakke om det imorgen jeg er ret træt ( og så gaber jeg). ''Ja slf Cecilie''. Jeg går hen og kysser min mor og far godnat på kinden. Jeg går op i bad, tager min makeup af og tager nattøj på, så finder jeg lige det tøj frem jeg skal have på dagen efter og går i seng.

I min drøm drømmer jeg om at jeg får en masse gaver og en masse nye ting lige præsis de ting jeg ønsker mig? så et nyt kamera og et møde med Christopher ??''

Lad os se om alt det sker i mit nye kapitel som kommer snart xoxo Mia

(Jeg ved godt at dette kapitel ikke handlede så meget om Christopher men nu er vi jo også lige startet!)

Mit nye liv, (Christopher)Where stories live. Discover now