Fødselsdagen

264 9 1
                                    

Solen skinner fuglene synger og det hele er bare skønt. Mine forældre kommer ind og synger ''Idag er det Cecilies fødselsdag hura hura hura'' jeg vågner og tænker 'nej nej nej nej'' men stadig med et stort smil på læben jeg spørg dem pænt om de vil gå ud sårn jeg kan få noget tøj på, de går ud og lukker døren efter sig, Jeg begynder at tage mit tøj på og lægger min makeup jeg synger '' I love you say i told you so'' jeg tager mine sutsko på og går ned at spise morgen mad. (1 time til 2 efter) vi begynder at dække op for min fødselsdag min mormor og morfar kommer min farmor og farfar kommer og min bedstemor kommer min oldemor kommer og min oldemor og oldefar kommer om min to bedste veninde Amalie, jeg åbner en gave jeg får fra min mor og far jeg er spændt jeg åbner gaven og kigger ned det er en bluser sukker jeg, en bluse hvor der står (SUMMER TIME) jeg giver min mor og min far en kæmpe stor krammer og siger tak. Jeg går op på værelset og tager noget andet tøj på fjerne min makeup lægger noget nyt og sætter min hår, outfit of the day består af en (hvid croptop hvor der står You're the red to my heart and the blue in my eyes med en sort skrift jeg nogen hvide docter demin bokser på en lang cardigan på den er grå og tils sidst nogen sorte nike sko på, min makeup er meget natural farverne er hvid lyserød og grå, mit hår er sat op i en knold med lidt hår trukket ned. Jeg kigger mig ind i spejlet jeg syntes det mangler noget mhhhh HULLER I BUKSERNE jeg tager en saks og klipper holder i bukserne, jeg går ned og viser mig til min mor og far de siger bare i kor woaw. (1 time efter) det ringer på døren jeg råber oppe fra værelset ''Jeg åbner'' jeg går ned og åbner Amalie er kommet, vi giver hinanden et kæmpe stort kram og kysser hinanden på kinden, vi går ind i stuen og jeg åbner gaven jeg kigger der i der er  3 ting, først lå en daisy parfume så lå der et billede med en masse små billeder inden i af mig og Amalie og så lå der mac læbestift jeg går hen og hopper op til hende og giver hende en stor krammer tusind tak mussen, hun siger så efter jeg kan se at du ikke har fået alle tingene kig i bunden da jeg åbnede bonden lå der to Christopher billeter jeg gav et hop fra mig og råbte næremest omg mussen tusind tusind tak!. Da alle gæsterne var kommet fik jeg en masse ting men den bedste gave var helt klart Amalies!. (3 timer efter) Gæsterne er gået og jeg går op til min computer går ind på facebook og skriver om hele min dag 45 likes på en dag! OMG jeg sætter musik på Christopher musik og jeg begynder at danse og synge med. Jeg går ned og spiser vi får bare md, vi høre radio imens og der er en helt masse og Christopher og om denne her pige der vandt et møde med Christopher men lige PLUSELIG høre jeg Amalies stemme i radioen og jeg får et kæmpe stort chok hun, for sin bilet og hun forsvinder. Jeg siger tak for mad og jeg går op i seng og ligger mig til at sove.

Hvad mon der sker i næste kapitel får Amailie kun en eller 5 billeter? find ud af det i næste kapitel xoxo Mia

jeg drømmer ikke rigtig noget

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jun 25, 2015 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Mit nye liv, (Christopher)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora