pledis_boos: Cidden benden hoşlanıyor musun?
vernonline: Sence Seungkwan? O staja geldiğim günden beri senden hoşlanıyorum. Esprilerin, şirinliğin, gülmen, her şeyin hoşuma gidiyordu.
pledis_boos: Vernon, ne diyeceğimi bilemiyorum...
vernonline: Hiçbir şey demeni istemiyorum artık Seungkwan, şu son zamanlarda artık o kadar kırdın ki beni. Sana sevgisini veren birinden bu kadar nefret edeceğini bilseydim o gün staj yapmazdım.
pledis_bols: Vernon ben hareketlerine baktığımda benimle sadece dalga geçtiğini düşünmüştüm, ben zaten ilk kez biri tarafından sevildim.
vernonline: Seungkwan seninle dalga geçmem için bir sebep bile yok. Geçsem ya Dino ile geçerim ya da DK hyung ile.
pledis_boos: Vernon, seni istiyorum.
vernonline: Bekle, ne?
pledis_boos: Evet, senin biricik sevgilin olmak istiyorum.
vernonline: SONUNDA BE, SAVAŞ SONA ERDİ.
pledis_boos: Bu kadar sevindin mi cidden? Sanırım ben de sevindim senin kadar. Yarın date çıkmaya ne dersin? İstersen kafe ya da parkta.
vernonline: Sen iste ben çöplükte bile senle date çıkarım.
pledis_boos: Kkkk tamam o zaman, yarın şirketin yakınlarında yeni açılmış olan kafeye gidelim.
vernonline: Tamam sevgilim, şimdi yat uyu güzelce.
pledis_boos: İyi geceler aşkım, mwah.
vernonline: O senin aşkım diyen ağzını yerim.