Tartalomjegyzék:
1. Bevezetés
2. Az interakciók a BTS és Charlie Puth között
3. Az ARMY válasza
4. Miért utálják az emberek Charlie Puth-ot?
5. Jungkook és Charlie barátsága
6. Konklúzió
Fordító megjegyzése:
Ez az elemzés NEM Charlie Puth lejáratására készült! Személy szerint én nagyon szeretem a munkásságát, zseniális dalszerzőnek és producernek tartom. Hálás vagyok amiatt is, amiket a BTS-szel csinált. Egész egyszerűen azért fordítottam le ezt, mert kíváncsi voltam az okokra. Többször olvastam, hogy az ARMY-nak van valami baja Charlie-val, de ezt soha nem értettem.
1. Bevezetés
Megjelent Charlie Puth és Jungkook közös dala 'Leftand Right' címen, és habár a dal fogadtatása nagyrészt pozitív volt, mégsem akartasok ARMY tudomásul venni, hogy ez kollaboráció, amiben Charlie is szerepel. Sokkérdést felvet, hogy miért van ez. Talán az elfogult Jungkook imádat, vagy aCharlie iránt táplált utálat miatt? Többször is láttam, hogy kérdezgetik arajongók, hogy miért utálja őt ennyit az ARMY, de igazából senki nem fejtetteki a témát.
Ezért ezzel a cikkel próbálom bemutatni a történetet és kitérni minden interakcióra, ami az évek alatt történt a BTS és Charlie Puth között. Ezek alapján mindenki eldöntheti, hogy hogyan érez vele kapcsolatban.
2. Az interakciók
2017 februárjában Jungkook feldolgozta a „We don't talk anymore" című dalt, amit a BTS Twitter oldala osztott meg és a BANGTANTV nevű hivatalos YouTube-csatornára is felkerült. Ezek után Charlie feltette a Twitterre a BTS megjegyzését és azt írta oda, hogy: „Love this Jungcook" [Ez bejön, Jungcook]. Itt néhány ARMY fennakadt, mert Jungkook művésznevében 'k' betű van, és nem 'c', és szerintük ezzel Charlie tiszteletlen volt a másik énekessel szemben.
Egy hónappal később Puth azt írta ki Twitterre, hogy „I really like BTS's music" [Nagyon tetszik a BTS zenéje], amire válaszul a BTS azt posztolta, hogy „We really like Charlie Puth's music. [Nekünk pedig nagyon tetszik Charlie Puth zenéje].
A Style Caster magazin aztán leírta, hogy Charlie Puth 2017 júniusában egy interjú során bocsánatot kért, amiért rosszul írta Jungkook nevét, és reméli, hogy egyszer találkozhat személyesen is a zenekarral. Azt mondta: „Tetszik a BTS és Jungkook is. Egyszerűen tetszik, amit csinálnak, azt gondolom, hogy ők egy fantasztikus zenekar. Egy napon szeretnék velük találkozni, és személyesen akarok bocsánatot kérni Jungkooktól, amiért rosszul írtam a nevét."
Ugyanebben a hónapban a BTS még egy 'We don't talk anymore' feldolgozást adott ki, csak most duettként, Jungkook és Jimin előadásában. Ez volt az egyik 2017-es FESTA ajándékuk az ARMY-nak. Majdnem egy év telt el, amikor Charlie interjút adott Taiwanban, ahol azt mondta, hogy a teljes banda kapcsolatban áll vele és szeretné, hogy ez a kapcsolat fennmaradjon. Ezután 2018 novemberében Dél-Koreába repült az MBC Plus X Genie Music zenei díjátadóra, hogy felléphessen Jungkookkal és a BTS-szel. Előadta az akkori nagy slágerét ('See you again'), majd JK-vel a 'We don't talk anymore' című duettet, végül pedig a 'Fake Love' című slágert a BTS oldalán.
A fellépés után Charlie a BTS mellett foglalt helyetés RM-mel beszélgetett. Udvariasan fejet hajtott más idolok előtt és mindengyőztest megtapsolt. Megnyerte a 'Legjobb nemzetközi művésznek járó díjat', eztátvette, majd elment.
YOU ARE READING
Miért nem szereti (a legtöbb) ARMY Charlie Puth-ot?
Non-FictionBoracity Magazine videójának fordítása, amiben kivesézik, hogy miért ellenszenves az ARMY egy részének Charlie Puth. A videó a "Left and Right" című kislemez megjelenése után nem sokkal készült el. FIGYELEM: A cikk NEM Charlie lejáratása miatt kés...