"Peki bisey sorucam görünmez kim yani görünmezmi oluyo bu adam ve siz bunu nereden biliyorsunuz" lily cok soru soruyordu "Görünmez bu adamin takma adi gercek ismi Willy Rabos bu adam bir anda kayboluyor o yüzden görünmez deniyor" diye bir aciklama yapti Ryan. "Tamam simdi ne yapacagiz,plani olan?" Inan bende bilmiyorum, bi bilsem "Bu adam cok tehlikeli bizi suan dinliyo ola-" Demistiki Ryanin sozunu kestim "Mektup" dedim ve kapinin altindan gelen mektupu aldim.Ve actim;
Tutsak bu senin mektubun.
Kimse bilmiyor degilmi suikastcim.Hepiniz öleceksiniz ama bunu hemen yapmiyacagim aci cekmeniz lazim
2. Odaya gelin ama sadece sen ve Ryan diger ikisi 3. Odaya gecsin 3 dakikaniz var yoksa ölürsünüz.
Agzim acik bir sekilde okuyordum."Ne yaziyor" dedi lily "siktir" nolucakti simdi? Lily mektubu almaya calisti. O almadan mektubu arka cebime koydum."Bisey diyecegim buradan ölmeden gidersek benim ismimde soe degil" ölücez "Mal senin ismin zaten soe degil" dedi Liam gülerek "Evet iste o yüzden buradan cikacaz" cikmamiz lazimdi.Simdi gitmemiz lazimdi yoksa ölücez iki dakika sekiz saniyemiz vardi. "Lily sen ve Liam siz 3. Odaya gidiceksiniz" dedim ve yedekte olan bicagimi liamin eline verdim."korunma amacli" dedim ve gozumu kirptim "Ryan bizde 2. Odaya" dedim ve elime tekrar hancerimi aldim."Ama neden" kaplumbaga deden. "Salak benmi istedim mektupta öyle yaziyor" mal "Dikkat edin birsey olursa bagirmaniz yeterli" dedim ve disari ciktim Ryanda pesimden geliyordu. Kolumdan tuttu hemen geri cekildim ve kolunu sert bir sekilde ittirdim "Bana dokunma" niye kimse anlamiyordu " Tamam sakin sadece beni bekle diyecektim" banane " tuzak olabilir ama eger gitmezsek ölücez benim cok umrumda degil ama digerleri" digerleri ölmemeliydi. Yürümeye devam ettik ve sonunda 2. Odanin önüne gelmistik "Bismillah" icimdeki iman gelicek birazdan. İceriye daldim.Ryan önüme gecti "Ee bisey yok burda" dedi kesin tuzak vardi. "Bu sefer kesin sictik" diye söylendim. Odaya bir adim attim ve arkamizdan kapi kapandi. "Sictik,sictik" bu sefer ölmüstük.birbirimize baktik.Odayi gezmeye basladim.Cok boş bir odaydi sadece bir cicek vardi ve ciceklerden nefret ederdim.Ne pencere vardi ne kapi "Şimdi napicaz" diye söylendim. "Off ne bileyim ben" anan bilsin. " Acaba digerleri ne yapti,ha bu arada sen neden hastaneye geldin?" babasi icinmi acaba? Yere oturdum ve kafami duvara yasladi. "Sen buraya ne icin geldin?" Merkima yenik düsmüstüm. "Ben buraya babam icin gelmistim" tahmin ettigim gibi.Biraz yürüdü ve yanima oturdu. Cebinden telefonunu cikardi "Telefonun yanındamı?" Nedenki acaba "Yanimda" dedim ve arka cebimden telefonumu cikarttim "Numarani ver" Ha "Ne"
"Grup kurcam" ee digerlerinin numarasi "digerlerinin numa-" demidtimki sozumu kesti "önceden almistim" okey, "Tamam yaz 05* yazdinmi" diye sordum "Yazdim" dedi ve telefonuma bildirim geldi.
Hehehe
"Sen yazdin degilmi" diye sordum ve sirittim.
"Evet" bende onu kaydettim
Ryan
Net.Sonra bur bildirim daha geldi.
Ryan "hapisane" grubunu olusturdu.
Kendimi tutamadim ve kahkaha atim"ne oldu komikmi" evet komik "Evet" dedikm ve tekrar güldüm
*ben* arkdaslar sizde odado mahsor kaldinizmo?
Ryan bana döndü "Yazma özürlüsümüsun" hahaha ne kadar komik "Yani denebili beni anladiysan okey Valla" benim yazisim böle "Valla ne demek" ben malim "Hm Valla demek cidden gibi bisey" dedim. "Sen Türksün degilmi" ah nerden anladi acaba? Zort hahah. "Evet babam Amarikali o yüzden ismim ve soy ismim Türkce degil" kisa bir aciklama yaptim. "İyiymis" tabi iyi oglum "Ha bu arada Sera-" dedi ve sozunu kestim "Sera mi ismim Sara" Sera diyo ya "biliyorum ben böyle seslenicem hatta seni Sera diye kaydettim" dedi ve siritti. Cok komik haha "Ha bu arada neden sana dokunmalarini istemiyorsun?" Beklemdigim bir soru.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTSAK
Mystery / ThrillerHastanede dört kisi ve bir katil.Tuzaklar,ihanet,aşk, Aslinda katil cok yakinda ama göremiyorlar