2.

8 0 0
                                    


18:45 

 Konečně  jsme jsem se do balily a mohly jsme se chystat  na první večeři v hotelu. Šla jsem do  koupelny a oblékla jsem si černé šaty a nechala jsem si rozpuštěné vlasy. Když jsem vyšla z koupelny Tom ležel v posteli. S někým si psal  netušila jsme s kým ale trochu jsem žárlila i když spolu nic nemáme a ani ho nemám ráda. SNAD...

Tom si mě konečně všiml odložil mobil a jen se na mě koukal pak po pár minut řekl:

"WOW ELL moc ti to sluší vypadáš krásně "řekl Tom

"DÍKY" řekla jsem

Nevěděla  jsem proč ale byla jsem ráda za kompliment a hlavně když to řekl Tom.

Když mě tohle řekl jiný kluk nevšímala jsem si toho ale když to řekl tom..

Myslím že něco k němu cítím.. a ne jenom kamarádství..

"ELL pojd už jdeme na tu večeři " řekl Tom

" můžeš už jít za chvíli přijdu " řekla jsem

Tom odešel a já za pár minut šla za ním.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------Po večeři

šly jsme na pokoje

"Jak ti to chutnalo ELL" zeptal se Tom

" Bylo to výborné" odpověděla jsme mu 

ELL jak jsi tam nebyla rozhodli jsme se že pujdeme do klubu pujdeš taky?  

"Klidně ale nemam co na sebe"

"ELL můžeš jít i takhle moc ti to sluší<3" 

"A v kolik je sraz ?"zeptala jsem se Toma

"V 19:30" řekl a odešel.

COŽE mám jen 30 min na to aby jsem se nachystala !?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 19:30

  Už jsme pomalu vycházela. V tom okamžiku někdo zazvonil na zvonek. Strašně jsem se lekla. Šla jsem otevřít, úplně se mi ulevilo když jsem zjistila že je to Bill.

"ELL pojď už , na tebe čekáme asi 5 min" řekl Bill a začal se smát.

" Jojo už jdu"

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------V klubu

Vešly jsme do klubu a jen jsem viděla miliony a miliony lidí kteří tančí na parketu. Šly jsme k pultu kde se prodává alkohol a já jsem si dala jenom vodu. Tom si vedle mě sedl a řekl.

"Ty nepiješ alkohol?"

"Ne je na tom něco blbého?"  

Asi po půl hodině  jsem tam zůstala sama. Kluci šly tančit, mě se nechtělo tak jsme tam zůstala sama.

Pak si ke mě přisedl nějaký kluk 

Měl na sobe černou teplákovku a taky měl kapuci , vůbec mu nešlo vidět  do obličej. To mě znervóznilo. Tak jsem si stoupla a šla jsem jinam. Ale ten kluk  šel furt za mnou..

Naštěstí  klub měl 2 patra  tak jsem šla do 2 poschodí ale furt šel za mnou.

 v 2 patře jsem slyšela divné zvuky .

Bylo mě to jedno .

Ale v tu chvíli mě napadlo že když půjdu za tim zvukem. Tak by mě teoreticky přestal sledovat Ne??

V patře bylo snad milion dveří , nemohla jsem najít ty dveře od kut to vychází.

Asi po 15 min  jsme je našla.

Vešla jsem dovnitř s ubrečenýma očima. Páč jsem se bála že mě ten kluk chce něco udělat.

Ale nakonec  mě ještě více zranilo to co jsem viděla...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

AHOJ TAKŽE MÁME TU DALŠÍ ČÁST VŠECHNO JEDNOU POPRVÝ DOUFÁM ŽE SE VÁM TO LÍBÍ ❤️🖤


Všechno jednou poprvéKde žijí příběhy. Začni objevovat