0.3

117 16 13
                                    

Hoşgeldiniz!

İyi okumalar hepinize.

________________________

Nefes nefese gözlerimi açtığımda terden yüzüme yapışıp bana rahatsızlık veren saçlarımı geriye attım.

O gördüğüm rüyayda neydi?!

Ben rüyamda bir vampir görmüştüm.Peki korkuyor muydum? Tabii ki, hayır.

Kıpkırmızı, ışıldayan gözleri gözlerimin önüne geliyordu hala.

Ve o kişi defterime ismini yazdığım Jeon Jungkook'tu, buna adım kadar emindim. Rüyamda bana söylediği sözlerden anlamıştım bunu.

Son söylediği sözler hala beynimde çalkalanıyordu.

"Kaleminden benim ismimin dökülmesi tesadüf değil, sevgili eşim."

Tesadüf değil...

Sevgili eşim...

Eşim...

İşe yaramış mıydı yani?

Daha fazla düşünmek istemiyordum. Pikeyi üzerimden kaldırıp yataktan kalktım. Terlemiştim. Güzel bir duş bana iyi gelebilirdi.

Okul kıyafetlerimi yatağımın üzerine bırakıp banyoya doğru adımladım.

Kıyafetlerimi çıkarıp suyu ayarladım. Kabinin kapılarını açık bıraktığım için banyo tümüyle buhar olmuştu.

Kısa bir duşun ardından kabinden çıktım. Havalandırma sayesinde içerideki buhar yavaş yavaş azalıyordu.

Bornozumu üzerime geçirip cilt bakımı yapmak ve saçlarımı kurutmak için aynanın karşısına geçtim.

Buhar yüzünden bulanık aynanı elimle sildiğimde gördüğüm görüntü karşısında kanım çekilmişti neredeyse.

Tam arkamda rüyamda gördüğüm Jeon Jungkook yüzündeki gülümsemeyle bana bakıyordu.

Şoktan ayılıp arkamı döndüğüm sırada arkamda kimsenin olmadığını gördüm.

"Ah, Tanrım. İyice kafayı sıyırdım." diye söylenerek yine aynaya döndüm.

"Sakin ol Taehyung. Sadece rüyanın etkisiyle halüsünasyon gördün bu kadar."

Aynadaki kendime hafif sırıttım. Birden farkettiğim şeyle gülümsemem yüzümde dondu.

Aynaya biraz yakınlaşıp gözlerime yeniden baktım ve hep oldukları gibi normal olduklarını gördüm.

Ah, bir anlık başka bişey zannetmiştim. Her neyse

Bakımımı bitirip odama geçip kıyafetlerimi giyindim. Saat 7 yi 12 geçiyordu. Acele etmeden kendime güzel bir kahvaltı hazırladım.

20 dakikanın ardından çantamı, telefonumu alıp dışarı çıktım. Kapıyı kilitleyip okula doğru yola koyuldum.

Okula vardığımda bahçede gözüm Yeonjun'u arıyordu. ama ortalarda yoktu.

Sınıfa gitmeye karar verdim. Zaten dersin başlamasına az zaman vardı.

Yukarı çıkarken koridorda Yeonjunu gördüm. Yanında Jimin, Yoongi vardı.

"Günaydın çocuklar"dememle herkesin odağı bana döndü.

"Günaydın Tae." Jimine gülümseyip " Ee neden konuşuyordunuz?"diye sordum.

"Fakültemize yeni hoca geliyormuş. İsmini daha bilmiyoruz. Söylentilere göre çok yakışıklıymış."

"Abartma Yeonjun. Ne kadar yakışıklı olabilir ki en fazla?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 2 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Apart From YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin