Це був важкий день для Веґі та Чарлі. Рай виявився не таким, як Морнінгстар собі уявляла. Вона була розчарована собою і своїми мріями, а новина хто є насправді її дівчина... Це було жахливо.
Енжел, який тільки що повернувся разом з іншими після непоганого проведеного часу в секс-клубові «Згода», помітив поганий настрій й підійшов простягнувши руку допомоги. Але, Веґі дала зрозуміти, що краще зараз їх не чіпати, а потім дівчата зникли за стінами другого поверху. Рожевий демон тяжко зітхнув, а потім його погляд опинився на нещодавно придбаного другу. Гаск відпустив Ніфті, яка дуже втомилась і неспішна пішла у свою кімнату. Їх погляди зустрілись, а котячий демон м'яко посміхнувся другу, що змусило зовсім трішки червоніти павука. Незабаром вони залишились абсолютно одні в кімнаті й Гаск підійшов до нього, несильно штовхнув ліктем його по руці.
– Вип'ємо? – запропонував він, дивлячись на Енжела все ще тримаючи м'яку усмішку.
– Звісно, кошеня – посміхнувся Даст і вони пішли до барної стійки, яка дуже сильно виділялась на фоні червоно-золотого готелю.
***
– We're both losers, baby, we're losers – тихо наспівував Енжел Даст текст тієї їх пісні, яка ніяк не могла зникнути з його голови. Яка заряджала на весь день і допомагала забутися під час знімання порнографії.
Демон сидів на барному стільці, склавши ногу на ногу, трішки згорбившись. В його раках був келих з не міцним, рожевого кольору напоєм, який був повільно спустошений, залишивши тільки лід. Цей коктейль Гаск спеціально робив тільки для нього. Він знайшов форму для льоду виді серця і невеликі парасольки, які Енжел почав колекціонувати.
– Як ти? – запитав демон-кіт роблячи новий напій. Порнозірка зразу зрозуміла, що той мав на увазі.
– Гіршого за вчорашні зйомки Вал точно не придумає і все одно, воно буде того стоїть – відповів Енжел, швидко спустошив стакан з новим напоєм.
Після їх розмови біля якогось гівняного бара, вони зблизились. Часто після робити чи в вільний час Даст зависав з буркотливим котом, пив з ним і розповідав як проходили зйомки. Часто скаржився на Валентина, поки Гаск мовчки слухав, інколи на відсутність наркоти. Енжелу хотілось вбити Чарлі з її подружкою за те, що викинули усі його запаси. Павук майже усе розповідав про себе.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Яскраві барви [Hazbin Hotel]
Fanfiction- Може такий сексуально-похмурий котик допоможе мені й нарешті підеш зі мною під ковдру? - рожевий демон поклав свою долоню поверх долоні Гаска, який протирав стакан. Пропозиція не звучала вульгарно, а спокійно, майже серйозно. - Дозволиш змусити тв...