1.

86 11 2
                                    

Han jisung okula yeni başlanmıştı
Sadece 2 arkadaşı var sesiz birisi ve fazla konuşmuyordu.

Felix ise çok konuşkan birisi.

Jeongin ise tatlı ve sesiz birisi

Jisung için sıradan bir gündü Sakince okuluna doğru gidiyordu.
Han jisung, ailesi tarafından 10 taşında tecavüz edilmişti ve sonrasında terk edilmişti. Yetimhanede büyüdü ve 15 yaşında kaçtı. Seneye bir birey oluyordu istediğini yapabilirdi. Jisung derin düşüncelere dalmışken bunu kesen Lee Minho ve arkadaşları oldu. Minho elini Jisungun kalçasına attı ve telefonunu aldı. Tabi telefonu alırken kalçasını eklemeyi ihmal etmemişti. Jisung taciz ile ilgili travmaları olsada alışmıştı. Minho telefonu alıp lavaboya doğru koştu Jisung Peşinden koştuğunda Minhonun arkadaşlarının arkasından konuşup güldüğünü duyabiliyordu Jisung lavaboya girdi kimse yoktu. Minho Sırıtarak duvara yaslanmıştı. Minho Jisungu itti ve kapıyı kitledi Jisung kötü şeyler olacağını hissetmişti Minho Jisunga doğru yaklaştı ve, "soyun" dedi.
Jisung artık dayanamıyordu
Geriye doğru adımladı ve kafasını olumsuz halde salladı. Minhonun umrumda değildi her türlü taciz edicekti Jisung bir kabine girdi ve kapıyı kilitledi ders başlayana kadar burada kalabilirdi Minho çok sinirlenmişti ve kapıyı tekmeledi Bir anda kapıya bir tekme attı ve kapıyı kırdı. Jisungun elleri titriyordu şuan çok paniklemişti Dediklerini yapmazsa daha sert davranıyor Minho bunu biliyordu Kapıyı kıracağını düşünmemişti tabikide.

Takıntılı zorba (minsung) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin