Soğuk bir kış günü idi... Öykü güzel ve genç bir kızdı, yaşadığı şehirde ise genellikle serseri ve birkaç mafya olurdu. Başına bir bela gelmemesi umudu ile soğuk bir gecede evine ulaşmaya çalışıyordu, bir anda garip bir hissiyata vardı, sanki yanından birşey, veya biri geliyordu, sonunda kendi ile savaşı kaybetti ve arkasına baktı, türk bayraklı bir son model Mercedes öykünün yanında durdu. İçinden 4 adet genç adam çıktı, ilk gözüne çarpan Balım idi, o uzun bir boya, ve zarafet ile tehlikenin buluşması gibi idi, siyah smiled eyelinerli gözleri öfke ve flört karışık olarak bakışlar atıyordu, bir an nefesi kesilmiş gibi hisseti. Daha sonra diğer üyelere baktı, aynı balima benzeyen bir genç adam daha vardı, ama ikizine göre biraz daha kısaydı, saçında bir bandana vardı ve saçları siyah, uzun orgülüydu, kendinden çokça bol kıyafetler giyiyordu, garip bir tavrı vardı, daha sonra kafası ganimeye çevrildi. Uzun düz saçları, sert bir yüz yapısı vardı, mavi gozleri gecenin karanlığında parlıyordu, biraz kasli bir vücuda sahip olduğu giyinisinden belliydi, herneyse içlerinden grubun lideri balım sonunda konuşmaya cüret etti.
"B;gecenin bu saatinde böyle güzel bir civciv kendi başına ne yapıyor, sizi aramıza misafir etmek isteriz hanım efendi."
Yavaş adımlar ile öyküye yaklaştı ve yanağını okşadı, arkadaki iki arkadaşı nehir ve ganime ise kahkahalarini tutuyorlardı, nehir bir anda;
"N; bence sonunda balım için Uygun Hatunu bulduk, böyle bir güzelliği kaçırmanın hiçte taraftarı değilim açıkçası balım."
*Balim aniden sırıttı ve ikizine döndü*
"B; bencede, bu zamanda böyle hanim kız bulmak zor."
*Öykü daha fazla dayanamdi, ve balimin eline sertçe bir tokat attı*
"Ö; beni rahat bırakın, gece gece başıma bela olmayın, siz her gördüğünüz dişiye böyle yuruyormusunuz be!? Beni rahat bırakın!!"
Balım bir anda sinirlendi, hızlıca öykünün kolunu kavradı, ve arkadan arkadaşi ganime konuşmaya başlar
"Bak hanım kız, kim olduğunu bilmiyorum ama burada bizimle anan babana davrandığın gibi şımarık olamazsın, burada biz ne dersek o! Anlaşıldımı?"
*Balım hızlıca öyküyü arabanin bagajina kapatır, ve üçü arabaya atlar, hızlıca olay yerinden 4 kişi kaçmaya başlarlar."
DEVAMİ SİMDİ YAZMİCAM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my living balım..
Actionbu hikaye §êñ kîm§îñ µlâñ? Hm, Ðêmêk ørø§þµ§µñ.. Gêl ø zâmâñ, âl†ımâ. Øhhh! §îkîş! Gō†üñ çøk güzêlmîş.. Øh, âh! ßøşâlı¥ørµm âmıñâ kø¥â¥ım! Øhh! Låñ! Gō†üñÐê þrëzêrvâ†î£ kâlÐı! *§êr¢ê еÐåklåêıñı kår§ı§ıñÐåkï kü¢ük ßêÐêñê ðñµ §år§år¢å§µñå ¥åþı§†ırır*...