Lets gooooooğğhh
----------------------------------------------------
Momo ile beraber revirde 30dk durduk. Burnu ve kasi patlamis, kizin hakkindan nasil geldilerse artik üzüldüm. Benim bi sonraki derse yetismem gerektigi icin Momo revirde kaldi ve islemleri devam etti, ama ben derse geri dondum. Kapidan iceri girdigim zaman kavgali olan cocuklar bana bakamiyordu. Iclerinden bir tanesi haric. Beni süzüyodu adeta!? Gözleriyle taciz edenide ilk defa görüyorum. Ders matematikti ve bende bir soruya parmak kaldirdim. Tahtaya cikip soruyu yaparken arkamdan birkac tane gulus sesi vardi. Umursamadim ve yampaya devam ettim ama iclerinden bir tanesi "Hocam Bangchanin agzinin suyu aktii" diye bagirdi. Arkami dondum, bana bakiyordu ve gercektende agzinin suyu akmisti. Utandim. Islemi bitirdikten sonra hizlica yerime oturdum ve olanlari unutmaya calistim. Ama gercekten garipti. Tenefus oldugu zaman Jennie ile bulustuk.
Seungmin: Jennie su 9A'daki Bangchan diye bir cocuk var o kim?
Jennie: Ayy sonunda ogrendin onuu! O okulun zorba tiplerinden biri. Ve oldukcada populer. Butun kizlar onh arzuluyor ama o gay. Cok yakisikli cidden!
Seungmin: Iyy neresi guzel be onun!? (Aslinda bencede cok yakisiklii)
Jennie: Şu Momo denen kiz bikeresinde ona askini itiraf etmisti ve o gunden beri hep kavgalilar, zavalli kizcagiz sadece duygularini soylemisti.
Seungmin: Bugun yine kavga ettiler, Momo'ylada arkadas olduk. Burnu kirilmisti ve kasi patlamisti revire biraktim onu orda hala duruyo.
*zil calar*
Jennie: Neyse kanka simdi siniflara dagilmaliyiz der bitince ogle yemeginde kantinde buluuruz.
Seungmin: Okii!
Seungmin ve Jennie tekrardan siniflara dondu. Bu sefer beni ne bekliyor diye mirildaniyordu Seungmin. Tamda siniftayken sirama gecedekken Bangchan bana bir celme takti ve fisildayatak dedi ki "Naber bebeğim?" Hemen ayaga kalktim ve hic bisey olmamis gibi yine onun arkasina oturdum. Ders boyu onun bana "Bebeğim" diyişini düşündüm, dudaklarimi isiriyordum. Hyir hayir hayir Seungmin kendine gel. O sirada Momo tekrar sinifa girdi ve yerine oturdu. Burnunda lci vardi. Defretimden bir parca kagit koparip onun sirasina attim. "İyi misin Momo?" Kagida "Senin gibi bir sürtüge ihtiyacim yok" yazdi. Tamda o bana kagidi verdigi an ateşalarmi caldi. Herkes disari kosusturuyordu. Bende arkalarinda sıkışıp kalmistim. Yere yapistim bir anda sumuk gibi. Bangchan cok hizliydi ama beni bekledi. Benimde dizim kaniyordu. Benim kalkamayacagimi anlayip kucagina aldi beni. Cok gucluydu ve cok utanmistim. Bana bakip "Utandin mi?" dedi. Bende "Tabiikide hayir!" dedim. O p!c siritisini atarak kosmaya basladi. Kosarkende "acilinn yeni prenses geciyorr" diye bagiriyordu. Herkes gulmeye basladi. Kendimi onun kucagindan indirdim ve ona kizdim.
Seungmin: NEDEN BANA OYLE BISEY DEDIN!
Bangchan: Tamam prensesim abarta.
Beni yine kucagina aldi. Merdivenlerden inerken bir anda dengesini kaybetti ve benim ustume dustu. Ve opustuk... Merdivenden inen herkes bize bakiyorduu. Kizlarin agzi acik kalmisti ve agliyorlardi.
(Useniom iste bahceye fln indiler sira oldular)Okulun müdürü: arkadaslar 9D ve 9C okul gezisine gidiyor. Sonrada 9A gidecek.
Jennie bana bir "3 hafta gitcek sonra gelirim eve" bakisi atti ve anahtari firlatti. Okul bittikten sonra Jennienin evine gidecektim ama... YOLU BILMIYORDUM :DD.
Seungmin: KAHRETSIN YOLU BILMIYORUM YA!
diye bagirdim. Sesimi duyan Bangchan yanima geldi.Bangchan: Merhaba, sana bugün oyle yaptigim icin ozur dilerim. Hosuna gider zannetmistim. Ve optugum icinde ozur dilerim. Bugun benimle bulusmak ister misin? Bir bar kafe veya benim evim?
Seungmin: Ya ben benim evimin yolunu bilmiyom. Jennie gelene kadar beni misafir eder misin ona yarin arar sorarim bugun butun gun ucaktalar cekmiyordur telefonu.
Bangchan hic itiraz etmeden hemen evet dedi.
Onun evine gittik. Bir planimiz vardi.