01

35 8 42
                                    

Jisung

Saat gece 1'de Woobin ile konuşuyordum ve ne zaman başladığını anlamadığım kavga için son konuşmasını yapıyordu.

"Biliyor musun Jisung, seni hiç sevmedim. Sadece hevestin sen. Aşık oldum sandım sana ama sadece hoşuma gitmiştin. Hiç bir zaman sana karşı ilgi duymadım. Çok safsın sen, üzerler seni haberin olsun. Eşcinselde değilim, hoşlandığım kişiyi kıskandırmak için sevgili oldum seninlede. İstediğimde oldu, sevgili olduk. Sıkılmıştımda senden. Sürekli evdeyiz. Ev ev ev. Sen böyle yaparsan kimse kalmaz yanında haberin olsun. Bitti. Git şimdi."

Diyip yüzüme kapatmıştı. Bu kadar mıydı yani? Kullanıldım mı? Hayır, beni kullanmış olamaz. Bana söylediği onca söz yalan olamaz. Bana bakışları..

Derken gözümden bir yaş daha düşmüştü. Yarım saattir dediklerini sindirmeye çalışıyordum. Anlayamıyorum. Telefonumu elime aldım ve Chan'ı aradım. Çok geçmeden telefon açılmıştı.

"Alo? Efendim Jisung."

'Chan müsait misin?'

"Seungmin'leyim. Ne oldu ki? İyi misin sen sesin kötü."

'Chan. Beni kullanmış.'

"Ne? Kim kullanmış?"

'Woobin.'

"Ne? Geliyorum bekle."

Yüzüme kapattı ve öyle kaldım. Öylece duvara dalmıştım ve ne kadar süre geçtiğini bilmiyordum. Zil çaldığında Chan'ın geldiğini anladım. Koltuktan kalktım ve kapıyı açtım. Chan hemen içeri girip kapıyı kapattı.

"Ne oldu anlat hemen."

İkimizde koltuğa oturduk ve anlatmaya başladım.

Burnumu çekip konuşmaya başladım. 'İşte.. Kullanmış beni. Heteroymuş. Hoşlandığı kişiyi kıskandırmak için sevgili olmuş benimle. Bana seni sevmiyorum dedi Chan. Ne yaptım ki ben? Sürekli evde takıldığımız için mi? Neden anlamıyorum ki.' Diyip tekrardan ağlamaya başladım. Chan bana sarılıp sakinleştirmeye çalışmıştı ama nafile.

"Sen bişey yapmadın Jisung. Suçu üstelenme. O kaybetti seni. Sen daha iyilerine layıksın. Ağlama hadi. Gülümse biraz. Bak gözlerin panda gibi olmuş. Hadi kalk lavaboya yüzünü yıkayalım." Diyerek kolumdan çekmişti. İtiraz etmeden kalktım ve lavaboya gittik.

...

2 saat geçmişti ve hala Chan'la oturuyorduk. Kafam dağılsın diye film açmıştı ama ben izlemiyordum. Düşünüyordum.

Chan'da artık bıkmış bir şekilde konuşmuştu. "Yeter ama. Sürekli onu düşünürsen unutamazsın. Bak sana ne göstereceğim. Bu uygulamayı indir. Hadii."

'Ne uygulaması bu?'

"Randevu uygulaması. Tek seferde sevgili yapacaksım."

Telefonu elimden çekip hemen uygulamayı indirmişti.

"Şimdii buraya fotoğrafını koyacağız. Evett olduu. Adınn. Han Jisung. Cinsiyeti ve ilgilendiği cinsiyet." Bana bakıp tekrar telefona döndü.

"Erkek, erkek. Hoşlandığı şeyler. Nelerden hoşlanırsın?"

'Bilmem ki. Sen yaz bir şeyler.'

"Tamam yazdım ben. Bitti. Şimdi birinin yazmasını bekle."

'Yazınca ne olacak?'

"Ne olucak sence? Tanışacaksınız işte. Sonrasınıda Allah bilir."

'İyi. Sen git artık istiyorsan. Seungmin'i bekletme.'

"Yok sen ağlarsın ben gidince. Ona söyledim ben."

'İyi. Uyuyalım mı?'

"Gell." dedi kollarını açıp. Bekletmedim ve kollarının arasına girdim. Öylece uyuduk. Sonrası yok. Uyuduk işte aq.

____

basladik bismillah

bu arada yazim yanlisi falan olabilir direkt attim cunku

yildiz ve yorum atmayi unutmayinnnn

optumgorusuruz💋💋👋

Soul Mate //Minsung//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin