0.0

346 35 4
                                    

Gözlerimi açtığımda toprak bir zeminde bir mağaranın içindeydim. Ne işim vardı benim burada. "Kimse var mı?" diye seslendim. Dışarısı ormanlık olduğu için korkutucu gelmişti gözüme mağaranın içinde oturmaktan başka bir şey yapamıyordum.

Çalıların üzerine basılma sesleriyle yerimde dikleştim. "Kim var orada?" mağaranın önünü güneş ışığı yüzünden tam seçeniyordum. Işığın yavaş yavaş bir silüet ile kesilmesiyle görüntüm netleşti.

"Hasiktir kaplan bu!" üzerime doğru adımlıyordu. Korkudan altıma yapmak üzereydim. Yerimden kıpırdayamıyordum. "Uslu bir kaplancık ol!" diye seslendim kaplan sanki beni anlayacakmış gibi.

"Eğer bir daha kaplanıma o şekilde seslenirsen gözünün yaşına bakmam tek lokmada yutarım seni Jeon!" o ses nereden gelmişti öyle. İyice paranoyak mı oluyordum yoksa. Üzerime yürüyen bir kaplan ve kafamda duyduğum sesler. Tanrım sen benim yardımcım ol.

"Lütfen bana acı çektirmeden ye yiyeceksen önce kafamı kopar tamam mı kaplan?" kaplanla anlaşma yapmaya çalışıyordum. Gözlerini devirip arkasını dönerek uzaklaşarak mağaranın girişine yattı. Yaşıyordum. Daha ölmedim. Kaplan bana acıdı mı yoksa. "Teşekkür ederim kaplancık!" diye seslendim sessizce eğer ses çıkartırsam geri dönerdi.

Bana doğru dönerek kükredi. Sanırım bu sefer gerçekten altıma yapmıştım. "Seni daha az önce uyardım Jeon!" o sesi yine duymuştum. Nereden geliyordu bu ses. Yok ben kesin kafayı yedim. Ya da uykudayım.

"Hadi uyan Jeongguk yapabilirsin."gözlerimi ısrarla açıp açıp kapatıyordum uyanabilmek için. Yok olmuyordu. Bunlar nasıl gerçek olabilir ya.

" Uyanamama sebebin zaten uyanık olman olabilir mi aptal tavşan." tavşan olabilirdim ama aptal asla!

" Bana bak kaplan! Yoksa sizde biz tavşanlar gibi konuşup insan mı oluyorsunuz!" aklıma yeni dank eden gerçeklikle kaplancığa bakakaldım. "Bak hala kaplancık diyor. Zorla öldürtecek kendini." sinirli ses tonuyla yerime sindim. Gerçekten de beni yiyebilirdi.

"Pist! pisicik tamam bundan sonra kaplancık yok. Demicem sana öyle." hırlayıp olduğu yerden kalktı biraz daha uzağa gidip uzandı. Bende biraz daha ona doğru yaklaştım. "Benden böyle uzaklaşamazsın tamam mı! Seninle konuşmaya çalışıyorum burada!"

"Defol yanımdan." kaba kaplan. Hiç sevmedim seni. Yerimden kalkıp yeniden mağaranın içine geçip oturdum. "Burası çok sert hiç rahat değil tamam mı! Misafirlerine böyle mi davranıyorsun sen. Zaten kıçım ağrıyor. Sebebini de bilmiyorum. Yerin de sağolsun çok yardımcı oluyor. Buraya biraz yaprak döşe." Ben insan halimle dururken o inatla dönüşmüyordu. En azından kaplan haliyle beni  takmazken daha normal geliyor gözüme. İnsan haliyle takmasa kesin oturur ağlardım.

" Ya kaplan beycim sen acıkmadın mı? Ben çok acıktım." kafasını bana doğru çevirdi. Benden uzakta da olsa korkunç bakışlarıyka karşılaşmak ürkütücüydü. "Benim yemeğim hazır." siktir yemek derken benden mi bahsediyor o. Şaka yapıyor zannediyordum.

"Oldu o zaman misafirliğin kısası makbulmüş zaten ben kalkayım." deyip ayaklandım. Kaçmam lazımdı bu kaplandan.

"Otur oturduğun yerde."

"Tamam."

Olduğum yerde anında dizlerimi çökerek oturdum. Uzandığı yerden kalkıp uzaklaşmaya başladı. Nereye gidiyor yani haber vermeden. İnsan bir şuraya şuraya gidiyorum der ayıp ayıp. "Aaa insan değil ki." dank eden gerçeklikle susup dönmesini bekledim.

Hava kararıyordu ve kurt sesleri başlamıştı.Pisipisi bir an önce gelse keşke. "Kurtlardan korkup kaplanın gelmesini beklemem de ayrı olay." kendime göz devirdim.

Hava soğumaya başlamıştı ve benim üstümde tişört olduğu için donuyordum. Tavşan olsam üşür müyüm ki acaba yine. Ben düşüncelerimde boğuşurken yaklaşan ayak sesiyle iyice mağaranın dibine doğru karanlığa sokuldum.

Karşıdan mağaranın içine gölge yansıyordu. Anlayamıyordum ki hangi hayvan olduğunu da. Pisipisi lütfen sen ol lütfen sen ol. "Korkak tavşan!" gelen kaplanın sesiyle rahatlamıştım. Mağaranın dibine doğru tüm heybetiyle yürüyordu.

Yere doğru ağzındaki şeyleri atıp o da yanlarına uzandı. "Yaprak ve havuç getirdim sana!" çok acıkmıştım. Karanlıktan önümü görmüyordum.

Sonunda havucu bulabilmiştim. Havucumu elime aldım. "Havucu değil sikimi tutuyorsun!"

_____________

JEONGGUK ZORT NCLSXNLSNXKSNDMSMX

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

JEONGGUK ZORT NCLSXNLSNXKSNDMSMX

Bu kitabı daha çok böyle Hot yazmayı planlıyorum.
Öptüm asklarımmm

Tiger |taekook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin