???POV:
გამარჯობა,მე მისო ვარ,კიმ მისო,21 წლის და ვცხოვრობ სეულში.
აი ასეთი ვარ:დღეს ახალ უნიში გადავდივარ და ცოტა ვნერვიულობ.აი,მგონი დედა მიძახის....
(მ/დ_მისოს დედა)-მისო ადექი უნივერსიტეტში დაგაგვიანდება
(მ_მისო)-კარგი დე,ვდგები.
(მ/ძ_მისოს ძმა)-მისო მალე თუარ ადგები,შენი ვიღაც აესპას თუ რაღაცის პლაკატი მალე სანაგვეში აღმოჩნდება დანაკუწებული.
(Მ)_რაააა??ოხ ეს საზიზღარი,ხო მართალია უფროსი ძმა მყავს თეჰიონი და ახლაც ნერვებს მიშლის როგორც ყოველთვის...
(მ)_კიმ თეჰიონ იცოდე,თუ ჩემს aespa_ს პლაკატს შეეხები შენ მოხვდები სანაგვეში დანაკუწებული
(თჰ)_ძაან შემეშინდა ხოიცი შენ,კანკალი დამაწყებინა პირდაპირ😂
(მ/დ)_რა ხდება აქ,თეჰიონ წადი შენ დას ნუ აბრაზებ,მისო შენ კიდე რა გითხარი გაემზადე-თქო😡.უპსს,გაბრაზებული დედა საშიშიაა,ჯობია მართლა გავემზადო.ნუ იმ უნიში სადაც მივდივარ უნიფორმები აქვთ მე კიდე ჯერ არ მაქვს ასე რომ,ჩვეულებრივი ტანსაცმლით წავალ და უნიფორმას იქიდან წამოვიღებ.
აი,ასე ჩავიცვი:(Მ/დ)-მისო ჩემო ლამაზო,რა ლამაზად გამოიყურები.
(თჰ)-აბა აბა,არავის ჩამორჩეს.ისე დე,ლამაზო ხო ბებიაჩვენის ძროხას ერქვა,მისოსთვისაც ლამაზო უნდა დაგვერქვა.
(მ)-ენა ჩაიგდე გასიებულო ძროხავ.
(Მ/დ)-კარგი გეყოფათ,თეჰიონ მისო უნივერსიტეტში წაიყვანე.
(თჰ)-Აუ მე რატო?
(Მ/დ)-იმიტომ,რომ მე არ მცალია
(Თჰ)-კაი ხო😒
*გარკვეული დროის შემდეგ*
Აი უკვე უნიში ვარ და ძალიან მომწონს ეს შენობა.უი,ვიღაც ბიჭი ჩემთან მორბის.(???)-გამარჯობა,შენ მისო ხარ ხომ?მე ბომგიუ ვარ.სასიამოვნოა შენი გაცნობა.გინდა ვიმეგობროთ?
(მ)-სიამოვნებით😊
(Ბმგ)-კარგი,მე კიდევ 4 ბიჭს გაგაცნობ მათაც კარგად შეეწყობი.
(Მ)-კარგი,ახლა არ მაწყენდა მეგობრების გაჩენა.
Მივედით ვიღაც 4 ბიჭთან და ბომგიუმ დაიწყო:
(ბმგ)-მისო,ესენი ჩემი მეგობრები არიან იმედია შენც დაუმეგობრდები.(Მ)-აუცილებლად
(Ბმგ)-კარგი😊.მოკლედ,ეს ბაჭიას სახე რომ აქვს,სუბინია.
(Სბ)-გამარჯობა მისო სასიამოვნოა შენი გაცნობა😊
(მ)-ჩემთვისაც😊
(Ბმგ)-კარგი,ეს ყველაზე მოღუშული და ყველაზე დებილი იონჯუნია
(Ინჯ)-შენ მოგცემ მე დებილს მოიცა ჯერ😡
(Ბმგ)-აუf😒.კარგი,ესეიგი ეს პინგვინს რომ გავს ჰუენინგ ქაია,ნუ უბრალოდ ქაი დაუძახე და ეს მეორე თეჰიონია.
(Მ)-სასიამოვნოა😊
(Ბმგ)-მისო ჩვენს გუნდს ქვია Tommorow x together მაგრამ შემოკლებით TXT.გინდა ჩვენს გუნდში შემოხვიდე?
(მ)-დიდი სიამოვნებით😻😺....
______________________________________
კაია?🙃
YOU ARE READING
მაფიოზი H.HJ.
Fanfiction"უკანასკნელად გეუბნები,ან მოგკლავ,ან ცოლად გამომყევი,ეს შენთვისვე უკეთესი იქნება"