Hari ni danish tidak berkerja kerana ia ingin meluangkan masa bersama dengan isterinya alih alihnya danish juga yang meningalakan isterinya di bilik dan ia menoton tv ....
"Abang"terserentak danish apabila ada tangan yang menepuk bahunya...
"Lah sayang... terkejut abang"
"sorry"
"So key sayang " danish melihat wajah isterinya yang makin bertambah seri dua ke tiga hari ni
"Abang..."
"Ye "danish berpaling kembali ke arah wajah isterinya dengan senyuman manis
"Abang kata nak beli ramen"danish meneguk air liurnya yang berasa seperti kesat untuk di telang bila mendengar soalan itu
"Tapi saya-" tergantung percakapan danish apa bila ardiana terlebih dahulu memotongnya bicarannya
"Tapi apa lagi ,abang dari hari tu lagi kata nak beli sekarang ni kita dah ada dekat malaysia tau sekarang alasan apa lagi abang nak beri "
"Dah lah kalau abang taknak beli abang tak payah tidur dalam bilik ataupun abang memang dah tak sayang saya dah pun... "
Ujar ardiana yang menahan tagisannya dari jatuh,dengan cepat tangan danish memeluk isterinya dah berjanji selepas ni ia akan belikan barsng yang diiginni isterinya itu....
Buat hal lagi ....
supermarket📍
Danish bergesah keluar dari pintu keretanya kerana ardiana sudah mengugut dirinya sekiranya danish pulang tanpa ramen ia tidak akan membenarkan danish untuk masuk ke dalam pagar rumah....
Danish menuju ke arah barangan segera...
"Ouh shittt" danish berasa ingin menjerit disitu kerana ni adalah supermarket yang 5 dia mencari ramen tapi tiada satu pun ramen yang diingini oleh ardiana
Danish keluar dari supermarket dan ia berfikir sejenak diamana lagi tempat yang harus ia tuju
Tiba -tiba ada satu ideal yang muncul di fikirannya dan ia pun start enjin kereta dan pergi ke temapt yang ia tuju....
Tok !tok !tok!
"Aduh sapa pulak ni " pintu yang ketuk oleh danish sangat lah kuat
"Ye sabar aku buka silat kat sinikan baru kau tahu..."pintu dibuka
"Waalaikumusaaaa" danish memasukki rumah luth tanpa salam dan terus menuju ke arah dapur..
"Kau pahal do pergi ambik ramen aku nish"
Danish memegang kedua belah pipi luth...
"Tolong aku dooo luth kali ni je, ardiana tetiba nak makan ramen dia siap ugut aku kalau aku balik dengan tangan kosong dia tak akan beri aku masuk"
Danish melepaskan tangannya dari memegang pipi luth
"Ouh faham,soo ko ambik lah nak berapa pun demi danish ku tercinta semuanya boleh...."
Luth adalah seorang pencinta ramen di dalam alamari dapurnya hanya dipenuhhi oleh bukusan ramen...
"thank you do aku balik luh"
"Kurang hajar lah main masuk rumah aku macam tu je lepas tu balik je terus,letih lah single ni nak bini juga"
Tiba -tiba muncul muka raina di fikirannya....
"Memang tak lah minah tu "
Hallo gays...
YOU ARE READING
suamiku seorang persilat
RomanceTENGKU AL -DANISH FIRAS -Seorang lelaki yang dingin dan merupakan seorang perlajar silat dan bakal CEO di syarikat milik ayahnya,namun siapa sangka beliau juga merupakan seorang ketua mafia terbesar di italy yang memenggang kumpulan ROYALTY ARDIANA...