Reggel egy kicsit késve keltem úgyhogy a reggelimet útközben ettem meg a buszon. Mikor beértem szokásosan itam egy kávét és kezdődhetett a nap. Mint mindig mostis minden ugyan úgy telt az emberek jöttek és mentek de amikor ebéd szünet után belépett valaki az üzletbe apulzusom az egekbe szaladt, megint az az ismeretlen de álomszép fiú volt megint ugyanazt kérte egy cappuccinót és elment. A nap további része átlagosan telt mivel 4-kor végzek és a legjobb barátnőm ma jött haza egyből rohantam náluk. Mikor oda értem Kate nyitott ajtót én egyből a nyakába ugrottam.
-Annyira hiányoztál- mondtam
-Te is nekem. Na és mond mi történt egy hét alatt?- kérdezte
-Semmi olyan nagyon különös. És milyen volt Szöulban?-kérdeztem
-Nagyon jó volt kár, hogy te nem tudtál velünk jönni-szomorkodott
-Hát na nekem a kávézóban kellett maradnom. Milyen lett volna ha már az első napon nem mentem volna be?-röhögtem
- Na nem baj hoztam neked szuvenyírt- mondta és elővett egy ajándékos táskát
-Úúú... köszi- a táskában egy I♡Szöul-os póló volt és egy csomó Koreai édesség- azta de jól néz ki ez a póló. Na de gyere menjünk mert így soha nem érünk oda a plázába
-Oki- mondta KateA plázában beültünk egy fagyizóba ahol Kate elmondta mi történt Szöulban aztán amikor felcsendült Taylor Swifttől a Shake it off elkezdett dudolászni. Én elmondtam Kate-nek, hogy milyen hajnalban kelni, hogy aztán 5.30-ra hazaérj, de az álomszép fiút sem felejtettem el említeni. A fagyizás után még bementünk egy ruhás boltba én vettem magamnak egy halványzöld tulipános ruhát Kate pedig egy extra színes pólót.
Este 7-re értem haza egyből lezuhanyoztam és kimostam a hajam, majd beszámoltam anyunak a napomról utána felmentem youtube-ra és olyan este 11 körül aludtam el vizes hajal kendővel a fejemen.
YOU ARE READING
Szerelem a szomszédban
RandomA 17 éves Olivia nyáron egy kávézóban dolgozik ég nap megjelenik egy fiú akibe teljesen beleszeret majd kerek egy héten belül kiderül, hogy a szomszédja. Vajon mi lesz ebből?