De când ai mei s-au despãrțit viața mea este total aiurea . Mama a cunoscut un bărbat care la inceput mi se părea foarte ok , și că in sfârșit vom avea o familie , iar ea este fericită. Toate problemele au inceput când ne-am mutat din oraș , deaoarece el a trebuit sa plece cu lucrul . A fost o perioada în care nu exista zi fara să nu comenteze , mama plangea mai tot timpul , dar evita sa o vedem eu si fratele meu mai mare. Christian se credea că este cel mai important din aceea casă , si toată lumea trebuia să facă ce spunea el. Se apropia prima zi de școală , eram boboacă aveam emoții, speram ca tatăl meu sa ma sune sa-mi spună baftă si că totul va fi bine , cum obisnuia să facă pe vremuri . De când el si-a refăcut viața , a cam uitat de mine în totalitate , ultima oara când am vorbit cu el a fost de Paști au trecut 5 luni jumate de atunci , am auzit ca s-a insurat și așteaptă un copil .Ma doare să știu că nu mai am familia care o aveam odată. Nu vreau sa ma gandesc la ziua de maine , imi e frica ca nu imi voi face prieteni noi , poate voi avea niste colegi ciudati , acuma cel mai mult am nevoie de tata care sa ma linisteasca .
-Caroline , Caroline
-Imediat vin
-Vreau sa ma ajuti cu ceva , pana se intoarce Christian trebuie sa
pregatim masa , si vreau sa mergi cu Jack la magazin sa cumparati apa si o sticla de vin
-Haidee Jack , mergem sa-i cumparam maimutoiului apa ca ii este sete
-Nu fi rea , te rog
De ce trebuie sa fie asa frig ? Aaa da , maine incepe scoala trebuie sa fie o zi naspa . Toata ziua m-am gandit cum va fi maine , nu stiu daca o sa pot sa ma acomodez aici , lumea pare ciudata , tot pare ciudat aici , vreau inapoi , vreau sa ma intorc la prietenii mei , sa nu trebuiasca sa o mai vad pe mama plangand toata ziua , imi vreau viata mea aia de dinainte inapoi .
-Caroline , esti bine ?
-De ce nu as fi ?
-Azi in camera te-am auzit plangand , tot drumul nu ai spus nimic ai stat cu capul in jos
-Cum ai vrea sa fiu ? Nu sunt ok deloc , imi e frica pentru ziua de maine si nu doar maine , si pentru celelate zile pe care le vom petrece aici
-O sa fie bine , iti promit . Asteapta-ma aici merg sa iau ce trebuie si ma intorc
Am vrut sa o sun pe Elena , dar uitasem ca ultima oara m-am certat cu ea si probabil nu vrea sa mai auda de mine .
-Esti suparata !
-Ce ?
-Am uitat sa ma prezint , eu sunt Klaus stau la cateva strazi distanta de aici , esti noua in cartier ?
-Da
- Cum te cheama ?
-Caroline
- Ce nume frumos , si ce faci aici singura ?
- Il astept pe fratele meu , de ce iti pasa ?
- Eram curios , de ce esti nervoasa ?
- Nu e treaba ta
Vroiam sa fiu dura , dar nu reuseam Klaus parea un tip dragut si de treaba
-Ok ok
Chiar in clipa aia , a iesit Jack din magazin
-Jack !
-Klaus
- Voi doi va cunoasteti ?
- Da ( a spus Jack razand )
- Klaus .. ea e sora mea mai mica Caroline
-Da , ne-am cunoscut de ce nu mi-ai spus de ea ?
-Am uitat complet
CITEȘTI
Never let me go
RomanceViata lui Caroline s-a schimbat radical de cand parintii ei au luat decizia sa divorteze , o noua scoala , o noua familie , in viata ei apare Klaus , totul pare minunat dar nici nu se gandeste prin ce clipe de groaza trece , dar cu toate astea gase...