Au trecut doi ani din viata mea , nu-mi vine sa cred , au fost cei mai frumosi ani din viata mea alaturi de Klaus , il iubeam din ce in ce mai mult , Jack si Elena erau fericiti impreuna , mama se intelegea bine cu tata si nu mai devenea trista cand mergeam in vizita la ei eu si Jack , totul era perfect . Eu si Klaus stateam in chirie , nu prea conta asta important era ca suntem impreuna, de Craciun i-am facut cadou o noua masina cu ajutorul tatalui meu . Trebuia sa aleg intre doua facultati , nu stiam sigur ce vreau sa fac pshiologia sau medicina , ambele facultati erau in alta tara , si nu stiam ce sa fac . Lui Klaus ii mergea din ce in ce mai bine cu fotbalul , nu mai stia nimic de tatal lui , mama sa statea la matusa lui si ii era mult mai bine , ultima data cand a vorbit cu el a fost acum 5 luni , dar nici atunci nu au putut purta o discutie civilizata , tatal lui i-a aruncat tot felul de vorbe urate , lui nu ii pasa , isi vedea in continuare de fotbal si fusese acceptat la cateva echipe , continua si chestia cu fotografiatul , avea niste poze puse la o expozitie , totul mergea bine .
-Nu-mi vine sa cred Caroline , noi doi aici impreuna!
-Stiu , parca ieri ..ne-am cunoscut si .. apoi ne-am certat si uite cat de apropiati am ajuns
-Da ..
-E minunat .
-In seara asta am meci .
-Stiu , stiu nu am uitat , vom fi acolo
-Tu si mai cine ?
-Cum cine ?
-Elena si Jack
-Da , am uitat
-Mama ta nu vine ?
-Nu am vorbit cu ea .
-Pai sun-o.
-Asa voi face .
Klaus si-a facut geanta si a plecat spre locul unde se tinea meciul , m-a sarutat pe frunte si a plecat . Nu-mi venea sa cred ca in sfarsit locuiam impreuna , si eram fericiti . Am aranjat putin pe acolo , si am trecut pe acasa , imi era dor sa imi petrec timpul cu mama .
-Heeeei !
am intrat in casa , nu era nimeni , mama probabil era plecata la cumparaturi , am intrat pana sus , am mers in camera la Jack
-Caroline ! Ai venit . ( m-a imbratisat tare )
-Unde e toata lumea ?
-Au plecat .
-Unde?
-La cumparaturi .
Jack mi-a pus mainiile pe umar si m-a tras la el in camera apoi a inchis usa .
-Ce faci ?
-Vreau sa fac ceva cu Elena
-Ce anume ?
Jack statea pe pat , avea in mana o cutie in forma de inima , nu stiam ce se intampla iar el nu a mai zis nimic
-Spune-mi , ma speri !
-Vreau sa fie sotia mea !
-Sa ce ?
Doamne ... chiar a spus el asta ? Jack nu era cu chestii de genu , a spus ca nu vrea sa aiba o familie , vrea sa faca in viata doar ce ii place nu sa fie cu una sa stea toata viata , nu-mi venea sa cred ca el vrea sa intemeieze o familie cu Elena . Am mers la el si l-am strans in brate .
-Doamne , e grozav , e superr ! Si cand ai de gand sa o faci ?
-In seara asta .
-Va fi perfect , doamne ma bucur !
-Si ..dupa vom pleca in America
-Ti-a spus despre facultate ?
-Da .. daca ea acolo vrea sa-si continue studiile eu voi merge cu ea .
-Doamne ma bucur atat demult , in sfarsit ti-a venit mintea la cap .
-Sper sa-i vina si lui Klaus , odata si odata
-Mda
Am stat de vorba cu Jack vreo 3 ore , ma pregateam sa merg la meci , iar pe drum ma tot gandeam la ce spusese Jack chestia cu nunta ..si ma gandeam la mine si Klaus , oare ne vom casatori ? cateodata am impresia ca relatia noastra se bazeaza doar pe sex , adica imi place .. pentru ca stiu ca de fiecare data o facem din dragoste ..dar vreau sa am o familie , m-am oprit din gandit la toate astea cand mi-a sunat telefonul si am tresarit imediat , era Klaus
-Hei iubito !
-Klaus , acuma veneam spre tine , ce faci ?
-Bine .. bine , vreau sa vi aici
-Vin dragule . Ai vorbit cu mama ta ?
-Da ..va fi si ea aici !
-Ce bine . Te iubesc
Erau o multime de oamenii acolo , unii imbracati in rosu si ceilalti in albastru culoarea echipei lui Klaus , am vazut-o pe mama lui , era pe o banca retrasa de ceilalti am mers imediat la ea .
-Buna ziua !
-Caroline , draga mea !
-Ce faceti ?
-Bine .. asa pot sa spun , ma descurc , tu?
-Bine , fericita !
-Se vede , esti schimbata !
-El .. din cauza lui !
-Ma bucur atat demult pentru voi , esti o persoana incredibila nu stiu ce s-ar fi facut el fara tine .
Klaus a fost grozav , a dat goluri multe si la fiecare gol se uita la mine , in pauza a venit la noi si ne-a imbratisat , il vedeam cum se enerva cand unul din colegii sai greseau , el era capitanul !
Dupa meci , am mers acasa , mama lui Klaus nu a vrut sa vina , spunand ca este foarte obosita , i-am raspuns ca poate veni duminica pentru ca organizam o cina impreuna in familie .
-Iubito , cine mai vine duminica ?
-Parintii mei , mama ta , Jack si Elena ..care apropo se casatoresc
-Se ce ?
-DA ..se casatoresc
Klaus a iesit din dus mirat , avea doar prosopul pe el , imi venea sa sar pe el , si asta am si facut , am sarit la el in brate si mi-am incolacit picioarele in jurul lui
-Te iubesc !
-Si eu te iubesc !
-Stii ce ..
Klaus se uita la mine , iar eu la el , ne tineam in brate , i-am simtit mainile pe fundul meu , dar nu am spus nimic imi placea .
- Ce iubita mea ?
-Iti multumesc ca existi in viata mea , esti cel mai bun lucru care mi s-a intamplat !
-Si eu iti multumesc ca ma iubesti .
CITEȘTI
Never let me go
RomanceViata lui Caroline s-a schimbat radical de cand parintii ei au luat decizia sa divorteze , o noua scoala , o noua familie , in viata ei apare Klaus , totul pare minunat dar nici nu se gandeste prin ce clipe de groaza trece , dar cu toate astea gase...