1.bölüm

7 0 0
                                    

Taehyung dan...

IU:Taehyung,koş!

IU nun elini elime kenetledim,hızla koşmaya başladık,damatlık ile ne kadar hızlı koşabiliyorsam o kadar hizli koşmaya başladım,IU nun elini iyice sıkarak yanıma çektim ikimizde aynı tempoda ilerliyorduk,soğuk koridor bedenlerimizi üşütse de duramazdık.

Uzun bir koşusun ardından büyük geniş bir avluya ulaştık,avlunun tam ortasında kıyafetlerden yapılmış bir tepe vardı.

IU:tae!kıyafetlerin içine saklanalım...

Th:olmaz!eğer oraya saklanırsak ve bizi bulursa kaçamayız.

IU:tae,dayanamıyorum daha ne kadar kaçacağız...

Th:seni güvenli bir yere ulaştırana kadar.

IU:ruh emiciler her tarafı sardı kaçacak bir yerimiz yok!

Th:biliyorum ama...

IU:ama ne tae!?

Th:ama senin hayatta kalman gerekiyor...ve bunun için elimden gelen herşeyi yapacağım!

IU:tae-

IU sözünü bitiremeden arkamda bir yere kilitlendi,onun baktığı yere döndüm...Bu ruh emiciydi ve biz konuşmaktan kaçmayı unutmuştuk
IU elindeki kamerayı yere atti ve yerden uzun demir bir çubuk aldı tam ruh emiciye vuracakken onu
engelledim,elinden demir çubuğu alıp ruh emiciye vurmaya başladım ama hiç bir işe yaramıyordu.

Ruh emici vuruslarima tepki göstererk heryeri kip kırmızı ışıkla kapladı,tepki göstermesi ile yere düştüm IU koşarak yanima geldi,bir elini hâlâ gören gözüme kapattı diğerini ise bana sardı. son kez onun elini sıkıca tuttum...
Havada süzülüyordum,cidden son günümmüş bugün...cidden.

Jungkook dan...

Arabalarımız hızla gidiyordu,taehyung. Onu bulmuştum...cok geç olmadan yetişmem gerekiyordu eğer yetişirsem ruh emiciyi ben öldüre bilirdim ve sonra taehyung rahat olacaktı hayatını yaşayacaktı ama ben ruh emiciler tarafından kurban edilicektim.

Bu benim için sorun değildi sonuçta insan sevdiği için fedakarlık yapmak zorunda:)
Terk edilen avm ye gelince hızla arabadan indik.

Jk:siz yukarı bakın ve sizde benimle
Gelin,çabuk!

Benim yanımda 3 kişi geliyordu,tüm koridorlara 4 kişi beraber bakamazdik zamanımız yetmezdi,ben avluya adamlarım ise farklı koridorlara girdi.

avlu büyük ve genişti,avlunun tam ortasında kıyafetlerden bir tepe vardı
Bunlar buraya ne için gelmiş olabilir di ki?

Jk:TAEHYUNG!
YARDIMA GELDIM CIKIN CABUK!

Bağırmama kimsenin sesi çıkmamıştı.
Tekrar bağırdım tekrar ve tekrar ama kimse yoktu...
Burda olmadıklarını düşünüp avlunun çıkışına doğru ilerledim.

Bir kapak açılma sesi gelmişti,tepeden.
Kafamı yukarıya doğru kaldırdım,iki kıyafet düşüyordu,biri beyaz bir gelinlik diğeri ise bir damatlık tı...

Kafamda bir şeyler canlanıyordu,bu sanırım...geç kaldığım anlamına geliyordu,iki kıyafetin süzülerek inişini izlerken ağzımdan sesizce tek bir şey çıktı...

Jk:Taehyung?

Koşarak kıyafet yığınına tırmanmaya çalıştım ama kıyafetler beni içine alıyordu,tekrar denedim yine aynısı olunca kıyafetleri tutup bir kenara fırlatmaya çalıştım,bir yandan ağlıyor bir yandan onun kokusuna ulaşmaya çalışıyordum.

Sh:yeter artık!

Yanımda konuşan so hee yi dinlemeden devam ettim,onu geri getirmeliyim anlaşa bilirim ruh emicilerle onu geri getiririm canım pahasına olsa bile yaparım.

soul-sucking[TK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin