capitolul 4

12 1 1
                                    

Casa albă, cu multe terase, era luminată de lumini, în ciuda amurgului strălucitor, arăta ca un palat de basm sau un hotel de lux.
Am coborât din mașină, baiatul sa indreptat spre casă 
Vântul răcoros a dat de știre,simțeam cum ma iau fiorii. Baiatul sa intors spre mine
— Tu vii sau rămîi să îmi păzești mașina
—  Nu prea seamăna aici la o petrecere ,spuse eu confusă.
—  Dar la câte petreceri ai fost tu a intrebat el rizînd
Nu ca sa fii fost la alte petreceri ,dar în imaginația mea erau alte asteptari . Cand a vazut ca eu sunt confuza și nu ma mișc de pe locul unde stăteam a adăugat ; — Off , bine ! a dat el ochii peste cap și a întins o mână spre mine . La petrecerile mele nu vine ori și cine, vin doar cei ce merită, ai înțeles tu.
— Și eu 2 am întrebat repede fără să mă gândesc .
— Păi tu iești o excepție! Hai Emili că stăm lângă ușa de ceva timp ,toată lumea deja cred că, este beata dar noi abia am ajuns.
— Beată ? am întrebat panicată. Nu știu dacă eram pregătită pentru o astfel de zi sau dacă aveam timp eram sa mă pregătesc. În final, îl întreb 2 — Vor fii mulții2
— Panica ta mă irita, deja ! Hai, să intrăm și vei vedea! spuse el iritat de întrebările mele.
Când am intrat în casa toate luminile din casă erau aprinse, așa că nu am ratat nicio bătaie. Conacul era imens pentru o familie de chiar și douăzeci de oameni. Tavane înalte, ferestre mari din lemn. În centrul holului uriaș se ridica o scară largă, care, bifurcându-se, ducea în ambele părți ale etajului superior. Camera de zi uriașă și bucătăria spațioasă. În centrul bucătăriei era o insulă mare de bucătărie. Probabil, această casă avea tot ce-ți dorește inima: o sală de sport, o piscină încălzită, săli de petrecere. Eu mă holbam prin părți iar Maxim râdea de mine. Eu îl urmam pe coluarul îngust și luminat până nu am ajuns lângă o ușa care se afla chear in centrul. Până să deschidă ușa, Maxim sa oprit și a privit îngândurat, a dat ușor o buclă pe spatele meu și cu un ton cât mai seducător  a rostit :
— Uite, tu nu ai fost invitată la petrecerea mea dar eu nu am dorit să o supăr pe Caroline, eu nu sunt contra ta, dar alții pot fii ...
— Vrei să spui că eu sunt în plus aici ? iam rupt-o eu .
— Nu și pentru mine ! Mîinele lui căutau manerul ușii. Ei sunt niște viespii care te vor mânca de vie, vreau să știi la ce te duci.
Maxim a încercat să apese pe mâner când eu lam oprit cu mana mea.
— De ce, faci asta pentru mine ?
—  Ba chiar nu știu ! a dat el din umeri și a deschis în sfârșit ușa, apoi sa apropiat fix de urechea mea și a șoptit:
— Eu voi fii alături!
 
Când am intrat în camera de mirare era foarte  cald și enorm de mare, peretele pe partea din stânga a camerii era de sticla unde se reflecta luminile si gradina de afara, iar pe cealaltă parte erau desenate doi palmieri mari. În centrul era o piscina gigantica din care ieșea aburi. Într-un colț se afla un bar de lemn  care despărțea camera. Câți-va tipi erau acolo și trăgeau pe gât lichidul din paharele transparente. iar trei fete unde printre ele era și Caroline, se jucau cu o minge in piscină.
— Mila ! am auzit glasul cunoscut.
Caroline a ieșit din piscina si-a pus un prosop pe ea și sa îndreptat spre mine.
— Băieții faceți cunoștință ea este Emiliana. M-a prezentat fata. El este David pe el l-ai văzut azi cu Maxim la amiaza, a zâmbit ea nervos, iar acești tipi Petrus și Said dar găluștele din piscina blonda este Malia iar bruneta Victorie.
Toate privirile erau spre mine, eu am zâmbit și abia acum am auzit ca răsuna muzica  pe fundal.
Nu ar trebui aici să se strice ferestrele de zgomotul muzicii, studenți beți care fac și ei o gălăgie ne auzită, jocuri, distracții fete goale ba chiar bătăi. Nu asta este o petrecere sau eu ceva nu înțeleg. În interiorul meu sunt foarte bucuroasă pentru că nu sunt în mulțime și măcar pot sta liniștită. Iar pe altă parte, toată lumea mă privește și voi fii pe primul plan ca o persoană nouă și ca o studentă de cursul întâi.
— încântată de cunoștință!
—  Ea este cursul întâi ? a întrebat una dintre fete care mai stăteau în piscină .
— Da ! Ea este colega mea de cameră, știi cameră din acelea care  are au  propria baie și propria bucătărie.- a spus fata cu fala. – Dar de unde să știi tu ... a terminat Caroline fraza și a sărit în apă nebunindu-se cu fetele în piscină .
Maxim care încă mai stătea la spatele meu sa apropiat de mine cu o privire turbată și a rostit printre dinți :
— Vezi ce vorbești ! ma amenințat el .
Acest baiat sigur are nevoie de o programare la medic pentru că cu o minută înaurmă îmi spunea ca sunt alaturi și își făcea griji. În fine schimbările lui de dispoziție sunt foarte dubioase.
M-am dat mai lângă bar și am luat loc pe un scaun, ne știind ce să fac alt ceva.
— Eu sunt David, a rostit baiatul roșcat care statea chiar în bar și ceva turna în pahare.
— Emiliana dar îmi poți spune Mila.
— Bine Mila vrei ceva să bei ? ma intrebat el și a râdicat un pahar în mână .
— Nu mulțumesc, eu nu beau alcool.
— Am înțeles noi astăzi despre acesta, spuse el râzând. Uitete eu îți voi face un cocktail cu cât mai puțin alcool, iar tu îmi vei spune dacă îți va place ? El a privit spre mine și a văzut fața mea după care adăugat : trebuie să începi cu ceva . A ras el și și-a arătat dinții săi albi . Eu am privit prin pre jur și am realizat că am rămas doar noi doi, restul erau în apa și săreau după minge. Eu am tras cu ochiul spre Maxim care o pipăia pe fata blondă.
După m-am întors spre David și am dat aprobator din cap.
— Bine dar dacă mă îmbăt în seara aceasta vei avea grija tu de mine. Am arătat cu degetul spre el și am zâmbit larg.
— Nu cred, vezi ce bun îl fac acum că o să mai ceri.
— Să înțeleg că îți place să prepari cocktailuri?
— Foarte corect, nu îmi place dar ador să le fac, este hobbyul meu de mic !
La spatele nostru se auzeau zgomote care se îndreptau spre noi,  într-o minută toți erau adunați în jurul barului, se făcuse o gălăgie enormă, fiecare vorbea iar nimeni nu asculta, David a înmânat paharul meu, iar eu am gustat din el puțin și am zâmbit aprobator, chiar avea dreptate era foarte buna băutura pregătită de el.
Într-un moment eu mintal am ieșit din această încăpere, toate problemele lumii îmi erau în cap. Ce voi îmbrăca mâine ? Dacă am pregatit geanta ? Ce ar trebui să mai învăț ? Ce cumpăraturi să fac ? Poate voi cumpăra o mașină ? Cu mașina este o ideie buna zic eu, am demult permisul dar nu la-m practicat practic de loc, cauza era ca eram mereu acasă iar dacă ieșeam undeva aveam neapărat cu mine șofer. Ar trebui  mâne să m-a duc pe la câteva garaje să vad dacă găsesc ceva pentru mine .
— Mila !? - mă scoase din gândurile mele Caroline
— Da ! răspund eu turmentată, ei ceva vorbeau iar eu nici măcar nu le am auzit, mergea vorba despre școala și elevi și despre viața profesorilor, dar nu am prins firul, eram contra ce spun ei și nu voiam să intru în conflicte astfel am intrat în gândurile mele.
Maxim era drept în fața mea și privea fix în ochii mei, nici măcar nu clipea, era concentrat doar la mine, dar când am privit în jur , am realizat  că toți erau concentrați la mine .
— Deci tu ce idei ai? spune Caroline.
Maxim privește spre mine și când vede că eu sunt confuză adaugă : — Ce își permit profesorii în ziua de azi ... spuse el ceia ce mi-a ușurat sarcina. Discursul lor era despre un profesor care a  violat o studentă și dacă fetele nu se culcau cu el, nu le admitea la examen. Doar că asta este ceia ce vor să vadă ei singuri, de ce nu văd cum se comportă elevii din zilele noastre, eu în astfel de cazuri mereu spun că fiecare vede ce își dorește.
— Aveți teme serioase ! spun eu sincer . Dar nu cred, că veți fii solidari cu părerea mea.
— La asta și este părere ca să fie doar a ta, chiar sunt curios deja vreau să aud cu ce ne poți convinge ca să fim de partea profesorului care violează pentru note! spuse Maxim mânios. 
— Eu nu vreau să conving pe nimeni, deoarece fiecare cum ai spus tu Maxim are părerea sa din această cauză și se cheamă părere. Și tu nu mai înțeles corect, eu nu țin de partea profesorului, doar închipuie-ți dacă nici o fată nu făcea ce spuse el, adică nici una nu se culca cu el, era la urma să pară dubios că din fiecare grupă fetele nu sunt admise la examen, bate la ochi și îndată tactica profesorului se ducea de-a naiba, așa este nu. Dar ce dacă fetele voiau asta singure, mai bine este să dai cu natura, făcusem ghilimele din degete, decât să înveți. El nu este atât de tânăr dar ele în floarea tinereții, cum sa-r spune ochii văd inima cere, mai ales că dacă o fată ceva își dorește ceva ea opțiune asta cu orice scop. Toata lumea începuse să râdă, spunând că am dreptate. Iar fața lui Maxim se făcuse roșie, și în momentul când el începuse să vorbească eu am continuat :
— Eu încă nu am terminat ! Elevul în sistemul școlar de azi. Nu sa ajuns de azi sau de ieri. Elevii de azi sunt produsul unei societăți în derivă, a unor familii care au aruncat valorile tradiționale la coș și au îmbrățișat non-valorile progresiste. Sunt rezultatul mediocrității a speculației socio-economice, a unei democrații și capitalizm prost înțeles. Avem o lume condusă de psihologi care știu mai bine să facă legi pentru bună starea copilului, pentru devenirea lui ca membru activ și de bază a comunității. Rezultatele le vedem cu toții mă refer la fetele care vând trupul pentru a nu studia și a avea note ... și asta este doar începutul. - am terminat eu cu ultima răsuflare .
Baieții au început să aplaudeze dar Maxim privea îngândurat la mine, cred că caută vreo replică împotriva cuvintelor mele. Dar într-un final el spune :
— Hai, să intram în apă temele astea sunt prea serioase pentru azi, mai ales cu astfel de argumente generoase.
Fetele încă mă priveau cu gura căscată, iar eu mă simțeam aiurea.
— Vai ! a scos Caroline . Sunt solidară cu tine pămpălăule. Și au sărit ambii în apa după unul câte unul au sărit toți, Eu am rămas singură în fața barului.
— Mila, hai și tu cu noi, apa este superbă! a strigat din apa Caroline —  Nu , mulțumesc , îmi este bine și aici !
Chiar, nu vreau să intru în apă, unu nu am costum de baie, și doi care cred ca, este cel mai important este că nu știu să înot. Și la înălțimea mea sigur piscina este mai înaltă așa că prefer să rămân aici.
—  Nu vei sta acolo de una singură ! îngâmfată țipă Caroline.
— Bine, voi pune doar picioarele în apă.
Am spus aprobator dar de fapt nu mi-am dorit de fel sa fac asta, ceva din mine îmi spunea să nu îmi încerc norocul, dar nu voiam să o supăr pe Caroline.
— Ok ! Vei vedea ce apă superbă este apoi îmi vei spune de ce nu ți-am spus mai înainte. - a spus ea și sa scufundat în apă.
Eu îi mulțumesc că este drăguță cu mine dar nu este cazul.
Mă scol de pe scaun și mă descalț de pantofii cu toc de la care deja m-a dureau picioarele, acum va prinde bine să le scufund în apa fierbinte. Le aranjez frumos jos, și realizez ca sunt în rochie și mă întreb la ce ne am mai îmbrăcat frumos dacă suntem la piscină, răspuns la întrebarea mea nu am găsit, așa că m-am așezat jos pe gresia rece și am scufundat picioarele. Caroline avea dreptate apa era superbă. Eu stăteam jos, privind cum ceilalți se jucau cu mingea, și bine înțeles făceau priviri urâte spre mine. Dar mie nu îmi pasă, eu m-a joc cu picioarele mele mici și cu apa.
Dintr-odată  Maxim a ieșit chiar dintre picioarele mele de sub apă
— E bună apa ?
— Nu știu nu am gustat-o dar este destul de caldă, picioarele mele sau liniștit de la nenorociții aceștia de pantofii, am arătat spre ei , cine-va m-a pus să stau prea mult în picioare. Iam reamintit eu de incidentul din fața căminului.
— De ce nu intri să te scalzi, dacă tot spui că apa e caldă ? a întrebat el fără a atrage atenția la cuvintele mele după care 
și-a pieptănat cu degetele parul ud.
— Fiind că Caroline nu mi-a spus că vom fii la piscină !
am spus eu jenată și mă străduiam să-l împing dintre picioarele mele.
— Nu cred , că cu aceasta ai  problemă am văzut ce ai dedesubt !
eu am privit urât spre el reamintind-mi ca el m-a văzut în lenjerie. — Ți-am spus că îmi place cum îți sta rochia aceasta?
el a apucat cu mana uda sa cerceteze rochia mea, a luat în mână o bucățică de material sa uitat spre mine, și a continuat.
— Dar cred că îți va sta mai bine udă !
Până am reuși să înțeleg ceva am auzit doar un țiuit în ureche.
 Când m-am trezit eram confuză nu înțelegeam unde mă aflu, am privit împrejur și eram în pat practic goală alături de mine cineva dormeam, trupul gol era regăsit printre cearșafuri. În cameră camera  era un  întuneric. Am început să răscolesc printre prin amintirile rămase, și mi-am adus aminte că ultima ce a fost ce țineam în minte era doar aceea cum am căzut în piscina cu apă fierbinte. Începusem să mă panichez voiam să cercetez mai mult persoana care dormea alături de mine dar nu reușeam din cauza întunericului care demenea camera.

PS : special pentru tine- UNICUL MEI CITITOR !

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 01 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

ÎNTOARCE-MĂ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum