Revir

88 7 7
                                    

"Güçlü ve güçsüz neden kavga eder ki?"

Tenefüs çaldıktan sonra ikiside bizi öylece bırakıp gittiler. Hemen Felix'e baktım. Bayılmıştı. Hemen onu revire götürdüm. Korkuyordum ona birşey olucak diye ödüm kopuyordu. Birazcık daha bekledikten sonra hemşire yanıma geldi ve şöyle dedi. "Merak etmeyin hiçbir şeyi yok sadece yüzünde ve bacaklarında morluklar var kavga mı ettiniz?"

Başımı öne ve arkaya salladım hemşire bana neden dercesine baktı ben cevap vermeyince konuşmak istemediğimi anladı ve şöyle dedi.
"Arkadaşın bir saat daha dinlensin o sırada sana da bir bakayım sende pek iyi görünmüyorsun."

Bu dediği ile mutlu olmuştum.

...

Sonunda Felix uyanmıştı. Ona baktığımda gözleri hala ıslaktı. Yavaş yavaş konuşmaya başladı.

"Ahh canım çok acıyor. O gerizekalı, şerefsiz, öküz, aptal, geri kafalı, mal, beyinsiz, mikrop, öldürücü zehir, pis kokulu kokarca, ayı, boğa, it olasıca beni nasıl bu kadar sert döve bildi?"

Bu dediği ile kendimi gülmemek için çok zor tuttum. Çocuk bildiğin içindeki herşeyi söyledi.

"Felix revirdeyiz biraz düzgün konuş."

"Neeee hyunjin burada değil dimi??"

"He Felix hyunjin de burada şey dedi hatta 'off ben bu çocuğun canını çok acıttım dur bir özür dilemek için ayılmasını bekleyeyim' dedi."

"Neeee aman Allahım hani nerede?"

"Felix tam bir... Süper zekalısın canım arkadaşım."

"Off şakanın sırası mı şimdi? Ödüm koptu bu gerizekalı, şerefsiz, öküz, aptal..."

"Felix kapa çeneni!"

"Off be doğru düzgün arkasındanda atamıyoruz yaa"

...

Sonunda revirden çıkmıştık. Zaten son dersin yarısında çıkmıştık. Şimdi eve giderdik ama çantamız filan sınıfta olduğu için sınıfa girmek zorundaydık. Hiç onların yüzüne görünmek bile istemiyorduk.

Sınıf kapısının önüne gelmiştik. Kapıyı yavaşça çaldık içeriden 'gel' sesini duyduğumuzda içeri girdik

"Dersi böldüğümüz için özür dileriz hocam."

"Neredeydiniz?"

Bu hocayı ikimizde sevmiyorduk çok gıcık meraklı bir hocaydı.

"Revirdeydik."

"Yine kimden dayak yediniz?"

Sanane oc

"Boşverin hocam önemli değil."

"Ozaman ayakta beklersiniz."

"Tamam."

Kadın olmasa ve öğretmen olmasa sesli bir şekilde söverdim ona ama dua etsin ki öğretmen. Felix ile birbirimize baktık ikimizde hocaya dalmamak için zor duruyorduk. Gözüm minho ve hyunjin'e kaydı. İkiside bizi sırıtarak izliyordu. Çok güçsüzdük zaten onlara baktım ve gözümü başka bir yere çevirdim. Sonunda tenefüs çaldı hemen çantamızı toparladık ve okuldan çıktık. Hyunjin ve minho gitmişti. Bizde hemen bir otobüse binip eve gittik.

Arkadaşlar biraz kısa oldu ama kusura bakmayınn ilerideki bölüm uzun olucakk hepinizi çok seviyorum. Oy atıp yorum yapmayı unutmayın. 💕💕💞💞

NEW SCHOOL NEW LOVE /HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin