იუნგი ჯონგუკის მეგობრები ნამჯუნი,ჯინი,ჯეიჰობი,ჯონგუკის მშობლები ჯინგუკის სხვა მეგობრები სული ჰიუჯინი ბანგჩანი ფელიქსი ცდილობენ ჯონგუკს დაუკავშირდენ და შეატყობინონ ახალი ამბავი რომ მამა გახდა მაგრამ უშედეგოდ ჯონგუკი ტელეფონს არ იღებს მხოლოდ სადღაც წევს ალკოჰოლს სვამს და სიგარეტს ეწევა მის მეტს არაფერს აკეთებს.
სხვათაშორის თეჰიონი და ის მეგობრებად დარჩნენ თეჰიონს აღარ უყვარს არც ჯონგუკისგან არ არის სიყვარული და უბრალოდ მეგობრები არიან თეჰიონი ყოველ კვირას მიდის ჯონგუკთან ულაგებს სახლს ყრის ნაგავს ურიცხვ ტანსაცმელს და მხოლოდ ამ სიტყვუთ ამკებს "ბინძური ლოთი ხარ!" ჯინგუკი კი მხოლოდ დუმის არაფერს ამბობს და არც კი უყურებს თეჰიონს მხოლოდ სვამს და მაგ დროს ელაპარაკება როცა უნდა რომ სიგარეტი და სასმელი უყიდოს თწჰიონმა.
თეჰიც დაიღალა ამ ვაჟბატონის საქციელებით და უკვე აღარ ყიდულობს არაფერს.

გადის დღეები საათები წამების წუთები წლები თვეები სუჰო იზრდება მამამისს მხოლოდ ფოტიდან იცნობს და სულ მის ხსენებაშია:"მამა მამა კონკუკი როდის ჩამოვა?","მამა შეგიძლია დაურეკო და მაჩვენო მისი ხმა?"
სუჰო ჯერ კარგად ვერ ლაპარაკობს და ჯონგუკს კონკუკს ეძახის ჯიმინმა არ იცის რა თქვას როცა ამას ეკითხება თავისი შვილი ისიც დეპრესიაშია მამამისს ეგონა რომ საიმედო ხელში დატოვა მართლაც ასეა მაგრამ მას ეგონა რომ ჯონგუკთან დატოვა საიმედო ხელში და არა მისი მშობლების მაგრამ სად არის ჯონგუკი სად? ჯიმინი ყოველ ღამეს ტირის და თვალებს იშავებს მაგრამ სუჰისთან მაინც იღიმის.




გათენდება ერთი მორიგი დღე და ჯონგუკის და თეჰიონის დიალოგი იწყება
-ჯინგუკ ისევ არ აპირებ დაბრუნებას?
-არა
-და ის ამბავი იცი რომ შენი შვილი მხოლოდ ტელეფონიდან გიცნობს?
-რა შვილი?
-შენ რა დღესაც წამკხვედი აქ ზუსტად მაგ დროს ჯიმინი ორსულად იყო შენ კი ლაპარაკი არც გიცდია და გამოიქეცი
-და რა ქვია მას?
-მას პაკ სუჰო გუნარ ჩახვალ და გვარს არ მისცემს თუ ამას გააკეთებ ჯეონ სუჰო ერქმევა!
-ხვალისთბის დამიჯავშნე ბილეთები ხვალვე მივდივართ!
-ხოდა ეგრე მკხვედი ჭკუაზე?2 დღეა არ დაგილევია ალკოჰოლი და არ მოგიწევია სიგარეტი ხედავ რამხელა შედეგია!
-ნუღა ლაპარაკობ ბილეთები დამიჯავშნე თქო!
-უკვე დაჯავშნილია ვიცოდი რო შვილის ხსენებაზე აუცილებლად ჩაახვიდოდი!
-კარგი მე ბარგს ჩავალაგებ!
-რა უნდა ჩაალაგო ლუდის და კონიაკის ბოთლები?თუ გასართობი ტანისამოსი?
-თეჰიონ ბევრს ნუ ლაპარაკობ!
-კარგი კარგი-ჯინგუკმა შვილის ხსენებაზე გადაწყვიტა იქ წასვლა და ვნახოთ რას იზამს როცა იქ ჩავა როგორ მოექცევა შვილს?




ძალიან პატარა თავი შემოგთავაზეთ მაგრამ ეს მხოლოდ ჯონგუკის და ჯიმინის ამბებზე იყი შემდეგი თავი ვრცელი და დიდი იქნება!ცოტაა მაგრამ მაინც 362 სიტყვა!💜მიყვარხართ!💜

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 01 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

პარტნიორი✍😊|\ჯიგუკიWhere stories live. Discover now