'Ein-de-lijk' zei Sara, 'pauze.'
We hebben altijd zo'n ontzettend lange dag op dinsdag... school tot half 4. Ugh echt niet normaal.
'Over 2 weken gaan we al he!' zei Tara.
'Oh yeah! ik heb er zoveel zin in!' zei ik.
Over 2 weken gaan we met school 3 dagen weg! We zitten pas in de 3e klas, en met een normale werkweek ga je pas in de 5e, maar onze klas mag gewoon 3 dagen naar Duitsland! Hoe leuk is dat!
Ik ga met m'n klasje mooi 3 dagen weg, geen school, geen gezeik van m'n ouders, geen irritante broertjes, perfect.
Vandaag mag je kiezen met wie je op een kamer wil slapen... Sowieso dat dit problemen gaat veroorzaken.
We zijn in de les, pff weer zo'n saaie inleiding van mevrouw van den Brug.
'En dan nu' zegt ze, 'de kamerindeling.'
Iedereen schreeuwt door elkaar, want ja, iedereen wil met coole mensen op een kamer.
'SOFIA KOM HIER' hoor ik Tara schreeuwen.
Ik ren naar haar toe, dwars door de populairtjes, over de tafels, tussen de stoelen door en dan sta ik naast m'n klassenlerares: mevrouw van den Brug.
Ik haat haar, ze is zo gemeen! Altijd moet ze mij hebben, ik praat ook wel veel in de klas maar toch! IK HAAT HAAR! En volgensmij haat zij mij ook, maar dat boeit me gewoon niet.
Tara, Sara, Lianne, Isa, Michelle en ik willen op een kamer samen. Lianne, Isa en Michelle zitten op een andere vestiging maar gaan wel met ons mee. Ze zijn zó aardig! Ze zijn echt knettergek en we hebben het er al weken over dat we samen op een kamer willen en dat het helemaal geweldig wordt enzo. Maar... er is maar 1 kamer voor 6 personen.
Je raadt het al, de populairtjes zijn ook met 6. Maar zij zitten allemaal in onze klas, en zijn de lievelingetjes van iedere leraar... We willen allemaal die kamer, maar er is maar 1 groepje die hem kan krijgen.
Wie o wie krijgt die kamer?!
Als de populairtjes die kamer krijgen eeh, oh dan gaan ze eraan.
Dan word ik zo'n bitch, mooi ruzie maken met ze, oh wat heb ik daar zin in!
Nooit dat de leraren mij die kamer gunnen, ik bedoel, ze haten mij...
~~~~~
Ik hoop dat jullie dit verhaal leuk vinden!
Please read,comment, share en vote!
groetjes xx