1

9 2 0
                                    

"Abartıyorsun." Dedi Hange, içkisinden bir yudum daha alırken.

"Ne düşündüğümü ne hissettiğimi anlayamıyor Hange! Onun için canımı bile veririm ancak babam hakkında böyle konuşmalarına izin vermesi... En azından John'u susturmasını beklerdim."

"Erwin'den bahsediyoruz Y/n, biliyorsun o böyle biri. Kim bilir ne planlamıştı da sustu. Emin ol o da senin için canını vermekten geri durmaz."

Bu konuşmanın sabahında Y/n, Erwin, Hange ve John beraber yemekhanede sohbet ediyorlardı. Konu bir şekilde hangisinin daha sert karakterli olduğuna geldi.

"Oyumu Y/n'den yana kullanıyorum!" Dedi Hange gülerek.

"Saçmalama ya, ben sert biri değilim."

"Hem de ne sertsin." Dedi John küstah bir tavırla. "Patronluk taslamakta özellikle çok iyisin."

"Anladık tamam en kötü benim tamam." Y/n'nin sahte tribine güldükleri sırada John konuyu kapatmaktansa uzatmayı tercih etti.

"Bu huyunu bir kez bile ziyaretine gelmeyen babandan mı aldın yoksa?"

"Ne?"

"Ölmüş annenden de almış olabilirsin gerçi kim olduğunu bile bilmiyordun doğru."

"Saçmalamayı kes John, ağır konuşuyorsun."

"Sakin ol Y/n." Dedi Erwin, bu kesinlikle kimsenin ondan beklemediği bir şeydi.

Erwin ve Y/n birlikte büyümüştü. Ailesi tarafından terk edilen Y/n'yi Smith ailesi evlat edinmiş ve Erwin birliğe katılmaya karar verdiğinde kendisi için canını bile verebilecek olan Y/n tüm hayallerini kenara bırakıp Erwin ile birlikte keşif birliğine katılmıştı.

Kardeş gibi büyümemişlerdi, Erwin'e kıyasla çok daha enerji dolu ve çocuksu olan Y/n ile birlikte edi büdü gibi anılıyorlardı.

Küçüklüğünden beri derin bir saygı ve minnettarlık duyuyordu y/n, smith ailesine ve özellikle Erwin'e karşı.

"Babam hakkında neler söylüyor Erwin! Sakin olmamı bekleyemezsin!"

"Siz Ackermanlar hep böylesiniz zaten değil mi? Şu bücür ortalıkta yokken rahat rahat konuşabilirim."

"Kes sesini John." Dedi Hange, Erwin'e bir şey söylemesi için bakış atıyordu.

"Yalan mı? Bir Y/n'ye bir Mikasa'ya bir de Levi'ye bakın. Hepsi ayrı atarlı."

"Yeter!" Diye bağırdı Y/n ve masadan kalktı.

"Arkanda duran bir Erwin olmayınca ne kadar da korkuyorsun böyle."

Y/n, John'un yanına gittiğinde oğlanda ayağa kalkmıştı.

"Şuan kim olarak karşımdasın Y/n? Bir orospu olan annen olarak mı yoksa bir katil olan, serseri baban olarak mı? Hangisisin şuan?"

Ve Y/n, oğlana sert bir yumruk attığında Hange ayağa kalktı ve Y/n'yi tuttu.

John kanayan burnunu bileğiyle sildiğinda kıza son kez baktı.

"Saygın bir öğretmen olan Bay Smith bile seni eğitememiş, Erwin seni gibi bir sülükle dolaştığı için ona acıyorum."

Y/n oradan hızla uzaklaşmıştı ve iste tam şuan Hange ile ikinci şişelerini içiyorlardı.

"Belki de haklıdır." Dedi Y/n. "Ailem hakkında söylediklerinde yani."

"Onca yıldır dostuz, bana bir kere bile ayrıntılı anlatmadın."

"Erwin zaten biliyordu eskiden beri, Levi'da Onu o yer altı çukurunda yakaladığımızdan kısa süre sonra kuzen olduğumuzu anladı ve hikayemi dinledi. Sana anlatmayı çok istedim ancak beni böyle tanımadığın için çekindim."

"Aptallaşma Y/n, ailen yüzünden bakış açım sana karşı asla değişmez."

Buna karşın Y/n hikayesini anlatmaya başladı.

"Küçük bir evde, serserilerin yoğun olduğu bir mahallede doğdum."

Hikayenin bu kadar geriden başlamasına gülen Hange'nin omzunu cimcirdi.
"Kimse bana zarar veremezdi, babam onlar için büyük bir tehditti. Annemi ise tanıma fırsatım hiç olmadı. Duyduğuma göre bir hayat kadınıymış ve babam doğduğumda o bataklıkta büyüyüp anneme benzemeyeyim diye beni kaçırmış. Şaka gibi değil mi? Babam gibi bir serserinin bunu düşünmesine rağmen beni terk etmesi."

"Dizi gibi daha şimdiden."

"Devamını bekle sen. Babamla birlikte yedi yaşıma kadar yaşadım, bir gün eşyalarını toplamaya başladı ve bana ucuna kurşun asılı bir kolye verip gitti. Bir daha ne haberini aldım ne de kendisini gördüm. Kısa süre sonra da Smithler beni korumaları altına aldılar."

"Babanın adı neydi Y/n?"

"Kenny Ackerman."

***

Öncelikle merhaba! Bu hesabı izlediğim dizi/film vs. için kendimce kurduğum senaryoları yazmak için bir yan hesap olarak açtım.

Pek okunacağını düşünmesemde yazmak keyifli oluyor, vote ve yorum için rica edecek bir kişiliğim yok ancak fikirlerinizi; ciddi ve komik yorumlarınızı belirtirseniz gerçekten keyifli olur.

Bu senaryoyu kafamdan iki yıl önce kurmuştum hatta şimdilerde sildiğim bir hesapta bir iki bölümünü yayınlamıştım, umarım hoşunuza gider.

Bu senaryoyu kafamdan iki yıl önce kurmuştum hatta şimdilerde sildiğim bir hesapta bir iki bölümünü yayınlamıştım, umarım hoşunuza gider

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Him and HerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin