Kitabı yeniden çıkardım evet ama bu sefer içinde bilgi vermeyeceğim. Sadece hangi ülkenin hangi ülke ile ilişkisi var onu söyleyeceğim. O halde başlayalım.
Aile ağacımızın başını oluşturan kişi Bayan İskit. Kendisinin ailesi hakkında elimizde bir bilgi yok maalesef. O nedenle buradan ilerlememiz gerekiyor. Bayan İskit'in tek oğlu olan Bay Sarmatlar'ın annesi ile pek bir olayı olmadığı için ikisi arasında anlatılabilecek birşey yok. Lakin annesinin aksine inatla üreyen Sarmatlar'ın toplam sekiz çocuğu vardır. Bunlar; Bayan Kırgız, Bay Sirler, Bayan Aslar, Bay Sabirler, Bayan Alanlar, Bay Oğurlar gibi budunlar ve onun yanında Bayan Asya Hun İmparatorluğu ve yarı Çinli olan Bay Çu Hanedanlığı gibi İmparatorluklardır. Budun olan kardeşlerin ne bir çocuğu ne de başka birşeyi vardır. Onlar gözler ile yer değiştirip ilerde farklı devletler olarak karşımıza çıkacaklar. Bayan Asya Hun İmparatorluğu'nun ise Bay Tohorlar isminde bir oğlu vardır lakin Bay Tohorlar bir çocuk sahibi olamadan öldüğü için onların soyu burada kısmen son bulur. Diğer yandan Bay Çu Hanedanlığı'nın Bay Tabgaçlar ve Bayan Kidaritler isminde iki çocuğu olmuş ve soy Bayan Kidaritler üzerinden devam etmiştir. Bayan Kidaritlerin oğlu olan Bay Ak Hun İmparatorluğu'nun kızı Bayan Göktürkler ve Bay Nezak Hunları'na gelirsek, Bay Nezak Hunları'nın soyu, oğlu Bay Türk Şahilerden sonra ilerleyememiştir ama Bayan Göktürk için aynı şeyi söyleyemeyiz. Bayan Göktürkler'in altı çocuğundan üçü olan Bayan Kipçekler, Bay Oğuz Yabguluğu ve Bayan Kimek Kağanlığı'nın çocuğu olmayı diğer üç çocuk olan Bay Gazneliler Devleti, Bay Hazar Kağanlığı, Bay Uygur Kağanlığı'nın çocukları vardır ve soy bu sayede devam etmiştir.
Bay Hazar Kağanlığı'nın kızı olan Bayan Peçenekler'in Bay Kumanlar isminde bir oğlu olmuştur ve daha sonra bu soy ağacı da burada solanmıştır.
Bay Gazneli Devleti'nin tek çocuğu ise Bay Selçuklu İmparatorluğu'dur. Anadolu Selçuklu Devleti ile aynı kişi olan bu devletin toplam 39 çocuğu vardır ama buradaki beylikleri daha sonra başka bir bölüme sakladığım için sadece soy devam ettirenler üzerinden ilerleyeceğiz.
Elbette Selçuklu Devleti'nin en bilinen oğlu Bay Osmanlı İmparatorluğu ile devam ediyoruz. Altı asırlık bu devlet'in üç tane çocuğu vardır. Bayan Romanya (Bayan Rus İmparatorluğu) hariç tanesi başka bir devletle kendisine ait olsa bile Bay Türkiye sadece Osmanlı'ya aittir. Üvey olsa ve ebeveynleri bilinmese bile. Bu çocuklar içinden Bay Türkiye'nin Bayan Kuzey Kıbrıs isminde bir kızı, Bayan Hiva Hanlığı'nın ise Bay Harezm Hanlığı ve Bayan Türkmenistan isminde iki çocuğu olmuştur.
Bay Selçuklu Devleti'nin soyunun devam ettiği bir diğer çocuğu ise Bay İldeniz Atabeyliği'dir. Bay İldeniz Atabeyliği'nin üç çocuğu ise Bayan Tebriz Hanlığı, Bay Akkoyunlular ve Bay Karakoyunlular'dır. Bayan Tebriz Hanlığı'nın tek kızı Bayan Azerbaycan'ın da Bay Nahçivan ve Bayan Dağlık Karabağ isminde iki çocuğu vardır.
Bay Akkoyunlular'a geldiğimizde ise onun Bayan Safevî İmparatorluğu isminde bir kızı olduğunu görüyoruz. Bayan Safevî İmparatorluğu'nun Bay Afşar İmparatorluğu adında bir oğlu olmuştur ve onun da üç çocuğu vardır. Bunlar Bayan Zend İmparatorluğu, Bay Durrani İmparatorluğu ve Bay Kaçar Hanedanlığı'dır. Bu üç ülkenin içinden ise sadece Bay Kaçar Hanedanlığı'nın Bay İran isminde bir oğlu olmuştur.
Bay Gazne Devleti'nin soy ağacı bittikten sonra Bay Uygur Devleti'ne geçelim. Bay Uygur Devleti'nin toplamda beş çocuğu vardır. Bunlar Bayan Kırgız Kağanlığı, Bayan Gansu Uygur Krallığı, Bay Karahanlılar, Bay Beş Balık Uygurları ve Bay Karahoca Uygur Krallığı'dır. Bu beş çocuk içinden soy maalesef sadece Bay Karahanlılar ile devam etmiştir. Bay Karahanlılar'ın Bay Harezmşahlar isminde bir oğlu ve Bayan Karahıtaylar isminde bir kızı vardır. Bayan Karahıtayların ise Bay Moğol İmparatorluğu isminde bir oğlu vardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☥𝐂𝐨𝐮𝐧𝐭𝐫𝐲𝐡𝐮𝐦𝐚𝐧𝐬 𝐚𝐢𝐥𝐞𝐥𝐞𝐫𝐢 ☥〢𝐂𝐇
Fanfiction𝐈𝐟 𝐚𝐧 𝐚𝐫𝐭𝐢𝐬𝐭 𝐟𝐚𝐥𝐥𝐬 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮, 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐝𝐢𝐞.