Bölüm 5

2 0 0
                                    

"neden niçin?"
"bu özel durum söyleyemem"
"hadi nolur soyleeee"
"hayır dedim neden ısrar ediyorsun?"
"uffff, peki tamam ya"
Ben bu çocuktan korkuyorum beni takip falan eder sonra ben welcome to cennet
"neyse saat kaç"
"8.30"
"ben gidiyorum"
"hayır gitme"
"gitmem lazım hem yarın okulum var"
"hangi okula gidiyorsun?"
"seni ilgilendirmez"
"senin yerinde olsam söylerdim"
"sen kimsin lan, benim yerimde olucaksin lolipop"
"çok kurtlar vadisi izlemisin lan sen"
"evet, faw oyuncum memati ve polat alemdar"
"Allah bəyin dagatirken sen şemsiyemi tutuyordun"
"senin beynini kuşa taksak kuş ters uçar"
"hıyar misin lan sen"
"karakterine bozukluk varsa ben tamirci olamam nede olsa insanlar fotoğraf gibidir büyütünce kalitesi düşer"
"iyi tamam sen kazandın"
"ben zaten hiç kaybetmemiştim ki aşkom 😘"
"Allahım bana sabır ver"
"AmİnĞ aMiNğ"
"neyse ben gidicem çok tütün beni hıyar 🥒"
&After 2 hours&
Sonunda eve varmıştım, kapıyı açıp eve girdim woonjin babam uyanmamıştı daha
OH, naneyi yemedik bu gün kilpayi kurtuldum. odama çıktım, kapıyı sessizce kapatıp yatağıma gectim. Hayır, ayak sesleri geliyor uyanmış çabuk olmam gerek ama ne yapicam evet uyuma takliti en iyisi uyuma takliti yatağımda uyuma pozisyonu aldım. Oda'nın kapısı açıldı. Hayır, yanıma yaklaşıyor.
"Han Jisung!?"
"E-e-efendim baba..."
"Aksam hazırlan, önemli bir davetimiz var"
"tamam..."
Bu adamdan nefret ediyorum, herseyimi elimden aldı. kanlı suda boğdu,özel bölgeme, kasığıma, karnıma tekme atti. Annemi;kemerle dövdü,zorla sex yaptırdı, kardesim olucaken çocuk ile beraber öldürdü. Annem gençti, güzeldi, ama sanırım zorla evlendirilmis. Maddə bağımlısı. bədən olarak, çok zarar almistim. Ruhsal olarak, belki de milyonlarca kez öldürülmüştüm. Annemi, 10-15 kez aldatmıştı. Ayak sesleri tekrar geliyordu sanırım tekrar geliyordu. Ayak sesleri, bir anda durdu. İnleme sesleri geliyordu, yine bir kadin ile beraberdi. Saşırdık mı? Hayır. Aslında ve benim için fırsatı size soylemedim ama dun parktayken iki kisi gelmisti biri siyah digeri ise sari sacliydi ikisi ile parka gitmiştik.


___________________
Yorum askolargggg ayolgggg

___________________Yorum askolargggg ayolgggg

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İsil isigin bebisi dogmus vuagagagg

I'm crying silently /minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin