Capitolul 1

96 7 0
                                    

Salut! Ma cheama Lucia si sunt o criminala! Pentru a intelege cum am ajuns asa , va trebui sa imi ascultati povestea!
Uitati cum s-a intamplat...

Pov Lucia
Era dimineata, iar bunica ma trezi ca sa i-au paine pentru micul de jun! Da, dupa cum se vede stau cu bunicii!
Bunicul meu era in living ,se uita la televizor ! Ies din casa si ma duc la magazin! Cand ma intorc in casa bunicii mei nu erau in bucatarie! Deodata aud tipetele bunicii mele! Fug in living si acolo imi vad bunicul intr-o balta de sange! Bunica plangea , iar atacatorul o omoara si pe ea, chiar in fata mea! Criminalul se indreapta spre mine si imi pune mana pe fata si imi spune: ,,Ma voi intoarce dupa tine"! Apoi criminalul iese pe usa si se face disparut! In acel moment in sufletul meu simteam un sentiment pe care nu il mai avusem inainte! Era un sentiment de ura! VROIAM SA MA RAZBUN!

In urmatoarea secunda vine si politia impreuna cu salvarea!

Politia: Esti inregula domnisoara?
Eu:Eu sunt bine , dar bunicii mei sunt morti!
Politia:Ne pare rau! De acum va trebui sa stai singura!

In aceiasi zi mi-am inmormantata si bunicii!JUR CA IL VOI FACE PE ACEL CRIMINAL SA REGRETE! NU IL VOI CRUTA! Si stiti cum se spune ! CRIMINAL LA CRIMINAL!
Din acea zi am devenit o criminala! Umblam cu cutite si pistoale la mine si ma antrenam zi si noapte! Trebuia sa imi razbum bunicii!

Nascuta ca sa ucidaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum