Nekoma erkek voleybol takımı olarak geziye gidiyordunuz.Lakin bir sorun vardı nekoma otabüsü yeterince tıklım tıklımdı yer kalmadığı için ayakta durmayı tercih ettin.
Otabüste ki tek kız olmak ayrı bişey menajerleri olarak burdaydın ama şuan geziye gittiniz için sevinmiyor içten içe ölüyordur erkek parfümü , ter o erkek ortamında olmak yeterince gericiydi zaten.
Derin nefes alarak ne kadar alabilirsen artık sakin olmaya çalışıyordun.Kafanı bir saatir izledğin yerden çekip erkek arkadasını aramaya başladın. Etrafta gözlerini gezdirirken bir horoz arıyordur en ön sıralardadır diye düşündün ama o tarflarfa yoktu arkaya bakmaya başladın ve en arkada oturan erkek arkadasını gördün sanki oda seni arıyormış gibi gözleribiz kesişti.
"Y/N yanıma gelsene neden ordasın?"
Yanına doğru gitmeye başladın. Yanına varınca;
"Çünkü yer yok tetsu"
Erkek arkadaşın bir kaç saniyelik etrafta gözünü gezdirdi ve aniden kolunu beline atıp seni kendine çekti.
"Tetsu napıyorsun! Ya biri görürse?" Diye çıkıştın ve erkek arkadaşının kucağından kalkmaya çakıştın lakin kuroo izin vermedi bu duruma.
"Bişe olmaz herkes sevgili oldumuzu biliyor sonuçta pek kafana takma bunları " o kadar rahattı ki kesinliklr dövesin geliyordu bu çocuğu.
Kulaklığın tekini çıkarıp sana uzattı."en sevdiğin şarkılardan oluşan bir playlistim var dinleyelim mi?" Diye sordu etkek arkadaşın zaten evet diceni bildiği için çoktan şarkıyı açmıştı.
Ara sıra tümseklerden geçiyor ve ister istemez kucağında haraket ediyordun.
Anlandıramadığın şekilde erkek arkadasının bacak kasları oldukça fazlaydı ama bişey sanki batıyor gibi hisetniştin.
"Tetsu bacağın batıyor sen zayıfladın mı?"
Kuroo nun yüzünde bir sırıtma oluştu."bacak değil o"
İlk 5 saniye anlamamışrın anlamanla yanaklarının ısındığını hisetmen bir oldu."Utanınca çok tatlı oluyorsun"ve 2 kat kızarma Y/N umarım domatese dönmezsin nekoma formasından bile daha kırmızıısn şuan.
Kolları bedeni sarıyordu ve seni kendine daha çok çekiyordu o çektikçe küçük kuroo yu daha çok hisediyordun.
"Elin kolun rahat dursun tetsu"o sadece güldü sonra "ben bişey yapmıyorum güzelim" kulağına doğru eğilip"bunu yapan sensin " dedi sonrasında yüzünü kendisine doğru çevirdi ve dudaklarına bir öpücğk kondurdu sende karşılık verdin.
"İNANAMIYORUM Y/N-SAN VE KUROO ÖPÜŞÜYOR" lev in bağırması sonucunda herkes size bakıyordu ve seb utançtan erkek arkadasınıb göhsüne gömülmüştün.
"Lev bıraksana adamları istediklerini yapsınlar menejer ve kaptan için saygı" dedi yaku ama kendisini tuttu belliydi. Kenmanın "romantik oyunlardakinden daha kötü bi halfesiniz "demesiyle yok olmak istedin neyseki çok şükür geleceğiniz yere vardınız ve kendini anında dışarı attın arkada güken bir nekoma bıraktın.
————————————————-
Umarım beğenirsinsiniz istediniz bir karakter varsa yazın buraya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu x reader
Fanfictionİçinde hersey olabilir... Yazım yanlışlarını takmayın üşeniyorum