İwazumi

11 0 0
                                    

"Babam beni yakalayamaz ki babam beni yakalayamaz kii"

"Senii yakalayacağım prenses"

Dışardan gelen bu sesleri duydukça sırıtmana engel olamıyordun. Kocan ve kızın dışarda oyun oynuyorlardı.Hajime ile evliydin 14 yasında bir oğlunuz ve 6 yasında bir kızınız vardı.

"Eğer üstelerinizi kirletirseniz ikinizide eve almam!"
Evin salonundan bağırdın. Bahçeli dublex bir eviniz vardı e tabi eşiniz japonya milli takımının antrenörüydü çok normal bişeydi bu

Kocan ve kızın oynarken birşey fark ettin oğlun bu gün çok sessizdi. Sabah kahvaltıda yapmak istemediğini söylemişti tamam normalde şüphelenmezdin kahvaltı yapmayı pek sevmezdi ama bu gün bir farklılık vardı. En azından uyanınca ps ile oynuyan çoçuğunuz bırakın oynmayı yanınaza bile gelmemişti. Kesinlikle onu kontrol etmeliydiniz yukarı odasına çıktım.

"Tatlım, içeri gelebilir miyim" kapıyı 2 kere tık tıklayarak sordunuz lakin içerden ses gelmedi tekrar çaldınız "tatlım iyi misin?" Biraz korkarak sormuştun.

"İyim anne" çok tek düze bir sesle yanıt verdi tamam kesinlikle iyi değildi anında içeriye girdin. Şok olmuş bir şekilde oğluna bakıyordun

Gözleri dolmuş , göz altları şiş , yorgun , dudakları çatlamış ,saçlarını dağınık şekilde yataktaydı o ağlamış mı iyi de neden.

"Yuji sorun ne bebeğim bu halin ne senin böyle biri birşey mi yaptı?" Yatağının kenarına oturup sordun.

Sessiz kaldı

"Yuji bana anlatabilirsin biliyorsun demi ben senin annenim"

"A-anne " dedi titrek bir sesle devam etmesini ister gibi elini sıkıca tuttun.

" futbol koçumuz sürekli olarak beni azarlıyor dışlıyor hareketi ne kadar doğru yaprsam yapayım sürekli bir ayrımcılık var takımda biri var ve onla yakın bilr değiliz çocuğa bir zarar geldiği için anında beni suçluyor takımdan alıp yedeğe oturtuyor evet buna ağlamam lazım ama beni spordan soğutuyor bana işe yaramazın teki olduğumu söyledi"

Duyduklarına sinirlenmiştin kimse böyle bişey diyemezdi "seni o takımdan alabilirim istersen tabi ama unutma doğru yaptığın bişey yüzünden azar yesen bile onları umursama emin ol hayatın böyle daha hüzel olucak kesin seni çekemiyordur takımda akrabası varmı yada koçun yakın olduğu ama senin o kişiden iyi olduğun

Kafasını sallamıştı "yiğeni bizim takımda" tüm neden anlaşılmıştı. Bu şekilde 30dk kadar konuştunuz (bu konularda iyi değilim) yüzünde ki gülümsemeyi gördüm oğlunun "hadi kalk elini yüzünü yıka" kafasıyla onayladı

Aşağı indin ve gözlerini bir kaz kırpıştırdın "ben. İkinize.üstünüzü.kirletmeyin.demedim.mi?" Eşiniz kızınızın kulağına eğilerek "bizi dövmese iyi bari" "baba annem popişime vurmaz demi" kesinlik veremem".

Onları banyayoya doğru kovalamaya başladın ve bıcı bıcı yaptırdın kızı sonra banyodan iwazumiye seslendin "sende gel banyo yap" kızının odasında onun üstünü giydirirken.üstünü giymiş ve bebekleriyle oynamaya başlamıştı.

İwazumi merdivenlerden çıkıp yanına gelmişti "eğer sende geliceksin neden olmasın " sert sert bakmaya başladın " beyfendiye bak sen istedin herşey olma-" diyemeden kolundan çekip banyoya götürdü " benxe olur sevgilim olmanı istedim oldu evlenmek istedim oldu çocuklarımız olsub istedim oda oldu" alınlarınızı birleştirdi  "sen benim herşeyim oldun" defi ve küçük bir öpücük kondurdu dudaklarına.
.

Banyo yapıp yatağa uzanmıştınız "offf çok yorucu banyo yapmak" diye söylendin "üşengeçsin" hah o sana ne söyledi öyle " benmi üşengecim ?" Tamam ses tonun çok tehtitkarfı bunu dememesi gerekiyodu ve bam! YASTIK SAVAŞI BAŞLASIN dur bi dk bacaklarına kim vuruyor kafanı aşya indiridnde kızınız ve oğlunuzda size katılmıştı mutlu ailesi tablosu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Haikyuu x readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin