SELALALALALALAAAM
nasilsiniiiz umarim iyisinizdir
Sansliziniz ki bu fıcı bitirdikten sonra yayinlayacagim yoksa kac gun bekletirdim sızı😉😏
İyi okumalar♡Yine sitenin bahçesinde benimsediğim ağacın altında oturuyordum ve yine birşeyler karalıyordum. Bugün annem eve geç gelecekti ve evde de durmak istemiyordum. Bu yüzden dışarı çıktım ve annemin gelmesini dışarıda beklemeye karar verdim.
Sonunda çok emek harcadığım resmi bitirmiştim. Hemen yeni sayfa açtım ve birşeyler karalamaya başladım, ne çizeceğim hakkında en ufak bir fikrim yoktu aslında ama birşeyler çizmek bana iyi geliyordu.
Karşıdan gelen kişiyi yani Taehyung'u gördüm, bana el sallayarak geliyordu ve çok heyecanlıydı sanırım. Ben de ona el salladım ve hemen geri çizimime döndüm. Yanıma gelip oturunca tekrar birşeyler anlatmaya başladığını fark ettim, anlamadığımı görünce eliyle defterimi işaret etti ve ona defterim ile kalemimi verdim.
'Jungkook inanmayacaksın ama babam evden gitti! Sonunda gitti. Düşünsene artık evde böyle şeyler asla yaşanmayacak, içki kokusu ve ya sigara dumanları evden dolup taşmayacak. '
'Çok sevindim buna fakat geçiminizi nasıl sağlayacaksınız? '
'Babam da çalışırdı evet ama tabiikide annem de çalışıyordu. Ay sonuna kadar iyi idare edebiliyorduk, üstelik bunlar babam varken oluyordu. Yani sadece annem, Yoongi ve ben evde olacağımız için daha az para harcarız. '
'Mükemmel bir haber bu! Umarım kısa zamanda durumunuzu da toparlayabilirsiniz. Bu arada, baban neden gitti? '
Keşke yazmasaydım diye düşündüm son cümleyi. Taehyung okur okumaz bütün neşesi aniden silindi ve yerine ciddi bir ifade geldi.
'Babam aldatmıştı annemi, hatırlıyorsundur. Bu yüzden annem babamı evden kovdu fakat babam giderken yanında birisini de götüreceğini söyledi. Yani ya beni alıcak ya da Yoongi'yi. Her neyse, büyük bir kavga oldu tabiiki ama sonunda anlaştıklarında babam evden çıktı ve bir hafta sonra geri geleceğini söyledi. '
Çok şaşırmıştım ve endişelenmiştim çünkü babası gerçekten çok serseri bir adamdı ve kimi alırsa alsın onu da öyle yetiştireceğinden emindim.
Taehyung benim üzüldüğümü görüp hafif omuzuma vurdu ve birşeyler söyledi, ben de ona işaret diliyle karşılık verdim. O benim ne dediğimi bilmiyordu ve bende onun ne dediğini bilmiyordum. İkimiz de bu halimize gülmüştük.
Hava gittikçe soğuk olmaya başlamıştı. Aralık ayında olduğumuz için sürekli kar yağıyordu. Hava nadiren güzel olabiliyordu maalesef.Taehyung defteri elimden çekti ve birşeyler yazmaya başladı.
'Jungkook, bana işaret dilini öğretir misin? '
Yazdığı şeyle gözlerim kocaman açıldı. Bunu ona öğretmek zordu, üstelik hiçbirşey duyamazken anlatmam da çok zordu. Bunu yazarak yapacaktım ama illâki yapacaktım, ben de istiyordum ona işaret dilini öğretmeyi.
'Peki ama zor olacak.. '
Alfabeyi öğretmem lazımdı. Hızlıca değil yavaşça ve düzgünce anlatarak öğreticektim. Fakat onun da sürekli tekrarlaması ve çalışması lazımdı.
{Birkaç saat sonra}
Annem gelmişti ve Taehyung ile beni görmüştü. Benimle konuştuktan sonra taehyung ile de konuşmuştu fakat ne konuştuğunu anlayamamıştım.
Dediğim gibi dudak okumada oldukça kötüydüm fakat mimiklerden neler konuştuklarını ve ya iyi, kötü konuştuklarını anlayabilmiştim.
'Jungkook, yemek yemen lazım. En sevdiğin yemeği yaptım. '
'Tamam. '
Yemek masasına oturdum ve annemin önüme koyduğu yemeği yemeye başladım.
'Çizimlerini Taehyung'a gösterdin mi? Gösterdiysen eminim çok beğenmiştir. '
'Göstermedim fakat göstermeyi düşünüyorum. Gerçekten de beğenir mi? '
'Kesinlikle, senin çizimlerini kim beğenmez ki! '
Annem okulda resim bölümünü seçmem için ısrar ediyordu çünkü bunun sadece hobi olarak kalmasını istemediğini, daha fazla geliştirirsem ileride çok güzel çizimler yapabileceğime inanıyordu.
Bende açıkçası resim bölümünü seçmek istiyordum, başka yaptığım herhangi bir hobim yoktu. Zaten resim çizmek dışında geliştirdiğim herhangi bir alanım da yoktu.
Yemeğimi bitirdim ve anneme sarıldıktan sonra dişlerimi fırçalamak için banyoya gittim, ardından hızlıca odama gittim. Defterimin açık kaldığını fark ettim ve onu da kapatıp çalışma masamın üzerine koyduktan sonra yatağıma yattım.
SELAAALALALALALAAAAAMMM
evet sanırım kısa oldu ama napim yani aklıma gelmiyor bırsey 😿
BU ARADA yazcı degilim kıscıyım
#kısharikabiemevsim
#kıscokguzeldır
#kısınedensevmeyenlervar
#kıslarımukemmeloluyor
Neyse iyi gunleerr♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
taekook
Fanfictionduyma yetkisini geçirdiği bir kaza sebebiyle kaybeden Jungkook çevresinde çokça baskıya maruz kalır, bunları goren taehyung olaya müdahale edince işler karışır