Beni beklediğiniz ve sabrettiginiz için teşekkür ederim sizi daha fazla bekletmeden SerAn ' la başbaşa bırakıyorum Keyifli Okumalar:)
Serenay ın Vedası:(
Ailesi:Haydi Sero hadi Serooo hadi tam zamanı tam zamanı şimdi:)
S:Annecim seni çok seviyorum dualarını üstümden eksik etme biliyorum ayrılacaz fakat siz beni Kıbrıs'ta kupayı kaldırırken gorüceksiniz o kupayı ayağınızın dibine koyacam HAKKINIZI HELAL EDİN:)
Annesi:kızım kendini çok yıpratma sakin ol kızım allah sana yardım edecek inşallah yolun açık kalbin temiz olsun haydi kızım selamaetle:)Anıl ın Vedası:(
A:Haydi hakkınızı helal edim dualarınız benimle olsun:)
Ailesi:Helal hoş olsun yavrum
Anıl in ağzından :)
Heyt be survivor dayım yine allah bana yardım etsin. Acaba kadroda kim var benim sezondan bence Begüm geliyo bacım ya çok iyi bir kız ama bence o gönüllerde olacak hakkında hayırlısı olsun (imana geldik sjsjfsa İmam Power hahha neyse devam ediyom)
Inşallah bu sene ben kazanırım ya allahım lütfen nolur bu sene çok iyi bir çıkış yapıyım bakalım kim gelmiş begüm hilmi turabi berna Pascal gelmiş neyse gideyim:)
Serenay ın ağzından:)
Ay allahım bana yardım et bu sene nolur. o merve gibi kötü bi kızla karşılaşmayayım lütfen bu sene çok iyi olsun benim sezonundan kim var acaba bence merve ahmet dursun berna ama o karşı tarafta geçen sene kavga ettikleri için belki de sahra gelir allah Hayır eylesin hıh geldik kim gelmiş bakayım begüm hil më Pascal berna anıl turabi aman da ne hoş:)
Biliyom yine kısa oldu Özür dilerim ancak seran la ilgili aklımda pek bi kurgu yok eğer fikriniz varsa yazmayı unutmayın HOŞÇAKALIN:)