Arif
Aslında aklımda tek bir soru vardı.
Herkese mi boyle yoksa bir bana mı?
Işte bu soru,bu düşünce beni mahvediyordu.
Saat 19:06 olmuştu.Cenan lar hala gelmemişti.Nerdeler diye düşünürken bir an zil çaldı.Kalp ritimlerim hizlanmaya başlamıştı.
Koşarak kapıyı açtım.Mutluluktan elim ayağım tutriyordu neden bu kadar mutlu oldugumu ben de anlamiyordum.Cenan bile fark etmişti.
Daha sonra 15-20 dk birlikte oturup konustuktan sonra Emre yle Ömer'e dönüp "Bizim işimiz çıktı geliriz biz siz rahatınıza bakın" diyip Cenan la birbirimize bakıp sırıtıp evden çıktık.
Cenan beni bir cafeye götürmüştü.Sürekli gözlerime dudaklarıma ve dudağımın altındaki bene bakılı kalıyordu.
Cenan hala beni izlerken.Garson gelmişti Cenan fark etmemişti bile.Garson
"Hoşgeldiniz ne alırsınız?"
(Cevap alamayinca tekrarladı)
"Hoşgeldiniz ne alırsınız?"
Cenan hala beni izliyordu.Ben den gözlerini ayırmadan garsona "Arif ne isterse ondan alayım" demişti şok içerindeydim.
Mutluluktan ve heyecandan tekrardan amksiyetem tutmuştu.Cenan bunu fark etmişti ve garson gittiği an bana fark ettirmeden beni sakinleştirmeye çalışmıştı.Ve işe yaramıştı.
Cenan
Arif'in gözlerine,dudaklarina ve dudağının altındaki beni izlemek bana çok huzur veriyordu.Özellikle dudağının altındaki beni çok özel kılıyordu Arif'imi.
Garsona dedigim o cümleden sonra mutluluktan ve heyecandan anksiyetesi tuttuğunu fark etmiştim.
Garson gidince Arif'ime hissettirmeden onu sakinleştirmeye çalıştım işe yaramıştı.
Ve bir anlık cesaretle Arif'e çıkma teklifi ettim.
"Arif benimle çıkar mısın?"
Cok şaşırmış bir şekilde "EVETT" diyerek bağırdı.Hem onun için hem de benim için dünyalar bizim olmuştu.
Arif
Cenan bir an da bana çıkma teklifi etti.Şaşkınlık içerindeydim.
Herkes bize bakıyordu ama hiç umrumda bile değildi.
Bir kaç saat oturduktan sonra eve gittik.Ama baktık ki kimsenin hali yok Emre yürüyemiyor bile ve anladık ki..
Bizim kertenkele bitmiş haldeydi ayni şekilde Emre de.Emre'nin yanına gidip sessizce "Yürüyebiliyon mu la bari" diyip güldüm.Emre de hafiften sırıtarak "Olm dalga gecme la harbi çok kötüyüm" dedi.
Saat çoktan 12 olmuştu.Emre yle Ömer'i koyun koyuna Emre'nin yatağına yatırdık.
Daha sonra Cenan bana "Dizi izliyelim mi miniğim?" Dedi.Istemeden de olsa donup kalıyordum bana minik demesi anlatamayacağım kadar hoşuma gidiyordu.
Ve bu fırsatı kaçırmadan "Olurr" diyip film seçmeye başladım.Ben film seçerken Cenan mısır patlatmış yanima gelmişti.
Film açıp birlikte sarılıp üstümüze büyük bir battaniye alıp film izlemeye başlamıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ArCen-2 Genç.
RandomBirbirleriyle okulda tanışan ve bir anlığına Cenan'ın gözlerindeki parlaklıkta kendini kaybeden Arif ve,Arif'in gözlerindeki parlaklikta kendini Cenan'ın hikayesi..