Siz hiç ihanete uğradınız mı bilmem ama ben çok kez hem ihanete uğradım hem kalbimden vuruldum. Yenilmedim pes etmedim bunca yaşananlara karşı hep dimdik kaldım. Ben kadınım ağlasamda gülerim, düşsemde kalkarım. Benim elimden tutan ailem oldu. Bana pes etmemeyi babam öğretti düşünce kalkmayı annem öğretti, güçlü kalmayı ablam öğretti.
İhanet nedir bilir misiniz? Hainliktir hainlik demektir çünkü ihanet eden kişiye Hain denir . Ben duygusal ihanete uğradım..
Benim duygularımı yok eden o kişi , beni ağlatan o kişi acaba vicdan azabından, o gece rahat yatabildi mi? Sanmıyorum, doğru ya kalpsizler vicdan azabı nedir bilmez merhamet nedir bilmez aşk nedir bilmez.
Hani derler ya deliye laf anlatmak zordur, kalpsizede laf anlatmak zordur tıpkı deliye laf anlatmanın zorluğu kadar...
Birine güvenirsin, arkadan bıçaklanan sen olursun, seversin kaybeden sen olursun.
Peki ya ben kime güveneceğim? Tabiki sana değer veren kişilere, en çokta Allah'a. Çünkü seni yaradan o, bir derdin bir sıkıntın mı var, al abdestini kıl namazını uzan secdeye ve ağla, yada en basitinden git annenin koynuna hem ağlamaya başla hem derdini anlat. Annemi üzmek istemiyorum dersende uzan secdeye ve Rabbin'e anlat derdini. Şüpesiz o seni sıkılmadan gayetle ve sabırla dinler...
Ben Melike, asla pes etmeyen o savaşcı kadınım, düştüğümde hiçbir güçlüğün beni kaldırmasına birinin eline ihtiyacım yok .
Kim demiş sadece erkekler güçlüdür diye? Kadınlarında gücü vardır, yıkamayacağın derecede.
Beğenmeyi unutmayın, ve 1.bölüm içim beklemede kalın, sizleri seviyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜVENMEK
ChickLitİnsanoğlu Şükür etmesi gereken yerde isyan edendir. Birine gönlünü verirsin, malını mülkünü onun üzerine yaptıracak kadar çok seversin, ama kaybeden sen olursun. Aslında kazanması gereken kişinin senin olmanın gerektiği yerde..