Yeni Bir Aile

1K 15 10
                                    

"Ben evleniyorum" Ne!? Annemin ağzından çıkan sözler ile ona bakakaldım. NE SÖYLEDİĞİNİN FARKINDA MIYDI?

Üç yıl önce babam ile boşanmışlardı. İkiside kendine yeni bir düzen kurmuşlardı evlenmesine sözüm yoktu ama ben o adama baba demezdim babam yerine koyamazdım, ayrıca nereden güvenebilirdimki?Haberlerde görüyorduk neler döndüğünü.

"Ne demek evleniyorum? Beni adamla tanıştırmadın bile anne!" Suratını astı. "Hemen yarına buluşma ayarladım,kafede tanışacaksınız. O da evlenip boşanmış senin yaşlarında üç oğlu ve bir kızı var ama kızı şehir dışında." yutkundum dört çocuk mu?

Aklıma gelen ihtimaller ile korkumu engelleyemedim muhtemelen dördü de bana soğuk davranacak, aynı evin içinde yabancı olacaktık.

"Anne bu adama gerçekten evlenecek kadar güveniyor musun? Ne zamandır tanışıyorsunuz siz?"

"Babanla boşandığımızdan iki ay sonrasında onunla tanıştım ve bu süreçte bana o kadar iyi gelmiştiki... Ama aramızdaki ilişki ciddileşmeden çocuklara hiç bir laf etmedik ve ben... O dönemde onu kötü karşılayacağından korktum." ona anlayışla baktım, beni düşünüyordu.

Babamı sevsem de annemi canımdan çok seviyordum mutlu olması için her şeyi yapardım ama boşandıkları dönemde aklım pek yerinde değildi her an patlayacak şekilde olduğum için bu ilişkiyi olumsuz karşılardım,annem de bunun farkındaydı.

"Seni anlıyorum anne ve seni destekliyorum.Yarın ki buluşmada adamdan hoşnut olmasam bile senin onayını aldığı için içim rahat olur."

Annem gülümsedi,gülümseyince rahatlamıştım "Anlayışın için teşekkür ederim Yağmur." diyip beni saçlarımdan öptü ben de gülümsedim.

"Ben odama gidiyorum anne." Başını salladı ve odama yol aldım.Odama yavaş adımlarla girdim ve telefonumu masadan alarak yatağıma geçtim.

Bulipeace'dan üç cevapsız arama

İç çektim.Yakın arkadaşım olan Barış'ı her şeyi anlatmak için görüntülü aradım ve kısa bir süre sonrasında açtı.

"Ne oldu Yağmur?Neden çağırmış seni,kız?" Gözlerimi kapatıp açtım "Annem evleniyormuş Barış! Ve ben daha adamla yeni tanışacağım yahu."
Gözleriyle birlikte ağzıda açılmıştı yinede benim kadar şaşırmamıştır.

"Çüş! Nasıl yani ya kaç yıldır birliktelermiş ki?"  Gözlerimi kaçırdım "Üç yıl olmuş... O kadar şok oldum ki belli bile edemedim, soramadım hiç bir şey. Annem dediki yarın adamla tanışacakmışım. Adamın bir de 4 çocuğu varmış onlarda yeni öğrenmiştir muhtemelen. "

Cümlemi bitirdiğimde kaşlarını kaldırdı" Düğün ne zamana olur ki?"
Bilmiyordum hiç bir şey. " Bilmem bir iki aya olur herhalde."

"Adamın ismini öğrenseydin bari bakardık sosyal medyası falan varsa."
Gözlerimi devirdim "Barış akıl edemedim vallahi hem her şeyi bitti stalku mı kaldı?" saçlarımla oynamaya başladım. "Orası öyle de merak ettim sadece Yağmur." "Anladım Barış, ben kapatıyorum uyuyacağım. İyi geceler."

O da esneyerek uykusunun geldiğini belli etti. "İyi geceler." kapatmama izin vermeden kendisi kapattı. Bende telefonumu kapatarak hemen yanımdaki komodine koydum.

Sırt üstü yatarak yarını düşünmeye başladım üvey babam ve kardeşlerim nasıl birisiydi? İsimleri neydi: Mehmet? Furkan? Kerim? Ali?

Yarın hakkında bildiğim iki şey vardı:kafe ismi ve günün stresli geçeceği...

Merhaba arkadaşlarr, hikaye      hakkında ne düşünüyorsunuz?
(umarım ironi olduğunu hepiniz biliyorsunuzdur. 😨😨)




Üvey AbimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin