BAŞKA BİR DUDAK?

152 9 83
                                    

SELAMLAR hayatsiz gibi oyun oynadiktan sonra aklima wattpad oldugu geldi guzel ve eglenceli bir bolum yazma dilehiyle
_________________________________________

"VEE E SUBESİNDEN RORONOA ZORO HİZMETÇİ KIYAFETİYLE KARŞİMİZDA!!"

"ya ben çıkmasam olur mu"

"Siniftakilere sov yaptim o kadar cik hadi"

ZORO:

Bütün sınıf kikirdayarak benim çıkmamı bekliyordu, ÇÜNKÜ HİZMETÇİ KIYAFETİ GİYMİŞTİM.

neden diye soran olursa ilkbaharda bir etkinlik mi ne düzenliyorlar, bu işsizlerde düşünup taşınmislar sınıftaki bazi erkeklere hizmetci kıyafeti giydiriyorlar..

Sınıftaki kızlarda takim elbise giyiyor.

Siniftaki bazı kişiler bağırmaya başlamışti:

"HADİ ZORO ÇIKSANA!"

"KİYAFET DİKTİRDİK O KADAR!"

"HAHAHA! PRENSES CİK ARTİK!"

Sınıftaki 40 kisiye rezil olmam sorun değildi. SORUN SINIFTA SANJİNİN OLMASIYDI.

Dün yüzündende daha garip suan ikimizin arası.. O an neden öyle yaptim bilmiyorum ama pişman değilim..

FAKAT SANJİ BENDEN KAÇIYOR SANKİ?

insan hoşlandığından kaçar mi..

En sonunda biri arkamdan ittirip bütün sınıfın beni göreceğe yere getirmişti.

sınıfta bir sessizlik oluşmuştu..Ardindan sessizligi bozan kahkahalar..

"LAN HAHAJAAİDJSJSKSJ"

"ZORO SENDEN NE KIZ OLURMUŞ KALKTİ VALLA HAHAHSHHA"

Herkes benimle böyle dalga geçerken gözüm Sanjiyi aradı.. Evet! oradaydı!

Oda yanakları kızarmış, eliyle gülüşünü kapatarak gülüyordu..

daha tatlı bir sahne göremezdim..

Sınıf başkanı bagirarak:

"GULDUGUNUZ YETER BU KADAR! şimdi isimlerini saydıklarım gelsin onlarada giydircez.. Bakalım kim cikicak.. VİNSMOKE SANJİ! gel bakalim buraya hahahahrjejsj"

Sanji şaşırarak itiraz edicekti ama arkadan onu ittirmişlerdi.

Yarım saat sonra sınıftaki bazi erkeklere hizmetci kıyafeti giydirilmiş kapida bekletiyorlardı.

1.si "neden sadece bazı erkekler?" diye soranlar olucaktir, çünkü paramız hepsine yetmedi bide hepsi hayvan gibi yemiş fazladan parça gerektiriyordu.

2.si neden hizmetçi kıyafeti giydik? çünkü sınıfta küçük bir yemek servisi falan falan yaptik ve insanların ilgisini çekebilmek için bunları giydik.

ama bu cidden utanç vericiydi.

Sanji çağrıldığından beri onu görmemiştim, Büyük ihtimalle benden kaçıyor ve utanıyordu.

Ama cidden o manzarayi görmek istiyordum..

Bi yarım saat sonra daha insanlar gelmeye başlamıştı..

"oha Minato şunlara baksana haha!"

"ama şu yeşilli bayağı yakışıkliymis! baksana şu vücuda!"

"doğru söylüyorsun.. gidip numarasını iste! bunu yapabilirsin!"

"a-ama"

"hadi!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HAYİR BEN GAY DEĞİLİM! (zosan)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin