ʙöʟüᴍ 1

7 0 0
                                    

14/5/2004
"Murat ne zaman gelicek bu kişiler?"
"Birazdan burda olurlar Bensunun bezlerini filan koydunmu?"
"Evet"
"İşte geldiler!!"
10/2/2024
"Anne ben geldim"
Diyerek kapıdan odaya doğru ilerledim, ama annemden halen cevap yoktu... İlk olarak ona birkaç defa seslendim
'Anne?' 'Anne??' 'ANNE!'
Halen cevap vermiyordu koşarak merdivenlerden çıktım ve odasına doğru yöneldim. Kapıyı açtığımda annem yatakta uyuyordu. Beni korkutmustu bu "adil değil" diye haykırdım sessizce..
Ordan çıkıp odama geçtim, ve üstümü değiştirtirdim. Bir kaç dakika telefona bakıyordumki evin kapısı çalındı.
'Geldiimm!'
Kapıyı açtım
'Hoşgeldin baba'
'Bensu senle birsey konuşmamız gerek, sabah yemekten sonra odama gel'
'tamam baba'
Sonrada tekrar odama çıktım acaba ne konuşacaktı benimle? Neyse en iyisi yatıp uyumak yarın olsun konuşuruz.. Pijamalarımı giyip yatağıma yattım, üstüme yorganı aldım ve derin bir uykuya dalmak için gözlerimi kapadım.
Ama uyuyamadım saat 02.09'du
Bu saatte bir odanın içinde ne yapılırki bari dışarı çıkıyim, ailem buna bir şey demiyor galiba bu yönden şanslıyım.
Üstüme bol ve kalın şeyler giydikten sonra evden çıktım,dışarısı ne soğuktu ne de sıcak. Evimizin yakınındaki bi bankta oturdum ve telefonumu çıkartıp galerimde gezinmeye basmadım. Bi anda biri telefonumu elimden aldı.
'Hey! Ne yapıyorsun ver telefonumu!'
'biraz para verirsen veririm'
'Şuanda nakit param yok'
'O zmn ibandan at bana herşey uyar'
'Saçmalıyorsun ver telefonumu!'
'Çok istiyorsan gelde yakala!'
Diyerek koşmaya başladı ve bende onun peşinden koşmaya başladım...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐊𝐚𝐫𝐚𝐧𝐟𝐢𝐥 𝐤𝐨𝐤𝐮𝐥𝐮 𝐬𝐨𝐤𝐚𝐤 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin