39.fejezet

558 14 0
                                    

Matteo szemszöge:

Mikor haza jött Ari kicsit meg volt lepődtem a kutyák miatt de mikor meg öleltem és a hátára tettem a kezem fel sziszent. Meg kérdeztem hogy hány tetoválást csinált és ugyan nem a hátára. Ő akkor úgy csinált mintha meg lenne sértődve . Mikor meg mutata a tetoválásait meg voltam döbbenve, neki meg jobban állnak mint nekem .

Miután ki gyönyörködtem magam le ültünk ültünk nappaliba valami filmet nézni. A két kutya is tartót velünk az egyiknek a feje a feleségem lábain pihen a másik a kanapé előtt mintha őrizné.

-szívem kéne adni nevét a kutyusoknak.-mondtam ő hozzám fordult. Látom rajta hogy gondolkodik.

-szerintem a fekete legyen Zeusz a barna pedig Ares szerintem ezek a nevek ilenek hozzájuk.-mondta hát ezek tényleg jó nevek.

-ezek tényleg jó nevek.-mondtam helyeselve az ötletet. Ezek után még meg néztük a filmeket majd fel mentünk a hálóba.

-holnapra mi a programod?-kérdezte

-hát holnap be kell menjek a clubomba mert valamiket alá kell írjak.-vázoltam fel a holnapi programot.-te mit csinálsz holnap?-kérdeztem

-hát el megyünk a csajokkal shoppingolni.-mondta

-na jó.-mondtam és fel is értünk az emeletre be a szobákba.-megyünk fürdeni?-kérdezte.

-mármint hogy együtt?-kérdeztem de tudta jól, hogy miért kérdezte és, hogy mi a válasz.

-igen te butus.-mondta majd el ment a gardróbszobaba,hogy élő vegye a pizsijét.-figyi meg csinálnád a fürdő vizét?-kérdezte miközben ki jött a gardróbszobából.

𝓐 𝓜𝓪𝓯𝓯𝓲𝓪 𝓵𝓪́𝓷𝔂𝓪Where stories live. Discover now