Sizin icin kotu bir haberim var bu son bolum ama dersenizki bu serinin ikici serisi gelsin diye hemen yapmam ama illaki yaparim cunku artik cok uzadi ve benim taslaklarda cok fazla hikayem var ve bu hikaye bir sekilde bitmeliydi ve bu seklide biticek iyi okumalar sevgili okuyucularim..
Yuri(zaten hepde boyle oldu ama olsun ben yazmaktan bikmicam)
Yine sabah kalktim ve odamdaki islerimi bitirip asagiya indim.salonda sadece changbin vardi ve telefona bakiyordu benim geldigimi farketmemisti.ben yanina oturunca biraz irkildi ama ben oldugumu gorunce rahatlamis bir sekilde nefes vermisti.
Changbin-bende baska biri diye korktum gunaydin nuna
Yuri-gunaydinda hayirdir sen erken kalkarmiydin
Changbin-aksam uyku tutnadi nasil biz onlarla(bts) kuzeniz ve neden dusmandik
Yuri-ben sadece kuzen oldugumuzu biliyorum baska yok bende de ama bende cok merka ediyom
Changbin-bugun ogrenmeliyiz ama iki tarafyanda duymaliyiz
Yuri-benim bir fikrim var herked kalkinca soylerim.
Changbin-ben aciktim uyandiralimda yemek yiyelim
Yuri-ben bi kahvalti hazirlamaya basliyim sonra kaldirirsin hadi marş marş mutfaga!
Changbin-of nuna ben acim
Yuri-sen kendine simdilik ekmege recel sur ye
Changbin-tamamYuri buzdolabindan patates vb.cikardi ve kahvalti hazirlamaya basladi o sirada changbinde ekmegini yemisti.
Kahvalti neredeyse hazirken yuri changbine digerlerini uyandirmasini istemisti ve changbinde hemen gitmisti.bende kulakliklarimi takip muzik dinleyerek kahavlti hazirliyordum.Changbin hala gelmemisti.merak etmistim cunku nerdeyse bir saat olmustu ama ne biri nede changbin geri gelmisti bende geri yukari cikio bakmaya gittimki gitmez olaydim...
Yukarida teyzem chanın,annemde suganin bogazina bicak dayamisti.o anin sokuyla oyle dikilip kamistim sadece izliyordum.beni hicbirisi farketmemisti cunku cok toplulardi.bende hic dusunmeden aklimdan sadece chani kurtarmak geldigi icin hemen teyzemin elinden bicagi alip yere firlattim ve bicakla birlikte yere dusmustu annemde sugayi birakip chan ve benim yanima,teyzemde yerden aklkip suganin yanina gitmisti.ve boylece ikiye ayrilmis olduk.
Hwasa-senin derdin ne he ne istedin chandan
Teyze-asil sen ne istedin yoongiden
Yuri-s-siz eve na-nasil ge-geldiniz
Anne-kapida
Yuri-ama ben alt kattaydim
Changbin-kapiyi actigimda onumde ikiside sinirli duruyordu o sirada herkes uyandirmistim kapi calinca asagiya inmistim.sinra iceri girdiler ve yukaridaki chan ve sugaya boyle yaptilar sonrada sen geldin iste
Yuri-neden geldiniz ve neden boyle bir sey yaptiniz
Hwasa-artik ayriliyorsunuz herseyi anlaticaz soyeon sende al su cocuklarini git evden
Soyeon-pardon!bu evi benim cocuklarim yapti asil siz gidin hwasa!
Hwasa-bu evi kim yapti!
Chan-hyunjin cizdi bts,yuri ve ben yaptirdik.
Hwasa-tamam siz gidi-
Yuri-KIMSE EVDEN GITMIYO NE OLDUYSA ANLATIN VE GIDIN
Hwasa-sakin kizim anlaticaz oturun hepinizHepsi iceri geidip oturdu ama annelerin zoruyla yine iki taraf karsi karsoya oturdu ve anlatmaya basladilar.
Hwasa-sadece chan,yuri,rm ve jin 2 yasindayekn biz kavga ettik.sebep su,biz hepimiz mafyaydik ama onlar kotu isler icin calisiyirdu ne kadar yapmayin deskte anlamadilar.bazen bizim esyalarimizi caliyorlardi.bir gun bizim kuzenimizi rehin aldilar ve bizde onlarin aldiklarini bilmeden onu kurtarmaya gittik.onlari orda gorunce birakmalarini soyledik ama birakmadilar biz orda savastik,bizden kuzenimiz onlarinda sag kolu öldu sonra hicbir zaman gorusmedik.
Yuri-sizin hangbi kuzenimiz öldu
Soyeon-sharu mu neydi ama iyi oldurmustuk onu hala GURUR duyuyorum
Yuri-n-ne sh-sharu te-teyze boy-boyle mi o-oldu?
Soyeon-maalesef tatlim ama onlar hala bunla iyi birsymis gibi gurur duydular
Rm-o kadin sizin kuzeninizmiydi fotografina baktikta zaten tipsizmis iyi olmus olmesi
Soyeon-iste benim oglum!
Chan-SIZ NASIL BUNLAR GURUR DUYA BILIRSINIZ ANLAMIYORUM NASIL INSANLARSINIZ SIZ BOYLE!?
Rm-SIZ BIZIM COK SEVDIGIMIZ AMCAMIZI OLDURDUNUZ BIZ SIZIN KUZENINIZE MI ACIYCAZ BE
Chan-YURUYUN GIDIYORUZ ONLARIN MALININ OLDUGU YERDE YASAMAM BEN
Yuri-BENDE HADI ANNE GIDELIM
Rm-pardonda bizde sizin malinizin oldugu yerde yasamak istemiyoruz.
Yuri-Tamam burayi satariz parayida bolusuruz OLDUMU
Rm-OLDU BEN YAZARIM SATISA CIKTIGINI ***** BU KADAR YETER BEN SATISA KOYARIM.Daha fazla konussak kavga cikacagi icin hepimiz evden ciktik.yarin eve gelip esyalarimizi alicaktik.suanda annem evine gitti bizde eski evimize gittik.zaten saat 18.00 olmustu bende odama ciktim ve sinirden resim yapamya basladim.biryandanda muzik dinliyordum iyi geliyordu.bittiginde kalkip saate baktim 3 resim cizmistim ve saat 20.37 olmustu.ac olmadigim icin uyumaya karar verdim.pijamalariki giydim,disimi fircaladim ve bakimlarimi yapip yataga yattim ama uyuyamadim.bende telefonumda gezmeye basladim.bu arada btsi coktan engellemistim ve tum anilarimizi bir kutuya koyup dolabimin ustune koydum.bir sure sonra artik uykum geldigi icin yattim.
Yazar iremden
Hepsi sabah kahvalti bile yapmadan o evdeki esyalari aldi ve geri evleribe yerlestirdiler ve 1 hafta normal gecti somrada okullar acildi ve yuri ve chan ise digerleride okula gittiler.artik biz duzenleri vardi cokda konusmuyorlardi...
Kitabi boyle bitirmek istemezdim ama artik aklima fikir gelmiyi ve daha cok kitabim var.ama merak etmeyin biraz daha sonra bunun ikinci sezonu gelebilir.bu bir sondu baska hikayelerde gorusmek uzere lutfen bana kizmayin sevgili okuyucularim hepinizi optumm..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafya yuri ve kardeşleri skz
Actionmafya olan yuri ve onun ondan küçük 8 erkek kardeşleri. not:Bu hikâyede ölüm olmayacak rahatlıkla okuyun