&1 YAŞANACAKLAR

2 1 0
                                    

Sevgili okurlarım bana ve hikayeme destek olmak için ekranı tıklayarak en soldaki yıldıza basarmısınız ?
Çok teşekkür ediyorum bende sizin için buraya yıldız bırakıyorum ⭐❤️
İyi okumalar...😁😁

                  

   Acaba bu taksi ne zaman gelecek ya ! Flimlerde yaşamak istiyorum adamlar anında taksi buluyo ama ben iki saattir yağmurun altında ıslanmama  rağmen bir taksi bile geçmedi . Yeter artık l ! bıktım iliklerime kadar soğuyu hissediyorum . Beklemekten vazgeçip kapalı banka gittim. Aslında ilk baştan beri burda bekiyecektim ama her yerde poster asılı olduğu için hiç bir şey görünmüyor. Babama bir kezdaha mesaj attım . Ama sadece "biraz daha bekele"  demekten başka bişi yazmıyor . Bugün şehir dışından yeni dönüyorum . Uzun bir süredir arkadaşım Yasemin'in yanındaydım hem tatil için hemde onun susmayan çenesini susturmak için . Ama bir yandan iyi oldu kafamı dağıtmış oldum.

   Ağostos ayının sonlarına doğru yağan yağmurlar sonbaharın geldiğinin en büyük habercisi . Bir hafta sonra okullar açılıyor ve ben çok sevdiğim işime yeniden dönüyorum ama tabi burada babam gelene kadar donrak ölmessem.
ellerimi birbirine sürterek ısınmaya çalışırken bir  korne sesi duydum oh!  sonunda babam gelmisti hem bavulumu aldım ve arabaya doğru gitmeye başladım bir adam arabanın yanında beni bekliyordu " "Hoşgeldiniz Aslı hanım. Bavulunuzu alayım "
"Hoşbuldum" bavulu adama doğru uzattım ve arabaya bindim " hoşgeldin kızım" babam ön tarafta olduğu için ona sarılamıyordum ki zaten bu halimle de sarilamazdim "hoşbuldum baba". Arabanın içi sıcacıktı ısındım ama üzerindekiler yüzünden hala üşüyordum. " Eee tatilin nasıl geçti " babamın sorusuyla eş zamanlı olarak arabanın şöför kapısı açıldı ve adam hemen girip arabayı çalıştırdı. Babama dikiz ayandan bakarak  "çok güzel geçti hatta çok çok eğlendik" babamda bana dikiz aynadan baktı ve en çok sevdiğim gülüşünü sergiledi . Babamı çok seviyorum o benim en değlim . Annem yıllar önce gitti beni ve babamı bırakıp gitti . Annem babamı ,babamda annemi çok seviyorlardı ama babam bir mafaya olduğu için gitti .  Annem karşı nötrüm  yani haklı bende bu hayatı yaşamak istemezdim ama babamıda yanlız bırakamam
Haklı değil çünkü bizi asla birakmamaliydi . Yani bu yüzden ne ona kizabiliyorum nede onu affedebiliyorum .

Düşünmeyi bırakıp kafamı cama yasladım .
fark ettiğim şeyle babama doğru döndüm ve ona dikiz aynadan bakarak "nereye gidiyoruz"dedim babam bana bakmadan        " mağazaya gidiyoruz ordan sana eşya alıp, dağ evine gideceğiz bir süre orda durmamız daha güvenli " hiç bir şey söylemedden kafamı yine cama yasladım . Üzerimdeki yaş eşyalardan kurtulacağıma sevindim ama boğazımın açısıyla sevincim yarım kaldı .
Neyse ki kısa bir sürede mağazaya vardık .
Kimseyi beklemeden indim ve hemen mağazaya girdim . Kasiyerden birtane siyah poşet isteyip arkama bakıp babamın arakamdan geldiğine emin olunca ; önce kazak sonra pantolon ve diğer gerekli olan eşyalari da alıp kasiyere etiketlerini çıkarmasını istedim kasiyer işini halledince vakit kaybetmeden kabine girdim . Hızlıca üzerimdekileri çıkartıp aldıklarımı giyip çıkardığım kıyafetleri poşete koydum . Hemen kabinden çıktım ve kapıya doğru baktığımda babam koltuğa oturmuş telefonuyla ilgilenirken yanımızdaki adam ise elinde bir kaç poset ile dışarı çıktı. Oyalnmadan babamın yanına gittim ve beni farktmesi için yalandan öksürdüm. Babam telefondan başını kaldırıp bana baktı ve ayağa kalkıp anlımdan öptü " çok güzel olmuş benin kızım. Ben bir kaç parça eşya aldım ama istersen sen yinede bir şeyler bak" kafamı babamın göysünden kaldırıp gözlerine baktım " hayır sen aldıysan en iyisini ve en güzelini almışsındır gidelimmi artık " babam bir kez daha ama bu sefer yanağımdan öpüp "gidelim güzel kızım çok uzun bir süre dağ evinde kalacağız ama merak etme okula  gidip gelebileceksin " bu sefer ben babamın yanaklarından öpüp arabaya koştum ve hemen  bindim oh sonunda kendimi sıcacık hissediyordum..


Bir saatin sonunda dağ evine ulaşmıştık . Hiç oyalanmadan içeri girdim . Ev mis gibi kokuyordu Afet teyze yine çok güzel yemekler yapmıştı . Masaya oturup babamı beklemeye başladım bu sırada mutfaktan elinde tabaklarla çıkan Afet teyzeyi gördüm .
Afet teyze babamdan biraz daha yaşlı bir kadın ama pek göstermiyor , kısa ve siyah saçları bembeyaz teniyle çok kusursuz bir kadındı ve en önemlisi çok lezzetli yemek yapardı . Bende yemek yapmasını biliyorum ama Afet teyze varken yemek yapmıyorum çünkü onun lezzetli yemeklerini yemek daha çok işeme geliyor . "Hoşgeldin kızım sen yokken ev çok sesiz ya iyiki geldin" bu kadın bu kadar sempatik olmak zorundamı .              "Hoşbuldum Afet teyze hani şeker nerde ben onu göremedim" şeker benim köpeğimdi beyaz tüyleri olan  biraz şişman bir köpekti çok tatlı bir hayvan . " Yukarıda uyuyor biraz önce bakmıştım" gülümsemekle yetindim .

Babam hala gelmemişti beklemek için sabrımda kalmadı ve kalkıp kapıya doğru gittim tam kapıyı açıcaktım ki kapı açıldı .
Babam girdi ve bana niye burdasın diye bir bakış attı " şey sen gelmeyince bende bakmak için dışarı çıkıyordum, tam çıkarken sen geldin" babam bana hiçbir şey söylemeden masaya oturdu bende hemen arkasından masaya oturdum ve yemeğimi yemeğe başladım . Yemeğin ortasında babamın telefonu çaldı ve önemli olduğunu söyleyip gitti . Bende oyalanmadan yukarı kata çıkıp hemen odama geçtim.  Üstümdekileri çıkartıp pijamalrimi giydim . Yatağa uzandım ve gözlerim zaten kendiliğinden kapanmaya başlamıştı bile.

**********
Gözlerimi üzerimde hissettiğim ağırlıkla açtım. Kapıyı kapatmama rağmen nasıl girmişti içeriye . Uyku serseminede olsam Fındığı sevmeye başladım. Hoşuna gitmiş olmalı ki biraz daha yayıldı . Fındığı bırakıp telefonumdan saate baktım . Saat dokuzu geçmişti .

Merdivenlerden yavaşça indim ayağımda tatlış tavşanlı panduflarım ve üzerimde ise mavili eşofman takımımı giymeyi tercih etmiştim. Aşağıya indiğimde babamı bulamadım. Zaten babam saat sekizde evden çıkmıştır. Mutfağa girdim kahvaltı hazırdı ama Afet teyze ortalıklarda yoktu. Acaba herkes nereye kayboldu! Düşünmeyi bırakıp aç karnımı doyurmaya odakladım.

Boş boş oturmuş televizyon izlerken,kapı çaldı hemen kalkip üstüme çeki düzen verip kapıyı açtım " Aslı hanım bunu babanız gönderdi akşamki davet için" adamı başımla onaylayıp kapıyı kapattım ve elimdekilerle odama çıktım.  Kutuyu yatağın üzerine koydum . Komidinin üzerindeki telefonumu alarak babamı aradım ; uzun uzun aradım ama babam açmadı . Telefonu tekrar yerine bırakıp elbiseye bakmaya karar verdim. Kutuyu açtım ve simli mürdüm rengi yırtmaçlı bir elbise ile Platform İnce Topuklu Tek bantlı mükemmel bir ikiliyle karşılaştım . Çok güzel bir elbiseydi hayran hayran elbiseye bakarken telefonumun bildirim sesi yankılandı hızlıca elbiseyi bırakıp telefonu elime aldım . Babamdan üç tane mesaj gelmiş. Hepsini okudum ben uyuduğum için sabah söyleyememiş ve altı gibi hazır olmam gerektiğini yazmış . Saate baktım daha ondu altıya daha çok vardı bu yüzden biraz fındıkla ilgilensem  iyi olur.

******

Bir kez daha baktım kendime elbise üzerimde çok güzel duruyordu . Eğilip yatağın üzerindeki telefonumu aldım saat altıyı geçmişti ama hala babama gelmemişti . En iyisi aşağıya inmek ve orda beklemek . Cantimi aldım telefonumu içine koydum , ceketimi de aldım. Telefonumu çıkardım ve  son kez babamı aradım. " Kapını önündeyim hadi seni bekliyorum " bı anda konuşmasıyla şaşırsamda kafamı sallayip

İlk bölüm sonu  biraz kısa oldu özür dilerim yazım hataları içinde özür dilerim ikinci bölümü biraz daha uzun yazacağım ❤️❤️❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞK VE ZALİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin