Hazan'dan
Arkama bakmadan çıkmıştım konaktan sevdiğim adamın ihanetini görmüştüm onun için geldiğim yerde sevdiğim adamın düğününe şahit olmuştum.
Yürüyordum öylece geldiğim yere baktığımda uçuruma gelmiştim en ucuna gidip oturmuştum.
Evlilik hayalleri kurduğum adam başkası ile evlenmişti ne garip demi daha düne kadar seni seviyorum diyordu.
Allah'ım ne yapacağım ben bana bir yol göster nasıl sileceğim ben bu acıyı kalbimden.
Kaç saat geçmişti bilmiyordum arkamdan araba sesi geldiğin de kimin geldiğini anlamıştım o gelmişti.
Ayağa kalkıp ona döndüğüm de bana bakıyordu.
Hazan=niye geldin.
Mirza=hazan ben.
Hazan=hiç bir şey söyleme keşke sevmeseydim seni keşke o gün görmeseydim seni.
Mirza yavaş yavaş gelmişti dibime bana dokunmak istediğinde geri çekildim.
Hazan=dokunma.
Mirza=hazan güzelim ne olur dinle beni.
Hazan=ben seni çok dinledim Mirza hemde çok bu sefer dinlemem çekil.
Gidecekken engel olmuştu gitmeme.
Mirza=gerçek evlilik olmayacak yemin ederim sadece 1 yıl babam için hazan ne olur dinle yemin ederim ki sadece babam için.
Hazan=baban bahane mirza bitti anladın mı bitti mutlu olabilirsin karınla tükendim ben bittim anladın mı.
Mirza=gitme hazan yalvarırım yapma silme bizi.
Hazal=sen o kadınla evlenerek sildin zaten mirza o yüzden silmekten bahsetme bana.
Mirza=bırakmam seni anladın mı.
Hazal=ya o onu bırakabilecek misin babana karşı çıkıp.
Mirza=hazan ben.
Hazan=anladım karınla mutluluklar sana.
Arkamı dönüp uzaklaşmak için adım attığım da kolumdan tutup kendine çekti dudağımda bir baskı hissettiğimde beni öptüğünü anlamıştım gözümden yaşlar akmaya başladı birer birer.
Bende ayrıldığında yüzümü ellerinin arasına alıp bakmıştı bana.
Mirza=özür dilerim hazan her şey için özür dilerim onu bırakamam anla beni sadece 1 yıl ondan sonra söz her şey güzel olacak.
Ellerini tutup indirdiğim de uzaklaştım ondan.
Hazan=1 yıl sonrası olmayacak çünkü ben olmayacağım artık hayatında mirza karınla mutluluklar dilerim sana.
Arkamı dönüp uzaklaşmaya çalışmıştım ama izin vermemişti hemen kolumdan tutup arabaya bindirip oda yanıma binmiş arabayı sürmeye başladı.
Hazan=ne yapıyorsun sen ne yapmaya çalışıyorsun.
Mirza=bırakmam seni bırakmam anladın mı benimle kalacaksın evimizde.
Delirmişti onu bırakmamı kaldırama mış delirmişti sinirden damarları görünüyordu kollarında ellerinde boynunda.
Konağın önünde durduğun da arabadan inip benim tarafıma geldi kapımı açıp elimden tuttuğu gibi konağın içine sokmuştu.
Hazan=Mirza bırak ne olur daha fazla acı çektirme.
Mirza=Hayır bırakmayacağım anladın mı asla.