Helooo. Nbr
Başlangıç tarihiniz yazınnnn bebemmm
Uyarı: depresif bir hikayedir.
Ölüm ne kadar kolay bir şeydi. Ölüm, bir kurtuluştu benim için. Ölüm, mutluluktu.
Yani en azından benim için geçerli…
Ölmek, hiçbir zaman benim için kötü bir şeymiş gibi gelmemişti gözüme. Aksine, ölenler kurtulurdu bu dünyadan. Dertlerden, acılardan, tasalardan ve sayamadığım bir sürü şeyden…
Ölüm mutlaka gerçekleşecek olan bir şeydi. Bir gün herkes ölümle burun buruna gelecekti.
Tek dileğim en kısa sürede benim sırın gelmesiydi.
Ve galiba dileğim gerçekleşiyordu.
Yani umarım…
Tavana astım ipe baktım. Yaklaşık yarım saattir tavandaki iple bakışıyor, o adım atmaya çalışıyordum.
Ama korkuyordum…
Evet o hep hayalini kurduğum ölümden korkuyordum şu an…
Yaşamaktan, nefes almaktan ve kalp atışlarımdan artık nefret ediyordum. Evet, bu uzun sürede kabullendiğim bir gerçektir.
Her şey belli yaşıma kadar çok güzel ilerlemişti. Ama sonra ipler koptu…
Önümde olan tabureye indi gözlerim. Mavi tabure…
Erkek kardeşim bunun üstüne çıkarak kendini asmıştı.
Bundan üç yıl önce…
Yaşadığı zorbalıklara artık dayanamamış, kendini asmıştı o küçücük yaşı ile.
Daha 14 yaşına girmemişti bile. Onu hatırladıkça, kendimi suçluyordum.
Bana hiçbir zaman belli ettirmişti kötü olduğunu. Her zaman benden saklamıştı. Her zaman sanki çok iyi arkadaşları varmış gibi anlatmıştı bana. Ve ben inanmıştım... Sorgulamadan.
Ya da ben kördüm…
Çökmüştü ama fark etmemiştim. Benim yüzümden ölmüştü erkek kardeşim. Ve ben bunu fark etmemiştim.
Benim yüzümden…
Benim.
İlk ölüm haberine duyduğumda inanmamış, şaka yaptıklarını sanmıştım.
Oysaki gerçekte. Erkek kardeşim ölmüştü…
Hastaneden aramışlardı beni gecenin ikisinde. Erkek kardeşime daha güzel bir gelecek sunmak için iki işte aynı anda çalışıyordum…
Ama çalışırken onu çok ihmal etmiştim. Fark etmeden. İstemeden. Ona iyi geleceğimi inanıyordum. Belki bu yalanı kendime inandırmak istemiş, ve başarmıştım.
Ama bu yalanın bedelini de ağır ödemiştim.
Kardeşimin ölümüyle Ödemiştim.
Ama şimdi sıra bana gelmişti. Sonunda…
Hep erkek kardeşim için çabalamış, hayatta kalmıştım. Bu hayatta kalmaya çalışmıştım…
Yaşamaya devam etmek için tek nedenim oydu. Ama erkek kardeşimde artık yoktu. Ondan dolayı benim yaşamak için bir nedenim yoktu artık.
Bugün her şey son bulacaktı. Korkuyordum evet, ama onu görecektim. Erkek kardeşimi görecektim. Onunla kavuşacaktım...
Ondan dolayı içim biraz da olsa huzurluydu bu konuda.
Benim için bir zaferdi bu. Benim zaferim, ölümdü…
Belki bu şekilde kendimi affedecektim. Daha doğrusu erkek kardeşim beni affedecekti. Ben bir lanettim. ve ölmem gerekiyordu.
Belki o zaman erkek kardeşim beni affederdi.
Elimde tuttuğum kardeşimin fotoğrafına baktım. Sesli bir şekilde,”Ablanı affet küçüğüm. Seni koruyamadım ben. Beceremedim. Ama yakında kavuşacağı.” dedim ve fotoğrafını göğüsüme koydum.
“Biliyorum, belki bu yaptığımın çok yanlış olduğunu. Ama üç yıl sabrettim. Seni özledim. Sürekli rüyalarıma giriyorsun. Beni affettiğini söylüyorsun. Ama… Ben kendimi affedemiyorum…” dedim gözümden süzülen yaşlarla.
Yanımdaki telefondan saate baktım. Saat 23:21 geçiyordu. Tarih 2 Mart 2019. Benim ölüm tarihim.
Ayağa kalktım ve sol ayağımı tabure koydum. Ellerimi kaldırdım ve ipe tutundum. Basımı geçirdim ipten.
İçimdeki sesin bu yaptığımın ne kadar yanlış olduğunu haykırsa da, onu duymazlıktan geliyordum.
Ben bunu yapacaktım, hem de bu gece.
Derin bir nefes aldım. Başaracaktım.
Bu gece, yapacaktım bu işi.
Sonunda erkek kardeşimle kavuşacaktım.
Tam altımda ki tabure iteceğim zaman oda da bir ses yankılandı.
Telefondan gelmişti bu ses.
Bu saatte ne bildirimi?
Kimsede numaram yoktu ki benim?
Gelen bildirme bakıp bakmama arasında gidip geldim. Ama baksam ne kaybedirdim.
Merakımdan başımı ipten çıkarıp, tabureden indim yavaşça.
Yere koyduğum telefonuma eğildim, elime aldım. Kim ne yazmıştı acaba?
Bilinmeyen bir numaradan bir mesaj gelmişti.
Mesaj içeriği ise tam olarak böyleydi;
Bilinmeyen numara: Sen ne yaptığını sanıyorsun?
Bilinmeyen numara: İn hemen o tabureden!!!!
Bu da kimdi!
Helllooooo. Lütfen vote atın ve yorum yapın ❤️🩹
Şimdiden kocaman TEŞEKKÜRLERRRR
70 vote de YB gelecek. Bu arada kurgu hazır. Hatta bölümlerde. Ondan dolayı hızlıca vote ve yorum yapın 🙂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Meleği
Teen FictionÖlmek isteyen bir genç kız. Ve tam kendini asacağı zaman gelen bir bildirim. Bilinmeyen bir numaradan gelen bildirim. Onu hayata geri döndürebilecek mi bu Bilinmeyen Numara? Yoksa tam tersi mi olacak. Hadi beraber öğrenelim:)