BEN GELDİMM 🎉🧿💎🎂
.
Barış:
İsmailİyi şanslar
İhtiyacın olacak
İletildi 18.00
Görüldü 18.12Barış:
Üzerinde bu kadar etki bıraktığımı bilmiyordum.İsmail:
Ne etkisi lan yavşakYokmuşsun gibi davranıyorum.
Barış:
Ben de onu diyorum. Yokmuşum gibi davranıyorsun.Görüldü 18.19
.
.
.Maçın başlamasına çok az kalmıştı. Oyuncular yavaş yavaş sahaya çıkmaya başlıyordu.
Tribündeki bu tür kalabalıklara alışkınlardı ve bu atmosferin içinde oynadıkları oyunun her zamankinden daha mühim olduğunu biliyorlardı.
Düdüğün çalmasıyla nihayet maç başlamıştı.
İlk yarım saat pek hareketli geçmemişti.
Birkaç dakika sonra İsmail takıldığı çelme yüzünden yere kapaklanmış ve acı içinde inlemişti.
Hakem faul düdüğünü çalmış ve yanlarına gitmişti.
Başını kaldırıp kimin yaptığına baktığındıysa şaşırmamıştı.
Kıvırcık saçlı çocuk "Kusura bakma." dedi ve kalkması için elini uzattı.
İsmail önündeki eli tutmayıp ayağa kalktı. Tartışma başlatmak istemediği için ağzını açmadı.
Barış ise yarım ağız gülümsedi ve yerine döndü.
Oldukça atraksiyonsuz geçen ilk yarının son düdüğü çaldığında taraftarların çoğu memnuniyetsiz görünüyordu.
İsmail soyunma odasına ilerlerken arkasında duyduğu sesle duraksadı.
"Çok kötüsün bence kendini tam olarak veremiyorsun."
Sesin Barış'a ait olduğunu anladığı için cevap verme tenezzülünde bulunmadı ve yürümeye devam etti.
"Toparlan."
İsmail maç sonuna kadar sabretmek zorunda olduğu için fısıldar tonda konuştu.
"Amın oğlu."...
İkinci yarı başlamıştı ve dakikalardır ensesinde nefesini hissettiği Barış İsmail'i oldukça zorluyordu.
Gerçekten de kondisyonunu düşürmüş ve odaklanmasını zorlaştırmıştı.
Sinir katsayısı gittikçe yükselirken kendine hakim olmaya çalışması da zorlaşıyordu.
Her an patlayabilecek bir bomba gibiydi.
Ve maçın sonlarına doğru Barış'ın formasından çekip ayağına taktığı çelme İsmail için bardağı taşıran son damla olmuştu. Bileği sertçe burkulmuş ve canı yanmıştı.
Zorlansa da ayağa kalkıp çocuğu göğsünden sertçe itti.
"Derdin ne lan senin? İlla sikeyim mi belanı onu mu istiyorsun?"
Kaptanlar gelip araya girerken tartışma daha da alevlenmesin diye diğer oyuncular da hızlıca ayırmaya geldi.
Bu sırada tribünler de birdenbire alevlenmiş ve büyük bir gürültü kopmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy | Barış x İsmail (bxb)
Teen FictionBarış: Biz düşman değiliz. İsmail: Dost da değiliz. Barış: Onu olamayız zaten :) . . . * Kurgu +18 içerik bulundurur, rahatsız olabileceklerin okumaması rica olunur.