ALINTIDIR!!!
Ben 25 yaşında bir gencim. Sizlere başımdan geçen ilginç bir olayı anlatacağım. izin için Ankara'ya gelmiştim ve gece saat 24.00 da Ankara'nın caddelerinde gezintiye çıkmıştım.
Köroğlu caddesine . Her zaman travestiler bana kadınlardan daha çekici gelmiştir. Bunun içinde o akşam onları ziyarete gittim. Aracımla yolda ağır ağır seyir halinde arabalarıyla geçenlere bakıyordum. Birden köşe başında beyaz bir araba içinde bekleyen olduğunu gördüm ve yanına yaklaştım. Güzel görünüyordu. Uzun siyah saçlı alımlı bir tipti ve içim kıpırdanmaya başladı.
Neyse evinde yapmak üzere anlaştık ben arabamı park edip onun arabasına geçtim. Eve doğru yola çıktık. Bana bir arkadaşı olduğunu onu da alıp Gideceğimizi söyledi okey dedim. Arkadaşını yoldan aldık ama arkadaşı da en az onun kadar alımlıydı. Yolda giderken bana yaşımı sordu 25 olduğunu söyledim ve ikisinin de benden küçük olduklarını söylediler. Bana senden küçükleri s**meyi nasıl istersin sen diye sordular ve o zaman sen yaşlıda s**ersin dediler. Evet dedim. Utanmıyor musun bizi s**meye dedi bende siz utanmıyor musunuz kendinizi s**tirmeye dedim. Haklısın dediler.
Eve girdik anlaştığım bayağı uzun boylu idi öbürü de güzeldi ve bana üçlü yapacağız dediler. Mecbur kabul ettim ve uzun olan beni soyarak aletimi ağzına aldı. O kadar harika yalıyordu ki öbürü de popomu okşuyordu. Ufak olan sırt üstü yattı ve onu s**memi söyledi. Bende aletimi arkasına kökledim. Bu arada uzun olan kestirmemiş olduğunu fark ettim onunda aletini çıkarıp arkama sürttürmesi ilk olmasına rağmen zevkten dolayı hoşuma gitmişti. Kalktım ve yatağa oturdum. Benim s**tiğim bu sefer benim yarağımı yalıyordu. Bende uzun olanın aletini yalamaya başladım güzel ve benimki kadardı.
ilk defa yapıyordum ama ooo çok hoşuma gitmişti ve beni s**ebileceğini söyledi ve bende hemen domaldım. Aletini kremledikten sonra arkama öyle bir girdi ki zevkten ve acıdan kuduruyordum. Bir süre sonra arkamın içine boşalmaya başladı ama ben gelememiştim. O boşaldıktan sonra sıra bende ben seni s**eceğim dedim olmaz ben s**tirmiyorum arkadaşımı s*k dedi. Hayır seni istiyorum dedim ısrar ettim ve en sonunda o domalarak s*k beni erkeğim s*k hadi diyerek arkasını açtı bende aletimi arkasına soktum ama sanki bir kadın s**iyordum o kadar tatlı idi ki anlatamam. Bir süre s**tikten sonra geleceğimi anlamış gibi bana ağzıma boşalt hepsini yutucam deyince döndüm ve ağzına soktum aletimi ve ağzını doldurdum. İnanır mısınız hepsini yuttu. Çok harika bir gece geçirdim ve onlarla arkadaş oldum devamlı arar bazen bende bazen onlarda s***şiriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pasifizm +18 (BxB)
Teen FictionBu hikaye cinsellik, şiddet ve olumsuz örnek oluşturacak davranışlar içerir. 18 yaşından küçüklerin okuması yasaktır. Hikayemiz tamamen kurgudur. Gerçek olay ve kişilerle hiçbir alakası yoktur.