Ljubav Mila pomagi mi stvari iz avta prnest....
Vas zanima o čemu se sploh gre ja to je moj fant Keno zdj je napounil 18 js sm pa Mila mam 16 let šla sva na počitnice v Santorini.Takoj,ko sva prišla sm se šla razpakirat k sva prišla notr prva stvar,k mi je padla v oči je kopalnica in najina soba takoj sm dobila divje misli in postala mokra Keno je to opazil vlegla sm se na posteljo in razmišljala o tem kaj vse bova tuki počela mmm.Keno je prišel in se postavil na posteljo nad mano in me gledal stemi njegovimi modrimi sinjimi očmi prijel me je za boke in me poljubil divje sva se začela poljubljati postala sm tako nabrekla in mokra roke so se začele iz bokov počasi premikati dol po moji riti,ko je prišel do riti jo je stisnil to me je vzbudilo in še bol sm si ga želela videla sem kako trd je ratal njegov penis kar buliv je u mene njegovo roke pa so zlezle počasi do mojih kolen z rokami jih je razširil,da so bile na široko odprte dotikal se je mojih belih mokrih gat nasmejal se je in začel krožiti po moji vagini z svojimi prsti gate je odmaknil da je lahko videl celo mojo vagino nagnil je glavo dol in začel krožiti po mojem ščegetavčku zastokala sm od užitka čez nekaj minut pa ga je žačel tudi lizati zastokala sm"ohhhhh jaaa!"še bol strastno ga je začel lizat stokala sm"ahhh ohhh!!"od užitka me bo raznesloo.Nato je uzel 2 prsta krožil okoli moje lukne in jih porinil notri zastokala sm"ooooh šeee!" Krožil je z njimi v moji vagini dihala sm globoko in stokala nato je umaknil prste iz mene tik pred mojim orgazmom.Rekel je"priprav se greva na plažo in obleči une seksi bikine k sm ti jih kupu".
Šla sva na plažo iskala sva plažo kjer ni veliko ljudi in bingo našla sva plažo z kristalno vodo bila sva samo midva saj je bila plaža skrita za skalami.položila sva brisače na kamne in se ulegla v senco prosila sm Kenota da me namaže z sončno kremo stisnil si je kremo na roke in me začel mazati prvo ramena in hrbet iz hrbta je svoje mastne roke zaradi kreme premikal počasi proti mojim bokom in nato na mojo rit nagnil je glavo in jo poljubil začel mi je delati hickey začela sm globoko dihati zaradi užitka vstal se je in me potegnil gor i rekel"greva plavat"plavala sva in za skalami plaže zagledala jamo z vodo ki je izgledala tako
Odplava sva sm in se usedla na rob ki ga je zalivala voda malo sva sedela
v tišini nato sva se pogledala in se začela strastno poljubljati njegov jezik se je prepletal z mojim in njegova slina se je pomešala z mojo poljubljala sva se divje jaz sm se usedla v njegovo naročjo njegove roke so bile na moji riti stiskal jo je od užitka sm postala mokra udaril me je po riti dokler ni bila rdeča moje joške so postale nabrekle moje bradavičke se posebaj gledale so ga čez kopalke prijel je svojo roko in preko kopalk začel krožiti po mojih bradavičkah počasi mi je odvezal zgornji del kopalk saj sva vedela da sva povsem sama z svojo roko je vrgel moj zgornji del in me prijel za moje nabrekle joške tipal jih je in nato začel lizati.Lizat mi je začel bradavičke nežno sem zastokala od užitka.Ko sm sedela na njem sem čutila njegov trd penis kako me je bodel v mojo vagino bila sm tako mokra in potrebna ustala sm se in še njega povlekla da se ustane,stal je jaz pa sm se spustila na kolena in mu odvezala kopalke potegnila sm njegove kopalke penis je kar skočil ven iz kopalk koliko je bil trd in velik začela sm ga božati zavzdihnil je prijel me je nežno za lase in rekel"oh!!Mila pofafaj mi ga"prijela sm ga in ga začela lizati od spodaj do gor začel je globoko dihati lizala sm mu glavico in ga dajala v usta do konca nato sm prenehala bil je moker zato sm uzela roko in mu začela drkati zastokal je"ohhhh!"nato sm ga božala po glavici in ga lizala prijel je moje lase močno in mi potisnil penis u usta do konca.Prijel je moje lase in me ustavil bila sm tako potrebna in mokra rekla sm"oh Keno jebi me tako sm mokra"zažvalil me je in nabil na zid jame slekel mi je še spodnji del kopalk in rekel je naj se obrnm obrnila sm se da so bile moje noge ravne in razprte in roke naslonjene na steno.Ko ga je porinil prvič v mene sm zastokala"ohhhhh!"od bolečine saj mi ga je porinil v rit nekaj časa me je jebal u doggy stylu da me je bolela cela rit in sm se od bolečine in užitka tako drla naenkrat me je obrnil zalizal in ga porinil v mojo vagino od užitka sm zamoanala"fukaj me močnje" in se zastresla uzel je njegov velik penis in ga zatlačil še globje v mene in mi z eno roko masiral ščegetavček nato ga je spet porinil vame vedno bolj močneje in hitreje stokala sm"ahh!fukaj me ves dan"ohhhh!"nato ga je izmaknil ven iz mene rekel naj se uležem.Ulegla sm se razširil mi je noge skolnil se je in začel na vso moč lizat ščegetavček porinil je 2 prsta v mene in zadel G spot zastokala sm"OHHHH KENO!!" z roko mi je božal ščegetavček in porninil svoj jezik u mojo vagino in pričel krožiti spet je vzel jezik ven in me lizal še bolj divje kot prej po ščegetavčku še zadnjič je vzel 2 prsta jih na vso moc porinil v mene do konca u G spot in prste premikal na G spotu zastokala sm"OHH KENOO AHHH AHHH AHHHHHHHHHH!!!!"iz mene je pritekla prozorna sluz moj orgazem je bil takoo močan njegov penis pa je tako trdo stal ustala sm se in ga takoj začela lizat lizala sm mu glavico in ga vlekla na vso moč zastokal je"AHHHHH svršiv bommm!!"še zadnjič sm ga vzela v roke in celega obliznila iz njega je začela spricat bela vroča tekočina zastokal je"OHHHHHHH MILA!!"z usti sm lovila njegovo spermo ko je iz njega vse prišlo sva zadihana skočila gola v vodo si oblekla kopalke in odplavala nazaj bilo je že pozno skoraj je bila noč,uzela sva stvari in se odpravila nazaj v apartma..............
............SE NADALJUJE!
YOU ARE READING
Poletje Užitka
RomanceZgodba govori o najstniškem paru,ki kod vsak ima rad spolne odnose in sanjanju v erotiki govori o počitnicah v Grčiji-Santorini in dnevih,erotičnih pustolovščinah,ki jih ta par doživi zgodi se zelo veliko zanimivih erotičnih stvari...