1

21 5 0
                                    

Öncelikle bişey söylemeliyim bu benim ilk fic yazma deneyimim ve açıkçası yazıma pek güvenmiyorum bunu bilerek okuyun lütfen



                                                                   .......

Jungkook,Jeon krallığının en güzel omegalarındandı.Onu yolda görenler döner tekrar bakardı.Ve bu güzel omaganın bir de çocukluğundan beridir çok sevdiği arkadaşı,alfa taehyung...Jungkook Taehyung'la çocukken saraydan çıkma izni olmadığı bir zamanda tanışmıştı.Taehyung,saraya kralın koruması olan babasının işi yüzünden gelmişti,şimdi ise o Jungkook'un koruması olmuştu.Bu ikili sarayda çoğu zaman birlikte olurdu.Birbirleri her zaman çok sevmişerdi,ne zaman bir şeye üzülseler,mutlu olsalar birbirlerinin yanında olurlarmış.

                                                                     ***



Jungkook'un anlatımıyla;

Sarayın içinde durmaktan bunalmıştım ve çiçek bahçesine gitmeye karar vermiştim.Tae şuan kralın verdiği iş yüzünden yanımda değil.Şuan sarayda bir telaş var çünkü yan krallığın Min kraliyet ailesi gelecek ve herkes hazırlıkların tam olduğundan emin olmaya çalışıyor.Bunları düşünürken çiçeklerimin yanına gelmiştim.Çiçekleri gerçekten çok seviyorum,Tae'den sonra en yakın arkadaşlarım onlardı benim için.Çiçeklerimin yanına gelip oturdum ve onları okşamaya başladım.Açıkçası bi yandan şu gelecek olan Min ailesini düşünmeden edemiyorum,prens hakkında güzel şeyler duymuştum;kılıç ve ok kullanmada iyi olması,hızlı at sürmesi ve yakışıklı olmasıyla alakalı bazı şeyler.Ben bunları düşünürken arkamdan adım sesleri gelmişti,o tarafa döndüğümde karşımda Tae'yi görünce gülümsemeden edemedim.Benim gülümsediğimi görünce o da gülümsemiş ve yanıma gelmişti.

Taehyung:Sarayda olmadığını görünce aklıma hemen burası geldi,çiçeklerinin yanına çökmüş ne düşünüyosun bakalım bu kadar dalgın.

Dediklerine karşı gülümsemem genişlemişti,beni çok iyi tanıyodu.

"Bu gün gelicek olan kraliyet ailesini düşünüyodum,gelicek olan alfa prensi merak ediyorum"yüzünü buruşturmuş ve bana cevap vermişti"Hangi alfa gelirse gelse benden iyi olamaz"diyip kafasını çevirmişti.Bu hareketine karşı sıkıca ona sarılmıştım.

Jungkook:Tabiki hiçbi alfa,beta yada delta benim alfa arkadaşımdan iyi olamaz

Son saydığıma karşı gülüp"Delta mı,abarttın sanki he"

Jungkook:Hayır abartmadım bir kere benim arkadaşım en iyisi.

Ondan ayrılıp çiçeklerimin toprağına bakmıştım.Çok kurumuştu.Hemen su alıp sulamaya başlamıştım.Ben çiçekleri sularken Tae de yanımda beni izleyerek dikiliyordu.Sulama işimi bitirip ona dönmüştüm"Kraliyet ailesinin gelmesine az vakit kaldı gidip hazırlanmalıyım".Başıyla beni onaylayıp geçmemi beklemişti.

Hızlıca saraya girip odama gitmiştim.Önce hızlıca bir duş alıp çıkmıştım ve dolabımdan güzel birşey seçmeye çalışmıştım.Üzerime kollarında ve yakasında fırfırları olan beyaz bir gömlek giymiştim,altıma da en sevdiğim renk olan koyu mor bir pantolon giymiştim,ardından makyaj masamın önüne geçip önce saçlarıma şekil verdim sonra ise kıyafetime uyacak hafif bir makyaj yapmıştım ve masanın üzerinde duran çiçek kokulu parfümümü alıp üzerime sıkmıştım.En son boy aynasından kendime bakıp hazır olduğuma karar vermiştim,o sırada kapım çalmıştı.girmesini söyleyip kapıya dönmüştüm,babamın askerlerinden biri gelmişti.

Asker:Prensim,kral Jeon kraliyet ailesinin geldiğini size bildirmemi istedi.

Onu onaylayıp aynaya son kez dönmüştüm.Güzel görünüyordum.

Hemen odamdan çıkıp Tae'yle birlikte aşağı inmiş Tae'yi arkada bırakarak kraliyet ailesini karşılamak adına kral ve kraliçenin yanına geçmiştim ki kraliyet ailesi görünmüştü.Gözüm hemen alfa prense kaydı.Çok tatlı ve kediye benzer bir yüzü vardı,bunu düşünürken gülmüştüm kendi kendime.Kraliyet ailesi önümüze kadar gelip durmuştu ki kral konuştu.

Kral Jeon:Krallığımıza gelişiniz bir onurdur kral Min.

kral Min:O onur bize aittir kral Jeon.

Kral bana dönerek"Jungkook,kral Min ve ailesine odalarını gösterir misin?"başımla onu onaylayıp,kral Min'e döndüm"Buyrun efendim"

Diyerek önlerinden giderek yolu göstermiştim.İkinci katta sol koridorun sonundaki odaya ilerliyerek kapıyı açmış ve kral Min'e dönmüştüm."Buyrun efendim odanız burası"o da bana dönerek"Teşekkürler prens Jeon"diyerek odaya girmişlerdi.

Ben de saatin geç olmasından dolayı Tae'ye de haber vererek yatmaya gitmiştim.Odamda yatağımın yanındaki pencereden yıldızları seyrederek uykuya dalmıştım.

                                                     ***ertesi gün***

Taehyung'dan anlatım;

Sabah kalktığım gibi elimi yüzümü yıkayıp hemen giyindim ve kralın emriyle Jungkook'u uyandırmaya gittim.Kapının önüne geldiğimde önce kapıyı çaldım,içerden ses gelmeyince yavaşça içeri girdim.Jungkook yatakta yorganla birlikte kıvrılarak uyuyodu.Yanına giderek önce seslerdim."Jungkooook,hadi uyan"hafif kıpırdanarak mırıldanmaya başlamıştı.Uyanması için kolunu dürtmeye başladım.

Taehyung:Jungkoook,jungkooook hadi kalk.

Tekrar mırıldanarak arkasını döndü.Bu şekilde uyandıramicamı anlıyarak üzerinden yorganı çektim.Hemen bana dönerek bağırmaya başladı.

Jungkook:YA NAPIYOSUN AMA YA

Taehyung:Napıyım seslendim seslendim uyanmadın.Hem hadi nazlanma da kalk kral gönderdi beni uyandırmam için.

Jungkook:Of tamam kalktım ya.

Diyerek ayaklanıp hemen lavoboya girmişti bende odadan çıkarak beklemeye başladım.O da hemen hazırlanarak yanıma gelmiş ve birlikte aşağı inmiştik.O kahvaltı için yemek salonuna girerken bende kapıda beklemiştim.

Jungkook'tan anlatım;

Yemek salonuna girmiştim,kral ve kral MİN karşı karşıya.Kralın yanında kraliçe ve onun yanında kraliçe MİN yan yana.Prens MİN ise kral MİN'in yanına oturmuştu.Bende hemen yerimden hareketlenerek salona girdiğimden beri gözleri üzerimde olan prensin yanına geçmiştim.Yanında oturmak beni heyecanlandırmıştı.Yemekteyken fark etmeden sürekli eli elime değiyordu o fark etmese de ben fark etmiştim.Yemeği prensle sohbet ederek geçirmiştik ve prensin sohbetini gerçekten çok sevmiştim.

Yemek bittikten sonra kitap okuma adına odama çıkmıştım.Cam kenarında okuma köşeme geçerek elime kitabımı ve çayımı alarak okumaya başlamıştım.Yaklaşık yarım saat okumanın ardından kapım çalınmıştı."Gir" diyerek kapıya odaklanmıştım ki prensin içeri girmesiyle ayaklanmıştım.

Jungkook:Buyrun prens Min.

Prens Min:Aslında sizinle birlikte sarayda biraz dolaşmak istemiştim ama sanırım meşgulsünüz.

Jungkook:Aa hayır prens Min teklifinizi memnuniyetle kabul ederim lütfen önden buyrun.

Prens Min gülümseyerek odadan çıkmıştı.Jungkook'un da çıkmasıyla Tae "Nereye gidiyosunuz Jungkook?" diye sormuştu

"Bahçede biraz dolaşacağız."demiştim.Tae sorar bi edayla bana bakarak"Prensle baya yakınsınız anlaşılan bilmem gereken birşey var mı?"diyerek imada bulunmuştu.

Jungkook:Hayır henüz aramızda bir şey yok,ama prens çok tatlı ve nazik,bilmiyorum sanırım ondan etkilendim.









|Kook|

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

in front of your eyes/taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin