Giriş |Tanıtım ve Karakterler|

1.1K 25 16
                                    

Öncelikle merhaba değerli okurlar. Hikâyeye başlamadan önce bir hususu belirtmeyi kendime önem arz ediyorum. Okuyacağınız bu kitabı yazma konusunda bana kendime inanmamı sağlayan değerli arkadaşıma teşekkür ederim. Hiç hesapta yokken gaza getirilmem üzere bu hikayeyi kaleme alacağım. Kendisine bir kez daha teşekkür ederim 😊

Bir başka husus ise bu benim bir bakıma ilk kitap yazma deneyimim de sayılır. Tam olarak öyle olmasa bile büyük ölçüde öyle. O yüzden olası hatalarım vs. İçin lütfen kusura bakmayın.

Çok üst düzey bir hikâye sunup sunamama noktasında herhangi bir şey vadetmiyorum. Sadece elimden geldiğinin en iyisini yapacağımı bilmenizi isterim.

Genel olarak böyle bir girizgah yapmayı uygun gördüm. Şimdi yaratacağım evren ve karakterleri tanıtmak istiyorum.

İlk olarak evreni tanıtmak istiyorum. Öncelikle herhangi bir simülasyon veya gerçeklik dışı bir dünyada olaylar geçmeyecek. Bu noktada içiniz rahat olabilir. Gerçek dünya diyebileceğiniz bir evrende olaylar gelişecek ve ona göre şekillenecek. Yalnız bizim dünyamızdan bir noktada büyük ölçüde ayrışıyor ve tam da bu ayrışma bizim hikayemizin yapı taşını oluşturuyor olacak. Bu dünyada para diye bir şey öncelikle yok. Ne var peki dediğiniz duyar gibiyim. Hemen yanıtlayayım. Zaman. Bunun dışında ölüm dediğimiz kavramda bizim dünyamızdaki işlediği prosedürde işlemiyor. Her insanın sağ bileğinin iç kısmında sizin ömrünüzün ne kadar kaldığını yıl, ay, hafta gün, saat, dakika ve saniye olmak üzere bir sırada gösteren bir mekanizma mevcut. Ne kadar vaktinizin kaldığını kısaca bilebiliyorsunuz. Para olmadığı için alışveriş ve ihtiyaçlarınızı karşılama noktasıda bu zamanınızı kullanıyorsunuz. Buradan da anladığımız zaman transferinin mümkün olabildiği. Şunu diyebilirsiniz. Bu konu zaten mevcut bir konu. Evet, ben de biliyorum. Zaten orijinal bir hikâye iddiam da yok. Yalnız bu temayı daha önce femdom, lezdom ve BDSM kavramları ile ilişkili bir dünyada kullanıldığını görmedim ya da ben bilmiyorum. Hikâye boyunca temel amacım bu evreni BDSM ve özelikle bunun lezdom koluna bir uyarlanması üzerine kurmaya çalışmamdan ibaret olacak. Evren genel olarak böyle.

Aleyna: Neredeyse insanın aklını uçuklatacak miktarda zamana sahip baskın ve otoriter bir kız. Yalnız en büyük sorunu çabuk manipüle edilebiliyor olması ve bazı durumlarda çok fazla takıntılı kalabilmesi. Genel olarak hayatı boyunca zaman açısından zengin olması her istediğine ulaşma noktasında kendisine özgürlük alanı sağlamış ve bu alanı keyfince de yaşamıştır. Bazı durumlarda aşırı şımarık olarak görüldüğü de oluyor.

Firuze: Firuze kendi halinde bir kızdır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Firuze: Firuze kendi halinde bir kızdır. Zaman açısından zengin olduğu söylenemez. Genelde hayatını ucu ucuna yaşamaktadır. Çok zeki ve kurnaz bir kızdır. Hayatın her türlü oyunu bizzat yaşayarak tecrübe etmiştir. Dışarıdan çok pasif gibi görünse de içerisinde güçlü bir kişilik yatmaktadır.

 Dışarıdan çok pasif gibi görünse de içerisinde güçlü bir kişilik yatmaktadır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Evet, genel olarak evren ve karakterler bu şekilde. Sadece iki tane karakter mi var diye soruyor olabilirsiniz. Şu an için ana karakter olarak böyle düşündüm. Yan karakterler olacaktır ama çok fazla üstlerinde muhtemelen durmam.

Bunların dışında bölümleri ne sıklıkla yayınlayacağımı bilmiyorum. Elimden geldiğince 3-4 günlük süre zarfında bir şeyler yapmaya çalışaağım ama garantisini veremem. Bir diğer husus ise sözcük sayısı. Bu konuda 1000 kelimenin altına düşmemeye özen göstereceğim Duruma göre yine bu da esneklik payı olan bir şey. Son olarak ise ben genelde ilahi bakış açısı ile yazmaya alışkın biriyim. İlk başta biraz garip gelebilir ama zamanla alışırsınız ((:

Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmamanız dileğiyle.

Zaman Tanrıçası |Lezdom|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin