İyi okumalar 💕🧷🧷🧷🧷
"Ahh, yavaş ol ulan it."
Tam zevk aldığım sırada, hunharca kalçama vurup tüm zevkimin içine sıçmaya niyet eden Kenan 'hıhı' tarzı sesler çıkarıp ritimlerine devam etti. (gerizekalı hard seksi ayarsız şaplaklar atmak sanıyordu heralde..)
"Ulan Timur, hüüp diye içine çekiyon lan beni, deliğin inanılmaz esnek. İyi anlamda yani.. "
Yüzüm yastığa dönük olduğu için görmediğini bilerek gözlerimi devirdim.Sikişirken şöyle saçma konuşmasa onu daha çok arzulayabilirdim..
Domalmış bir pozisyonda hareketlerini karşılarken elini aletime sardı, gelmesi yakın olduğu zamanlar yapıyordu bunu.
Elleri bulunduğu yeri okşarken aynı zamanda arkamdaki git gellerini hızlandırmıştı
Daha fazla kendimi tutmayıp sıvımı ellerine ve yatağa bıraktım.
Ben boşaldıktan sonra penisimi okşamayı bırakıp yüzümü döndürmeye çalıştı.Çalıştı diyorum çünkü 1.88 boyunda, seksen kilo olan bana karşılık kendisi sadece 1.75 civarı, zayıf bir mahluktu..
Ona kalmadan kendim dönerek işini bitirmesini bekledim.
Neyse ki çok sürmemişti..Gittikçe bu adamdan zevk alamaz olduğumu farkettiğim şu anlarda ikinci turu yapmak gereksizdi..
Siki dışında benim tipimle alakası yoktu zaten. Bu geceden sonra onu engellesem iyi olurdu.Her zaman kenarda duran döşeği, bu gibi gecelerde yere sererek gıcırdayan tek kişilik yatağım kırılmasın ve komşuları rahatsız etmesin diye kullanıyordum.
Ama şuanda olduğu gibi baharda olmamıza rağmen soğuk çekiyordu.Yanımda soluk soluğa uzanan bedeni dürtüp çıplaklığıma aldırmadan ayağa kalktım.
"Hadi evine."
Kenan şaşkın şaşkın suratıma bakıp ardımdan o da ayağa kalktı.
" Saat daha iki, sabaha kadar sikişiriz sanıyordum." dedi, kaşlarını çatarak." Yarın işim var benim. Akşam dedim gece geldin, senin hatan."
Aslında geç gelmesi umrumda olmamıştı, o gelen kadar uyumuş ve uykumu almıştım, ama davranışlarımı bilen bir insan olarak oldukça inandırıcı bir bahaneydi.Uyumamış ve onu beklemiş olsaydım eve almazdım bile..
Hem götümüzü verip hem de bekletilmek can sıkıcı olurdu.Kenan itiraz etmek için ağzını açsa da suratımdaki ciddi ve sert ifadeyi gördüğünde götü yemedi.
Gel desem geliyor git desem gidiyordu köpek gibi.
Aslında bu tavırlarıma ben olsam katlanmazdım ama o gittikçe daha çok köpeğim oluyordu.Kendinden iri ve soğuk duran bir adamı sikmek gururunu okşuyordu muhtemelen.
"Tamam o zaman, bir dahakine çok daha erken gelicem merak etme." deyip, gülümsedi ve kapıya doğru adımladı.
'Bir dahakine' diye bir şey olmayacağını söylemedim. Nefesimi tüketesim yoktu, engellendiği zaman anlardı nasıl olsa..
Onun arkasından odadan çıkarken banyoya yöneldim.
Duşakabine girdiğimde dış kapının kapanma sesi tüm evde yankılanmıştı.
Hızlıca duş alıp üzerimdeki terden ve kalıntılardan kurtulduğumda oldukça rahatlamıştım.Odaya döndüğümde yerdeki pis çarşafları umursamadan baksırımı giyip yatağıma girdim.
Sıkıntılı bir nefes verip cenin pozisyonu aldığımda küçülebildiğim kadar küçülerek bacaklarımı kendime çektim.Gözümden bir damla firar edip yastığa düşerken diğerleri de onu takip etti.
Yorgundum..
Bu hayat beni yormuştu..Yetimhanede büyüyüp de düzgün bir hayat yaşayan insan sayısı çok azdı. Özellikle bizim yetimhanede..
Küçücük yaşta temizlikçimiz vesilesiyle uyuşturucu temin edip kullananlar.. Okula diye gidip hırsızlık yapanlar.. Sadece makamında oturup göbek büyüten müdürün ilgisizliğini fırsat bilip, her an, her yerde birbirini vahşice zorbalayan ergenler..
Hepsinin arasında temiz kalmaya çalışmıştım bunca zaman.Bana pek ilişen olmazdı.
Temiz yüzümün aksine her zaman uzun ve kalıplı bir çocuktum, bu da onların durduk yere bana bulaşmasına engel olmuştu işte.Hiç arkadaş edinmemiştim, arkadaş demek sırtına aldığın bir kambur demekti burada.
Reşit olur olmaz o pis yerden ayrıldım.
Birkaç bağışçının yurttan ayrılan çocuklara verdiği ödenek sayesinde bu kötü evi tutup, kirayı düzenli ödemek için her bulduğum işte canla başla çalışmıştım bunca zaman.
Sekiz yıldır aynı evde, aynı yayı batan koltukta, aynı yatakta..Bir haftadır da düzenli maaşlı işim olsun diye başvurmadığım yer kalmamıştı.
Ama olmuyordu..
Hayata on- sıfır geriden başlayıp düzgün yaşamak hiç kolay değildi..
Ne yapmam gerekti rahat bir hayat yaşamak için?..Sıkıntıyla yüzümü sıvazladım.
"Tanrım eğer varsan bana bir çıkış yolu göster." dedim çaresizce.
İyice ıslanan yastıkla, göz yaşlarımı silip diğer tarafa döndüm."Artık ben de krallar gibi yaşamak istiyorum, üzerimdeki tüm sorumlulukları alacak ve beni yalnızlığımdan kurtaracak insanlar istiyorum..."
Zayıftım.
Dışarıdan bakan güçlü bir genç adam görürdü belki ama o kadar zayıftım ki..Derin bir iç çekip gözlerimi sıkıca yumdum.
" Keşke gözümü açtığımda başka bir dünyada uyansam. "
Kapalı gözlerime düşen ağırlıkla esnedim.
Dünyevi sıkıntılardan beni uzaklaştıracak tek şey uykuydu...🧷🧷🧷🧷🧷🧷
Hata varsa affola
Okuduğunuz için teşekkürler 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FERSAN B×B
Romance-Kısa hikaye - Tamamlandı - Timur Geçemediği mülakat sonrası sinirini yatıştırmak için Seks partnerini çağırır ve bolca ter atılan bir gece geçirirler. Ertesi gün, tatlı uykusundan rahat ve normalden 'oldukça' büyük bir yatakta uyanır. Hem de kocam...