1

43 4 3
                                    


Böyle bir fic yazma fikri asla aklımdan bile geçmezdi. Ama bugün benim minik bebeğim , biricik yıldızım , en büyük destekçimin doğum günü. Bu yüzden onun sevdiği her şeyi bir ara toplayarak böyle bir şey yazmaya karar verdim .

Her zaman bana destek olduğun , yanımda olduğun ve seninle tanışmamı sağladığın , bana umut , ilham olduğun için teşekkür ederim bebeğim. Duygusal konuşma yazmak isterdim ama maalesef o konularda iyi değilim. Umarım beğenirsin , hoşuna gider.

Tekrardan doğum günün kutlu olsun minik yıldız , seni çok sevdiğimi asla unutma . Nice yaşlara bebeğim 💓🙆🏻‍♀️ SKZ_Changmin_644

##################################

Damarlarımdan kanıma karışan alkole eklenen üzerimdeki bedenden gelen yoğun koku ve anın verdiği etki tüm bedenimde inanılmaz derecede muazzam bir zevk dalgası yaratıyordu. Tanrı'nın cennetini görüyordum resmen. Yataktaydım ama sanki yer ayaklarımın altından kayıyor gibiydi. Ah Tanrım lütfen bunun bitmesine izin verme !

........

" Jeongin , sen hâla yatmadın mı ? "

Kapıya yaslanıp televizyonun karşısında tüm dikkatiyle haber kanallarına kitlenen bedene baktım. Yarın sınavı vardı ve uykusunu alması gerekiyordu.

" Dalmışım hyung ya "

Gülümseyerek yanına oturdum .

" Haber mi izliyorsun ? "

" Evet . Baksana şu çete cidden durdurulamıyor . Yine ünlü bir iş adamı. Hyung cidden nasıl yakalanamıyorlar ? Arkalarında hiç mi ipucu bırakmıyor bunlar ? "

" Bu işler fazla karışık . Bazen o kadar tehlikeli kişiler oluyor ki devletin bile onlar üzerinde hiçbir söz hakları yok. Ama gelelim bu çeteye , hiçbir şekilde iz bırakmıyorlar . Koskoca 3 yıldır haklarında bildiğimiz tek şey adları. Onu da çözemiyoruz . SKZ de ne ? Bunun bile açıklaması yok. "

Sıkıntıyla kafamı arkaya yasladım .

" Anlayamıyorum . Bazen tam avucumuzdalar gibi oluyor ama sonrasında asıl biz onların avuçlarında oluyoruz. Adamlar resmen bir oyun kurmuş ve bizi de bu oyunlarında kendi istedikleri gibi oynatıyorlar. Satranç gibi. Ama oyunu kuran taraf onlar ve piyonları da biziz . "

" Satranç iki kişilik bir oyundur hyung. Ve şunu unutma bir piyon bile maçın kaderini değiştirebiliyor bazen . Kendini fazla yoruyorsun. Biraz başka davalara bak bence . Kafanı dağıtmak senin için iyi gelir . "

" Sanırım haklısın.  "

" Neyse ben uyuyayım artık hyung. İyi geceler. "

Ayağa kalktığında aklıma gelen şeyle ona döndüm.

" Jeongin "

" Efendim hyung ? "

" Unutmadan söyleyeyim yarın 5 te şu çok fazla istediğin resim kursun var. Dersi kaçırma sakın. Adres buzdolabında yapıştırılı. Malzeme götürmene yarın gerek yokmuş. "

Şaşkınlık ve mutlulukla yüzüme baktı.

" Hyung sen ciddi misin ! "

" Evet ciddiyim "

Üzerime atlayıp boynuma sarıldığında gülümsedim  . Onu mutlu görmek beni de mutlu ediyordu.

" Çok teşekkür ederim hyung "

" Rica ederim ama şimdi yatmazsan uykunu alamazsın . "

" Haklısın. Tekrardan iyi geceler hyung "

Red And Black / Seungbin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin