Felix:8 yaşında
YAZARIN ANLATIMINDA
Çilli çocuk yine annesi ve babasının tartışmaları ile gözünü açmıştı.Babasından nefret ediyordu sürekli bağırıp,çağırıp,dövüp durduk yere olay çıkartak haksız yere kendini haklı çıkarmaya çalışıyordu.
Annesi ise daha sakin,sevecen,dolu ve sevginin vücut bulmuş haliydi.Annesi melek gibiydi ve böyle bir kocaya hak etmiyordu.
Felix'in arkadaşı yoktu olmak istese bile bir kusurunu bularak dalga geçiyorlardı.Sınıfta da aynı durumdu ama asla pes etmeyecekti.Felix aynı annesi gibiydi.
Felix aşağı inip ne için tartıştıklarını bakmak için aşağı inmişti.Bay Lee elini yumurta tavasıyla elini yakmış ve eli yanmıştı.Bayan Lee ise tavayı ellemeden önce uyarmıştı fakat Bay Lee yine kendini haklı çıkarmaya çalışarak kadının üstüne doğru yürüyerek bağırıyordu.
Felix annesini savunamadığı için kalbi acıyordu büyüdüğünde o adamı öldürmek istiyordu.Merdivenden onları izlerken aniden Bay Lee tabakları almış ve Bayan Lee'nin yakınlarına fırlatıyordu.
Annesi ise susmuş bu adamın gitmesini bekliyordu.Felix göz yaşlarını tutamayarak göz yaşlarını akmasına izin vermişti.Kendinden nefret ediyordu.Sırf annesini savunamadığı için.
Bay Lee "Orospu karı senin yüzünden elim acıyor ben nasıl kullanıcam bu eli? 2 hafta eve gelmiyorum o ibne oğluna söylede senin gibi olmasın!"
Kapıyı çarparak çıkmıştı.
Felix annesinin yanına gelmiş dağınıklığı düzenlemek için eğilmişti.
"Felix bebeğim ben yaparım sen sofraya geç kahvaltını yap sonrada istersen dışarı çık."
Felix kafasını olumlu anlamda salladı. Sofraya geçti fakat sevmediği kahvaltılıklar olsa bile evde bir kural vardı.Yemeğini yemeden sofradan kalkmak yasak.Kurala uyarak çilli çocuk kahvaltısını yapmaya başladı.
"Felixciğim ben işe gidiyorum anahtar kapının önüne koyuyorum.Eve geleceğin zaman oradan anahtarı alıp kapıyı açarsın."
"Tamamdır anne."
Bayan Lee gülümseyerek kapıdan çıkmıştı oğluna güveniyordu.
Felix dışarı çıkmak için kıyafet alacaktı dolabından.Yaz tatilinde oldukları için altına pembe bir şort üstüne ise beyaz sade bir tişört giymişti.
Sarı saçlarını yavaş bir şekilde taradı son kez düzelterek evden çıkmıştı.Daireye yeni bir aile taşınmıştı.Felix'in annesi anlattığına göre 12 yaşında bir oğlu varmış ismi ise Hyunjin'di.
Felix karşı daireye doğru ilerlemişti.Kapıyı çalmaktan çok utanıyordu fakat yine de çalmıştı.
Kapıyı bir kadın açmıştı.
"Ah merhaba buyrun küçük beyefendi."
Kadın gülümsemişti.
"Şey ah merhaba ben Lee Felix sizin karşı komşunuzumda sanırım yeni taşınmışsınız.Duyduğum kadarıyla bir oğlunuz varmış onunla birlikte arkadaş olmak için gelmiştim."
Felix kafası aşağıda elleriyle oynayarak söylemiş yanakları kızarmıştı.
Kadın Felix'i çok tatlı bulmuştu.
"Tabii ki ben bu eşşoğul eşşeği çağırıyım bekle Felixciğim."
"Hyunjin odandan çıksanda yüzünü güneş görsün gel bak birisi seni çağrıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Friend Daddy/Hyunlix Daddyking
FanfictionHyunlix ikilisi çocukluk arkadaşıdır.İkisi her zaman mükemmel anlaşmışlardır.Felix, Hyunjin'i Hyung olarak seviyordu fakat Hyunjin ilk tanıştıklarında çoktan hoşlanmıştır.Hyunjin'nin babası Hyunjin'e devretmiştir.Hyunjin oldukça iyi para kazanıyordu...